Помощ за голф 1 общи въпроси
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Да я караш със здраве и много безаварийни. Супер е колицата!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Моето голфе беше същото на външен вид (1983 1,6ТД), с малки разлики по таблото и волана .
Желая ти много безпроблемни километри
!
Желая ти много безпроблемни километри

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Ба'ти лаченяка
!Това ще ми надживее Венто-то!
Зад таблото има едно безобразие-пластмасова платка с писти,та там има едно като транзистор(трикрако)-това е стабилизатор за 10в.От него зависят горивомера и индикатора за температура.Някъде на хвърчащ лист съм вадил схемата на такова табло,бензиново беше,не вярвам да е по-различно.

Зад таблото има едно безобразие-пластмасова платка с писти,та там има едно като транзистор(трикрако)-това е стабилизатор за 10в.От него зависят горивомера и индикатора за температура.Някъде на хвърчащ лист съм вадил схемата на такова табло,бензиново беше,не вярвам да е по-различно.
- sando_jilata
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 1:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
колега супер е голфчето
с каквото можем ще помагаме,макар че от дизел нищо неразбирам

Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
това като транзистор(трикрако) е на гърба на таблото така ли?
да сложа една снимка да го очертаеш че днес ми минаха 3 такива през рацете пак ще погледна ама нямам спомен сам го видял.
да сложа една снимка да го очертаеш че днес ми минаха 3 такива през рацете пак ще погледна ама нямам спомен сам го видял.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Давай снимка на найлона,ще се опитам да го разпозная.Демонтажа е лесен-винтче на корпуса,но краката има случай да са особено залепени.Това нещо се продава в магазин за електронни компоненти под наименование 7810,а оригиналния надпис..ама по много стар спомен беше TCA800,дори да греша-може да се провери на "онова" листче,сигурен съм че го пазя...ама къде...
- sando_jilata
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 1:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
колега на моето пише TCA 700 Y
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Може,малко съм сбъркал..спомени от преди 10г.,затова си водя записки...ма къде сааа?Сега се сещам и за други подробности-колата беше на един съсед,много свестен човек,но професията му е стъклар.Доверил се на сина си да му човърка..гледам обикалят,сменят акумулатори,някаква горивна помпа за n-ти път(механична)..За тях вдигането на капака е почти "основен" ремонт..т.е.загазили са здраво.Карах ладичка навремето,спирам и хвърлям едно око...
Първо бутнах набедената помпа,та ми изми лицето-явно не е тя
,после се захванах с тока(сменили кабели)-боже!редили ги по това-кой къде стигне!Някой им казал,че на тия Голфчета са сбъркани 2,4 цилиндри и трябва да им се разменят кабелите,ама откъде да знаят кой е първи!!!Ужас!Наредихме кабелите,но мнооого трудно се разпали.Делкото-"чук" вътре,отварям да видя какво става-в общи линии има някаква настройка,ама като видях кондензатора отстрани...ами понеже висяла жичка и до нея има болтче-там свързана!Получава се и двата извода към "маса",а не в паралел на "чука".Забучих го където трябва,запали от ряз,после им се освиткаха лампи за температура на водата(това стрелка нямаше),свети нещо зелено,жълто ли,червено-цветомузика-та се стигна до таблото и стабилизатора..
Имаше нещо странно в монтажа на жилото за съединителя..някакви шайби подлагаха през ден на една ламарина-влизаше бронята в купето,адски тежък педал и ламарината се гъне здраво.Според мен не знаеше кой-кого и защо дърпа,едно метър дълго жило,монтирано от спецове в Мото-Пфое(щерка им там е няк,в фактор!).Така си и замина във "вторични" след години,съседа почина
,щерката в USA,синът-готованец...ей му гумите с джантите от BMW в мазето ми-грайфер за чудо и приказ,но кой да ги поддържа напомпани 2-3 години.."Хамериканският зет,като я видя тая кола-не приближи по-близко от метър,гледаше с нескрит интерес "антиката",па се изтърча и купи една "Фиеста"(зер,на'л "Форд").
Мали що глупости изписах..


Имаше нещо странно в монтажа на жилото за съединителя..някакви шайби подлагаха през ден на една ламарина-влизаше бронята в купето,адски тежък педал и ламарината се гъне здраво.Според мен не знаеше кой-кого и защо дърпа,едно метър дълго жило,монтирано от спецове в Мото-Пфое(щерка им там е няк,в фактор!).Така си и замина във "вторични" след години,съседа почина

Мали що глупости изписах..
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Ех,колата ти е страхотна...Имах и аз един голф 1,ама не знам защо го продадох...Така съжалявам,трябваше да си го оставя да си стоят заедно с аудито да си правят компания в плевнята...Това е единствената кола за която ме е яд,палеше от раз,беше бяла и на 25 години,нямаше никъде ръжда по купето,мотора беше целия един ръждив блок без никакви течове...Всичко си работеше по нея и беше невероятно тихичка...Живи и здрави да сме,може би ще си купя пак един,стига да намеря и да имам средствата да си позволя още една кола дето почти няма да я карам...
- sando_jilata
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 1:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Колега като търсих тая схема що не се обади,много ми беше спешна
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Нов проблем не мога да запаля като завъртя клуча вече накрая да пали и от бушонното табло се чува скърцащ звук преполагам че е реле ама ........ някои сеща ли се за какво иде реч?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Помощ за голф 1 общи въпроси
Или контактния ключ си отива , или релето за стартера
.
Друг вариант , според мен по-вероятен - имаш лош контакт на клемите на акумулатора .

Друг вариант , според мен по-вероятен - имаш лош контакт на клемите на акумулатора .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта