Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 0:09


Колеги вчера се зачоплих с ВАГ-Ком-а над колата и ме озадачиха стойностите на детонационните датчици (Konck control) на канал 16.Стойностите ми са в обхвата ,но се различават доста.Колата не прави детонации в движение.Някой гледал ли е този параметър на колата му?
Ето какво излезна при мен първия ден:
Изображение
Втори цилиндър се различава почти двойно от трети и четвърти,а първи с малко

На втория ден смених датчика за температурата на водата че беше умрял стария(незнам дали има връзка)и излезна това:
Изображение
Изображение
Разликата е по-малка но пак я има.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 22:23


Айде бе хора - никой ли не си е гледал стоиностите на детонациите на колата :shock


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот niki1_j » Пет 19 авг 2011 17:09


Здрасти колега,

Така като гледам стойностите са си в норма. Няма как knock sensor-ите на всички цилинди да са с еднакви стойности. Погледни дали имаш записани грешки като бедна смес или Misfire detected ..... на Engine като цъкнеш с вага. Според мен нямаш ядове.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот zfa159 » Съб 20 авг 2011 8:27


гледах на едно 1.8 без турбо.Точно на 2-ри цилиндър пак бяха като твоите.При 0.7-0.8 на другите,беше около 1 на този и съответно при 0.5-0.6 на другите,беше около 0.8-0.9 на този.Нямаше грешки за детонации или горивна смес.
:beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 21 авг 2011 12:56


Няма грешки.Разрових се из ханглийско говорящите форуми и се оказа ,че просто 2ри цилиндър си е най-шумен.Така и не се разбира причината - местоположение на датчика ,или разлика в загряването.Трябва да я видя и в движение като ми остане време.Гледах че на сток кола не трябва да прехвърлят 15-18 Волта ,а след 25-30 Волта нещата почват да стават кофти за мотора.


Потребителски аватар
kodevracing
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел/Варна

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот kodevracing » Съб 01 сеп 2012 22:01


Темата е малко старичка но да попитам. Когато стойностите са над обхвата в който трябва да бъдат това означава, че има много детонации? Това трябва ли да означава че има някакъв проблем с горивото или бобините(специално за 1.8 Т)?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 01 сеп 2012 22:18


Ми то отдолу си пише на празен ход 0,4-1,4.За в движение съм писал - макар че там рецепти няма.


btz1986
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 07 юни 2014 0:36
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.8 20V ADR 1997
Местоположение: София

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот btz1986 » Съб 01 авг 2015 13:55


Да използвам темата. Търсих причини на всякъде - всички майстори вдигат ръце. Случаят е следният
Пасат б5 1.8 20v 125кс с код на мотора ADR .
На 2-ри цилиндър стойностите са двойни 1.15.
Като цяло днес на диагностиката (на загрят автомобил на място) изглеждаха така
1-ви : 0.520
2-ри : 1.15
3-ти : 0.540
4-ти : 0.520
Всичките варираха на място на горе и на долу, но на 2-ри винаги бяха двойни.
Компресията е мерена на загрят двигател и на всеки цилиндър е на 14.00
Сменени са свещи , кабели и бобина(с цяла бобина съм за 4-те цилиндъра)
Моля за помощ ако някой има идея от какво може да е причината , да помогне.
Сменена и дюзата на 2-ри цилиндър с чисто нова (bosch) , но показанията не се промениха.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот williams_vn » Съб 01 авг 2015 15:42


компресия не се ли мери на студен мотор ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Стойности празен ход Knock control на 1.8Т AGU

Мнениеот radotom » Нед 02 авг 2015 11:48


Е ти студена все ли я караш колата? :icon_lol
Мери се на напълно загряла, с откачено впръскване на горивото и напълно отворен дросел (за колите, които имат)

Иначе, на студен мотор, с някоя 15W40 боза, и на Жигула може да искараш компресия над 20 бара :mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта