
Каква е функцията на този маркуч,така ли трябва да е,ако не трябва да е така,как трябва да е и изобщо какво може да се направи по въпроса?
Ето и снимка
jollycatman написа:И с какво този маркуч ще попречи на мазането на мотора?
jollycatman написа:И с какво този маркуч ще попречи на мазането на мотора?
jollycatman написа:И с какво този маркуч ще попречи на мазането на мотора?
Даскала™ написа:jollycatman написа:И с какво този маркуч ще попречи на мазането на мотора?
С това,че е изчислено някакво налягане в системата,а този маркуч подпомага за подържане на нивото му в нормалните стойности.....
Иначе за какво е РЕГНАТ там ако може да ми обясните научно погледнато отвсякъде,колеги?
Даскала™ написа:Колега...не става въпрос за EGR клапана,а за маркучето дето на снимката е в крайно дясно(има едно като капачка за масло)...нали този маркуч ако се извади няма да вкарва масло в кулера?
Даскала™ написа:Радостинчо...можеше да обясниш това което попитах...или незнаеш отговора?
EGRа ми е затапен и софтуерно и механично...
Даскала™ написа:Колега...не става въпрос за EGR клапана,а за маркучето дето на снимката е в крайно дясно(има едно като капачка за масло)...нали този маркуч ако се извади няма да вкарва масло в кулера?
Даскала™ написа:Радостинчо...можеше да обясниш това което попитах...или незнаеш отговора?
EGRа ми е затапен и софтуерно и механично...
Даскала™ написа:Колега...не става въпрос за EGR клапана,а за маркучето дето на снимката е в крайно дясно(има едно като капачка за масло)...нали този маркуч ако се извади няма да вкарва масло в кулера?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта