Колега с едно посещение на сбирките щеше да си решиш проблема

Както са обяснили колегите по горе,а аз малко по така като за моя син ще ти обясня.Та ти си вързал в момента двата бушона,дали с един кабел или с два все едно и също ако не са паралелно,или казано иначе пример с два батерии по 1,5в,ако не са паралелно свързани то те ще пускат ток от 1,5в,но ака са паралелно(последователно)то те ще пускат ток 2х1,5в=3волта и съответни ампераж на батерият също ще е по две.Това и важи и за два акомулатора на колата,ако искаш да вдигнеш ''силата'' ампеража за по добър старт за паленето,за по яка музика,то трябва да ти са вързани не паралелно акомулаторите,или казано обратното на бушоните.Иначе ако са паралелно то ще потече 24в ток по системата и ще има фоерверки
