Проблем с турбо AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Проблем с турбо AFN

Мнениеот intruder82 » Съб 27 авг 2011 14:23


Здравейте колеги!!!
Имам проблем с вървенето на колата.... :roll: SHARAN 1.9 TDI 110к.с. Мотор AFN.

Проблемът е следният:
1. Не стига вакум до турбината и не отваря лопатките - Нов клапан на лопатките;
2. изолиран EGR или по-точно вакуумът към него не вързан - Умишлено;
3. Клапанът, който отваря лопатките т.е. Преобразувателят на налягане е със запушен вход от атмосферата т.е. този вход на клаоана , който идва от възд. филтър - запуших го понеже не правеше налягане след него.

Проверил съм вакуум помпата - вдига налягане. Стига до въпросният клапан и след него няма налягане. След като запуших ATM изход вдига налягане към турбото, но пак няма мощност!!!

Пробвах следното: откачих маркуча, който отива до клапана на турбото, засмуках и по този начин отворих лопатките на турбото - УРА :applause: работи, но само известно време :banghead: ! след като отпуших маркуча разбрах, че е изгубил налягане -той самият е здрав !

И така...... МОЛЯ ЗА ПОМООООООООООЩ !!!!! scare
Откачих и :012: от тази кола!!!




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот Zinoto » Нед 28 авг 2011 21:07


Така както си го описал, прилича на проблем с N75


joko72
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 03 окт 2009 10:27
Автомобил: Passat
Двигател: BMP
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот joko72 » Пон 29 авг 2011 8:35


но само известно време ! след като отпуших маркуча разбрах, че е изгубил налягане -той самият е здрав !

Не е налягане,а вакуум!Провери с едно друго маркучле,като го мушнеш на самия актуатор на турбото.
Възможно е от него да губи вакуум.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот nasko1978 » Пон 29 авг 2011 8:42


"1. Не стига вакум до турбината и не отваря лопатките - Нов клапан на лопатките;" - Като запалиш колата актуатора трябва веднага да затвори лопатките,като изгасиш да ги отвори!

"2. изолиран EGR или по-точно вакуумът към него не вързан - Умишлено;" - Вакум маркучето трябва да е запушено,а не невързано! :012:

3.Не го запушвай точно този изход от възд.филтър!!! :012:


intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот intruder82 » Пон 29 авг 2011 8:56


Изхода от EGR-а е затапен а не просто откачен.

Клапана на лопатките е нов.

Моля за малко пояснения: Как точно действа Н75, защото когато вържа манометъра на изхода за към турбото започва да дърпа въздух от филтъра. Съответно не прави вакуум към клапана на лопатките. Така ли трябва принципно или нещо не е наред.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот nasko1978 » Пон 29 авг 2011 13:55


Не е наред!
Оттам дърпа въздух само като разтоварва.Сигурно му е скъсана мемраната вътре.Пробвай с друг. :да:


intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот intruder82 » Пон 29 авг 2011 22:48


и аз така си мислех ...... но знам ли.....?!?!? Ще си вземе VAG и когато направя тестовете ще ги кача да се видят,, защото според мен не е от Н75!!!! нещо доста странно е :063:

Н75 е сменен ..... същият резултат..!!!!

Нещо става и не мога да разбера какво е?!?!?!
Все пак Благодаря!!!
Ако някой има идей нека да сподели! :applause:


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот feikot » Вто 30 авг 2011 0:37


Синтезирай си въпроса и гледай точно кое как пишеш.Какво значи "не отваря лопатките" ? А нов клапан на лопатките...казва се актуатор.И си сигурен,че не е зацапана геометрия ? А и в крайна сметка,какъв е точно проблема от който се оплакваш ? Забива ли,не върви ли...какво ?


intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот intruder82 » Вто 30 авг 2011 13:34


Проблемът май е решен - зацапан въздушен филтър. За сега след като е свален колата си върви горе-долу добре. Преди малко направих Лог с Ваг Ком на канали 3 и 10. Качвам ги ако може някой да каже дали са наред нещата или не. Не съм сигурен дали е направен добре :roll: така че не ми се карайте :) моля. За първи път ми е!!! :idea:

Untitled.png


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот nasko1978 » Вто 30 авг 2011 14:20


Според мен изглежда добре! :да:


intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот intruder82 » Чет 01 сеп 2011 10:31


Колеги, колата пак не върви :banghead: Качвам още един Лог, ако може някой да го погледне :beer според мене всичко идва от Н75!!!

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 028 906 021 CG
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 0829
Coding: 00002
Shop #: WSC 00020
VCID: 56AF055BB107

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

LOG-01-003-010-0111.xlsx
(10.15 KиБ) Свален 260 пъти


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот nasko1978 » Чет 01 сеп 2011 10:54


Грешката ти е от пренадуване!
Колата ти е забила и след това си правил лога,затова не е добре.Дебитомера е с много ниски стойности! :012:
Н75 изглежда,че работи добре.


intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот intruder82 » Чет 01 сеп 2011 12:45


Добре де.... :banghead: Защо тогава като вържа манометъра на Н75 на изхода за към актуатора ми показва, че няма налягане и когато запуша изхода АТМ-осфера на Н75 започва да вдига налягане. Съответно това Е...А нещата с МАФ -а или аз греша нещо?!?!?!?!? И още нещо: Няма ли начин да се изолира по някакъв начин Н75 и на негово място да се сложи Блоу Оф?!?!?!!? и ако може и някой го е правил нека да сподели моля :beer Защото Н75 сменявам за ....Найсти път!!! И ми писна вече scare .

Благодаря!!! и :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот nasko1978 » Чет 01 сеп 2011 15:47


От изхода към актуатора има само вакуум! :012:
Ако изолираш Н75,може да изолираш и турбината ....с нова! mhihi


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем с турбо AFN

Мнениеот brum » Пет 02 сеп 2011 9:11


Като не знаеш какво правиш защо се занимаваш? Има писано как работи системата - чети и се учи. Не със проби и грешки. Моя съвет е да идеш да ти погледнат колата преди да си я счупил.

Първия лог дето има коментар, че е добре - НЕ е добре. Не е нормално да постигаш това налягане чак на 2500 оборота. Трябва да го има преди 2000.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта