На пръв поглед темата е безполезна ,но не без известния проблем с охлаждането на Б3
е пряко свързан с моите въпроси.
Колеги какво е положението с охлаждането на пасата с нож от Г3 или Сеат
на пръв поглед неговия оригинален нож има по голям ъгъл от по горе описаните
, за сметка на това има по малка площ, общо взето ще трябва някой който го е правил
да каже какво е положението с охлаждането и функционира ли то нормално след
тази замяна. Мерси предварително на всички колеги !
'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12157
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Предполагам на голфа и на сеата са по-къси ножовете и ще трябва да има наставяне, но не съм правил интервенцията и не мога да го твърдя със сигурност. Иначе за охлаждането не би трябвало да има проблем, при все че има доста колеги вече монтирали броня от Б4 на Б3 и нямат проблеми с охлаждането, а там е само решетчица отдолу без тъпия нож. Тука гледам в града при мен се мотат 3-4 пасата на които всичко под бронята отдолу е изкъртено, няма ножове, решетки и така си карат от години време. Явно не е чак толкова важен ножа за охлаждането.
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
колега имам б3 g60 ножа е там но доскоро карах без него решетка нямам вече 3г само перката на радиатора я включвам с копче защото не ме кефи алтернативата някакъв датчик да ми включва перката когато реши и отвреме на време да забравя нямам проблем с охлаждането
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Имал съм В3 и всяка година, по обясними причини, наесен свалях греблото и го монтирах напролет. Винаги съм се чудел на колегите, които твърдят, че оказва влияние на охлаждането. Има може би някаква логика, но практически не съм усетил разлика.
Иначе по темата - от нищо друго няма да стане. Само от него си.
Иначе по темата - от нищо друго няма да стане. Само от него си.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Колега не един съм виждал с много добре застанали стокови 'гребла' 'ножове' от ГТИ на голф или Сеат
да разбирам ли че има някакво голямо преправяне или... ?
Иначе относно охлаждането аз съм убеден че по един или друг начин оказва влияние
няма начин просто като се има в предвид разположението на ножа ъгъла и отвора в решетката според мен
няма начин да не оказва влияние , но от мненията до тук разбирам че смело мога вече да търся желания нож.
да разбирам ли че има някакво голямо преправяне или... ?
Иначе относно охлаждането аз съм убеден че по един или друг начин оказва влияние
няма начин просто като се има в предвид разположението на ножа ъгъла и отвора в решетката според мен
няма начин да не оказва влияние , но от мненията до тук разбирам че смело мога вече да търся желания нож.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12157
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Имаше тема в направи си сам с подобен въпрос. Просто другите ножове са по-къси и трябва да се удължават с парчета. Потърси, ако не аз довечера ще търся.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Аз карам с нож от голф 3 гти (широкия) и нямам никакви ядове с охлаждането ..
- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
altanivan написа:Аз карам с нож от голф 3 гти (широкия) и нямам никакви ядове с охлаждането ..
и аз

Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Не случайно на този спойлер му казват "гребло".Не случайно е насочен напред а не като на голф 3 вертикално надолу.Ширината на голфовите и сеатовите е повече за красота и по-малко за аеродинамика(с изключение на GTI).Греблото на Б3 е такова защото маската пред радиатора е плътна и с тази си форма "загребва" и насочва повече въздух към радиатора.
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
yano написа:Не случайно на този спойлер му казват "гребло".Не случайно е насочен напред а не като на голф 3 вертикално надолу.Ширината на голфовите и сеатовите е повече за красота и по-малко за аеродинамика(с изключение на GTI).Греблото на Б3 е такова защото маската пред радиатора е плътна и с тази си форма "загребва" и насочва повече въздух към радиатора.
Греблото е на село в хамбара...Това е спойлер, по известно на жаргон като нож...
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Готов съм да се обзаложа с всеки, че накъдето и да е насочен не влияе с нищо на охлаждането. С него и без него колата си държи температурата нормално ако всичко по охладителната уредба е в ред.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Да предположим, че педалчобаба е прав. Но това не означава ли, че перката ще работи по-често, отколкото ако колата е с изправна система и има такъв спойлер? Струята, която охлажда радиатора най-вече при извънградско движение просто липсва. В града сякаш не е от такова значение дали го духа или не вятърът 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
На новия Бръмбър обдухването е абсолютно същото като на Пасата. И при него няма директен достъп до радиатора от набягващата струя. За разлика от В3 там пък изобщо няма нож. Дори още по-лошо - няма я и профилираната решетка, която да насочва струята към радиатора. Само една мрежа между халогените и толкоз.
Освен това всичките са с по два радиатора. В смисъл - не съм виждал Бръмбър без климатик.
И не загряват. Ни на място, нито при 180 км/ч
Освен това всичките са с по два радиатора. В смисъл - не съм виждал Бръмбър без климатик.
И не загряват. Ни на място, нито при 180 км/ч
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Кола със климатик когато той работи НЕ МОЖЕ да загрее па какво остава да прегрее. Перките въртят постоянно на 1-ва степен и от време на време на 2-ра сещайте се кога ше прегрее ако всичко е наред.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: 'Нож' на Б3 взаимозаменяемост
Ами направете ги тогава като ладите-един ремък към перката да върти постоянно и шапка на тояга!!!
Стефан е абсолютно прав-в града при задръстванията не оказва влияние,но при извънградско а и не само оказва влияние.На моя отпред всичко си му е наред и при извънградско перката никога не ми се е включвала дори при по ниска но постоянна скорост.А това малко или много оказва влияние както и на разхода така и на износването на някои части по охлаждането-лагерче,моторче на перките и др.По малко работа=по дълъг живот!!!
А и недейте изкарва инжинерите в Волфсбург невежи маймуни които правят каквото си искат!
Стефан е абсолютно прав-в града при задръстванията не оказва влияние,но при извънградско а и не само оказва влияние.На моя отпред всичко си му е наред и при извънградско перката никога не ми се е включвала дори при по ниска но постоянна скорост.А това малко или много оказва влияние както и на разхода така и на износването на някои части по охлаждането-лагерче,моторче на перките и др.По малко работа=по дълъг живот!!!
А и недейте изкарва инжинерите в Волфсбург невежи маймуни които правят каквото си искат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], gichaka и 54 госта