Здравейте приятели от форума!
Много прочетох за въпросното нещо,но точно за този модел на Поло не намерих снимки и реших да покажа за какво става въпрос и кой е главният виновник за проблема с температурата при този модел Поло!
Съвет: КУПУВАЙТЕ ОРИГИНАЛНИЯ ТЕРМОСТАТ ( за да нямате проблеми после)!
6N2 термостат - снимки
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: 6N2 термостат - снимки
имаш в предвид с пластмасовият корпус ли да го купуваме,питам зашото при мен е същият.
И проблема е в бавното загряване,макар и с два сменени вече.
Купувах само елемента от първата снимка.
И проблема е в бавното загряване,макар и с два сменени вече.
Купувах само елемента от първата снимка.
Re: 6N2 термостат - снимки
Здравей!
Лично моят съвет е да си вземеш термостатът от VW , а за капачката ,която също често се чупи в средата може и от Ауто+.Термостатът оригинален немски е 39лв. е малко е скъпичък но за сметка на това няма да ти прави мизерии както тези от по 20-25лв.
Изборът е твой!Много е важен моментът със
зглобяването на термостатът и капачката.Трябва много добре да легне в лвглото си иначе пак ще се счупи.А за твоят проблем бавното загряване = термостат(менте)!
Успех!
Лично моят съвет е да си вземеш термостатът от VW , а за капачката ,която също често се чупи в средата може и от Ауто+.Термостатът оригинален немски е 39лв. е малко е скъпичък но за сметка на това няма да ти прави мизерии както тези от по 20-25лв.
Изборът е твой!Много е важен моментът със
зглобяването на термостатът и капачката.Трябва много добре да легне в лвглото си иначе пак ще се счупи.А за твоят проблем бавното загряване = термостат(менте)!
Успех!
-
vasko007
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: 6N2 термостат - снимки
нещо повече за оригиналния термостат:за поло 6н ,6н2 за да разбереш дали термостата е добър като караш извънградско със 100-120км трябва стрелката да пада все ендо не е загряла.когато термостата държи двигателя малко по студен тогава колата върви по добре.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: 6N2 термостат - снимки
vasko007 написа:нещо повече за оригиналния термостат:за поло 6н ,6н2 за да разбереш дали термостата е добър като караш извънградско със 100-120км трябва стрелката да пада все ендо не е загряла.когато термостата държи двигателя малко по студен тогава колата върви по добре.

-
PoloBeP
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 6N2 термостат - снимки
Аз помислих, че темата ще включва практическо ръковдство със снимков материал, за подмяна на термостат при 6N2. Уви !
Re: 6N2 термостат - снимки
vasko007 написа:нещо повече за оригиналния термостат:за поло 6н ,6н2 за да разбереш дали термостата е добър като караш извънградско със 100-120км трябва стрелката да пада все ендо не е загряла.когато термостата държи двигателя малко по студен тогава колата върви по добре.
Абе колега, кой майстор те излъга, че мотора работи по-добре студен, при добре работещ термостат температурата не трябва да пада и градус, независимо къде и с колко караш двигателя трябва да е в работна температура (87 - 93 ако не се лъжа).
mirkata 4020 написа:имаш в предвид с пластмасовият корпус ли да го купуваме,питам зашото при мен е същият.
И проблема е в бавното загряване,макар и с два сменени вече.
Купувах само елемента от първата снимка.
Пласмасовия корпус е 7-8 лв, по-добре е да се сменя и той за да се оплътнят добре с термостата, моя корпус беше здрав, но не се припасна с новия термостат и се наложи пак да свалям термостата и да сменям корпуса. От тогава няма проблеми

-
shishkan
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: 6N2 термостат - снимки
Температурата когато термостата е хубав не трепва въобще , стрелката се заковава в точката по средата на уреда за t и не мърда от там без значение каква е околната t, и дали се движиш по наклон -нагора или надолу, всички останали термостати са някакъв вид менте.
Re: 6N2 термостат - снимки
Доколкото разбрах от Мишо от клубния сервиз, датчика на температурата не е много чувствителен и при нормална работа забива на 90 градуса, ама не са точно 90, просто си стои там.
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: 6N2 термостат - снимки
Моята барака като я спускам малко по-продължително без газ пада на 80 градуса...Почна ли да катеря за около 20-ина секудни заковава на 90...При пуснато парно пак пада на 80,80 и малко и стои там...Спра ли парното за секунди пак отива на 90 и там си стои...Карането е да кажем извънградско.Дали е проблем това,термостата си е оригиналния!Бараката е 1.4AEX!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта