комфорт модул
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
комфорт модул
колата е пасат  В4 1.6 74  kw  101 кс  96 год. има комфорт модул и алармата го подържа, но не зная къде точно да свържа свободния проводник /от алармата/.също и двата извода за блокировка на двигателя/пак тези от алармата/- какво точно се прекъсва,къде обичайно се връзват.моля,ако някой може,нека да помогне.сам си слагам алармата и това ще ми спести време.преди това колата е била без аларма.
			
									
									- wili98
 - Щраусолог
 - Мнения: 7566
 - Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Дебнеш управляващите жици от машинката на шоф. врата.
мериш с мултицет, като заключваш коя какво подава.. + или -...
виждаш алармата при заключване какво подава на коя жица, и после я свързваш към съответната жичка за управление идваща от вратата...
пускаш дълъг сигнал за заключване от алармата минимум 4 сек..
и си готов...
Ако си пълен гъзар, щв вържеш и доп. сигнал от алармата да сваля прозорците и да отключва колата като се подава 4 сек.
А за прекъсването...ами не знам какво ще прекъсваш.. но идеята е да е нещо нетипично.. а иначе стандартните
Датчик на хол
Упр сигнал на бобината/комутатора
Някой от сигналите към ЕКУ
С реле е по ефектно, защото можеш да прекъснеш на практика каквото ти скимне дори и с голям товар.
			
									
										
						мериш с мултицет, като заключваш коя какво подава.. + или -...
виждаш алармата при заключване какво подава на коя жица, и после я свързваш към съответната жичка за управление идваща от вратата...
пускаш дълъг сигнал за заключване от алармата минимум 4 сек..
и си готов...
Ако си пълен гъзар, щв вържеш и доп. сигнал от алармата да сваля прозорците и да отключва колата като се подава 4 сек.
А за прекъсването...ами не знам какво ще прекъсваш.. но идеята е да е нещо нетипично.. а иначе стандартните
Датчик на хол
Упр сигнал на бобината/комутатора
Някой от сигналите към ЕКУ
С реле е по ефектно, защото можеш да прекъснеш на практика каквото ти скимне дори и с голям товар.
- patzo
 - Мнения: 338
 - Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
[quote="wili98]...Ако си пълен гъзар, щв вържеш и доп. сигнал от алармата да сваля прозорците и да отключва колата като се подава 4 сек...[/quote]
Как става номера с вдигането на стъклата, защото моята го поддържа, но ми казаха че трябва някакво модулче или машинка.. не помня точно какво ми казаха като я връзваха.
			
									
										
						Как става номера с вдигането на стъклата, защото моята го поддържа, но ми казаха че трябва някакво модулче или машинка.. не помня точно какво ми казаха като я връзваха.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта