6N2 термостат - снимки

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vaskom
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

6N2 термостат - снимки

Мнениеот vaskom » Съб 04 дек 2010 13:13


Здравейте приятели от форума!
Много прочетох за въпросното нещо,но точно за този модел на Поло не намерих снимки и реших да покажа за какво става въпрос и кой е главният виновник за проблема с температурата при този модел Поло!
Съвет: КУПУВАЙТЕ ОРИГИНАЛНИЯ ТЕРМОСТАТ ( за да нямате проблеми после)!
27112010173_resize.jpg
27112010156_resize.jpg
27112010157_resize.jpg
27112010154_resize.jpg
27112010153_resize.jpg




Потребителски аватар
mirkata 4020
Мнения: 905
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
Автомобил: vw mk3
Двигател: 1996
Местоположение: Ловеч-старият град

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот mirkata 4020 » Съб 04 дек 2010 13:22


имаш в предвид с пластмасовият корпус ли да го купуваме,питам зашото при мен е същият.
И проблема е в бавното загряване,макар и с два сменени вече.
Купувах само елемента от първата снимка.


Потребителски аватар
vaskom
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот vaskom » Нед 05 дек 2010 11:05


Здравей!
Лично моят съвет е да си вземеш термостатът от VW , а за капачката ,която също често се чупи в средата може и от Ауто+.Термостатът оригинален немски е 39лв. е малко е скъпичък но за сметка на това няма да ти прави мизерии както тези от по 20-25лв.
Изборът е твой!Много е важен моментът със
зглобяването на термостатът и капачката.Трябва много добре да легне в лвглото си иначе пак ще се счупи.А за твоят проблем бавното загряване = термостат(менте)!
Успех!


vasko007
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот vasko007 » Чет 18 авг 2011 12:54


нещо повече за оригиналния термостат:за поло 6н ,6н2 за да разбереш дали термостата е добър като караш извънградско със 100-120км трябва стрелката да пада все ендо не е загряла.когато термостата държи двигателя малко по студен тогава колата върви по добре.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 19 авг 2011 6:07


vasko007 написа:нещо повече за оригиналния термостат:за поло 6н ,6н2 за да разбереш дали термостата е добър като караш извънградско със 100-120км трябва стрелката да пада все ендо не е загряла.когато термостата държи двигателя малко по студен тогава колата върви по добре.

scare :screwy


PoloBeP
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот PoloBeP » Пет 19 авг 2011 16:25


Аз помислих, че темата ще включва практическо ръковдство със снимков материал, за подмяна на термостат при 6N2. Уви !


Pundio
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот Pundio » Съб 20 авг 2011 17:37


vasko007 написа:нещо повече за оригиналния термостат:за поло 6н ,6н2 за да разбереш дали термостата е добър като караш извънградско със 100-120км трябва стрелката да пада все ендо не е загряла.когато термостата държи двигателя малко по студен тогава колата върви по добре.

Абе колега, кой майстор те излъга, че мотора работи по-добре студен, при добре работещ термостат температурата не трябва да пада и градус, независимо къде и с колко караш двигателя трябва да е в работна температура (87 - 93 ако не се лъжа).
mirkata 4020 написа:имаш в предвид с пластмасовият корпус ли да го купуваме,питам зашото при мен е същият.
И проблема е в бавното загряване,макар и с два сменени вече.
Купувах само елемента от първата снимка.

Пласмасовия корпус е 7-8 лв, по-добре е да се сменя и той за да се оплътнят добре с термостата, моя корпус беше здрав, но не се припасна с новия термостат и се наложи пак да свалям термостата и да сменям корпуса. От тогава няма проблеми :beer


shishkan
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот shishkan » Нед 21 авг 2011 12:28


Температурата когато термостата е хубав не трепва въобще , стрелката се заковава в точката по средата на уреда за t и не мърда от там без значение каква е околната t, и дали се движиш по наклон -нагора или надолу, всички останали термостати са някакъв вид менте.


auc6n2
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 07 сеп 2011 9:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот auc6n2 » Сря 07 сеп 2011 9:22


Доколкото разбрах от Мишо от клубния сервиз, датчика на температурата не е много чувствителен и при нормална работа забива на 90 градуса, ама не са точно 90, просто си стои там.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: 6N2 термостат - снимки

Мнениеот lion_heart002 » Сря 07 сеп 2011 18:02


Моята барака като я спускам малко по-продължително без газ пада на 80 градуса...Почна ли да катеря за около 20-ина секудни заковава на 90...При пуснато парно пак пада на 80,80 и малко и стои там...Спра ли парното за секунди пак отива на 90 и там си стои...Карането е да кажем извънградско.Дали е проблем това,термостата си е оригиналния!Бараката е 1.4AEX!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта