
Аз да не конструирам двигатели двигатели бе колега . Ми намери си софт, всичко е физика, сметни го и айде,.Аз няма какво да смятам решението си го имам ,колата си ме кефи нивото на познания м истигат да съм го избрал, сложил и тъй нататък.
Цитат :
при колко по-голям кулер ще има разлика в лага спрямо фабричния при дизелите (при условие, че новия кулер има по-малък пад на налягане) и колко ще е тази разлика?
айде сега ти ми кажи колко литра ,коя технология без данните които постнах е кулъра сток на Triton-a или на L200 ако по ти харесва.Аз незнам,нито съм го мерил. Що за въпрос е (фабричния при дизелите) ..кои дизели колега.. Cummins, Isuzu,VW ,Alfи.

Май и ти питаш нещо дето не знаеш кво. (Модераторите искрено се збавляват ..да видим до кога)
По колите си чопля доста одавна, и съм доволен от чопленето хехех. А ако ти имаш дино-фирма, гараж за конверсии, лаборатория за тестване на обеми, и турбота и смятане на конкретни проекти,и с това си вадиш хляба,ок

Мойте поздравления.
