С натиснат съединител на сВетофара или....
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
Спред мен се износва само и единствено аксиялния лагер ...
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
Жена инструктор е учила бившата ми жена - на светофар чака с включена първа и натиснати едновременно съединител и спирачка
Карайте така два часа из София в час пик - и да ви питам .....
Винаги чакам на неутрална - ако е равно - и спирачка не натискам , ако има наклон - дърпам ръчна !!!






Карайте така два часа из София в час пик - и да ви питам .....
Винаги чакам на неутрална - ако е равно - и спирачка не натискам , ако има наклон - дърпам ръчна !!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
Изчакването с натъскнат съединител е тест за шофьорска грамотност....Ако си наясно какво става със съединителя като го държиш натиснат никога не би си позволил да чакаш повече от 3-4 сек....ама наистина темата е за първолачета......
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
stefan4o написа:Явно не ги целиш правилно. Мой колега бивш автобусен шофер ми демонстрира на служебната кола и не хърка изобщо
Няма проблем такива експерименти да се правят на служебни коли, когато ДРУГ плаща за ремонтите.

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
digo_pl написа:миии... според мен трябва да си излкючиш от скорост, защото както казваш ти, да вземеш без да искаш да си вдигнеш кракът от съединители и ще набиеш такъв шут с броня на пешеходеца... че после дупе да ти е яко!

Някой би ли обяснил по-подробно какво се натоварва при натиснат съединител. Според мен нищо, не говоря да седиш 3 мин или да си на полусъединител. Има места, като кръгови, където си е направо задължително да си с натиснат съединител
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
stefan4o написа:Явно не ги целиш правилно. Мой колега бивш автобусен шофер ми демонстрира на служебната кола и не хърка изобщо
Съгласен,ако всичко по скоростите е наред и масълцето е мазничко

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
И 1 секунда не го държа без причина!!Карам от 25 години и първото нещо на което ме научи баща ми беше това.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
bnick написа:digo_pl написа:миии... според мен трябва да си излкючиш от скорост, защото както казваш ти, да вземеш без да искаш да си вдигнеш кракът от съединители и ще набиеш такъв шут с броня на пешеходеца... че после дупе да ти е яко!
E, това ако се случи, по-добре е било да не си спирал въобще. Вече е било късно така или иначе.
Някой би ли обяснил по-подробно какво се натоварва при натиснат съединител. Според мен нищо, не говоря да седиш 3 мин или да си на полусъединител. Има места, като кръгови, където си е направо задължително да си с натиснат съединител
1)Натоварва се аксиалния лагер,защото при натиснат съединител лагера се измества и опира в диафрагмата или ламелите на притискателния диск(както искате го разбирайте,едно и също е),оказвайки натиск.;
2)Натоварва се диафрагмата на притискателния диск,защото под действие на натиска диафрагмата се огъва леко,което е и конструктивно замислено,като по този начин се освобождава феродовия диск.
Когато карах курсовете за водач на МПС кат.B,инструктора ми обясни защо трябва да се изключва от скорост,чакайки на светофар или пешеходна пътека,а именно:
1)На първо място за безопасността на пешеходци или автомобила отпред;
2)Поради изброените по-горе натоварвания,които се получават в елементите на съединителя.
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
...да, освен това с дръпната ръчна, натисната спирачка (третия стоп(LED) и габарита за мъгла са задължителни), включени фарове (ксенонови) и халогени



Последна промяна от Pichaga на Пон 22 авг 2011 18:51, променено общо 1 път.
Причина: !
Причина: !
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
След подробното обяснение на колегата lent темата се изчерпи. Сега и авторът ако оправи сФетофара в заглавието на "сВетофар", може да остане в архива за поколенията. 

Re: С натиснат съединител на сВетофара или....
Като цяло темата е неясна, не е ясна причината поради която ги карат в Германия да държат натиснат съединителя! Съмнявам се немците да натискат съединителя заради опорния лагер
, може би причината е свързана по скоро със сигурността, но не е много ясно, може и да е за да тръгнат по бързо след това, не знам! 
Иначе по темата аз не го държа натиснат, или поне не и ако не съм спрял за малко, примерно на пешеходна пътека спирам за 5 сек. направо вкл. първа и като минат хората направо тръгвам, същото е и със сФетофарите, ама ако трябва да чакам повече от 5 сек. изкл. от скорост, ако не съм го направил метри преди светофара де!


Иначе по темата аз не го държа натиснат, или поне не и ако не съм спрял за малко, примерно на пешеходна пътека спирам за 5 сек. направо вкл. първа и като минат хората направо тръгвам, същото е и със сФетофарите, ама ако трябва да чакам повече от 5 сек. изкл. от скорост, ако не съм го направил метри преди светофара де!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: С натиснат съединител на сфетофара или....
muns61 написа:Тази тема ще се точи дълго, ако не я заключат.
Това, че е Германия, не означава да не говорят глупости.
ъхъ...

Като гледам колко неграмотно е написано първото мнение, представям си какъв спор е бил

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта