Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
Fuhrer
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Fuhrer » Пон 29 авг 2011 14:49


Уважаеми колеги, темата стана дълга и никой вече не я чете задълбочено,
а някои хорица се опитват да да излязат на светло, пренасочвайки солен въздух
към вече по-слабо кървящите рани на двете страни по спора.

И след лятната ваканция, не забравяйте да си внесете таксите за раздела ПЛАТЕНИ ОБЯВИ .

Така че, нека престанем. Поне аз...

Я се огледайте, бе, на това мойто му викате бизнес. Това е занаят и хубавото е,
че уменията ми не могат да се изпарят от няколко криви думи. Мога и да отида да работя за
някой бизнесмен, при който ще ви задължат след време да си ремонтирате колите.
Аз ще получавам по-добро заплащане от днешното и няма да имам контакт с клиента,
но клиентът ще стиска зъби, забил поглед в два смачкани листа с разпечатки на нищо незначещи цифри :deal
и ще е доволен, щото ако му бяха пък свършили работа... death

И после ще разправя: ау, голяма работа, приемчикът - да, кажете, разбира се,
а кафенето - с телевизор, не разбрах как минаха 7 часа, по 30 евра на час...

Моля всички колеги, с изключение чиполино, да бъдат по-снизходителни и да ми простят
употребата на острия език, който използувах в зле импровизирания виртуален дуел .
Бях пообъркан от древното правило, че ако ще кръстосваш шпаги, по-добре е да си с по-острата.

Надявам се да съм помогнал на колебаещите се дали да ползват услугите ми -
едните са добре дошли при мен, а другите - добре заварили другаде.

Не мога да свърша добра работа на всички, твърде много сте.

Обичам всички Ви, :обичам ви с малки изключения, а от 06 септември - без изключения.

Последна промяна от Fuhrer на Вто 30 авг 2011 9:59, променено общо 3 пъти.




Georgi_G
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / Възраждане

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Georgi_G » Пон 29 авг 2011 15:18


Кой крив, кой прав?
Всеки има глава на раменете си, да се оправя.
Жалко само, че по логиката на поредния любимец, достигнал вече до оная висша фаза за избор на клиенти, ще трябва да си караме по-новите аудита и при едни, а по-старите при други, различни, майстори според престижността на марката и годините, за иначе универсални услуги.


Потребителски аватар
Layer
Мнения: 6405
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Layer » Пон 29 авг 2011 15:29


Колегата Cocolino защо се скри, 6 дена не можеш да видиш един сереен номер ли ?
Не за друго ами е важно като осереш някой да може да се обосновеш после.
Все пак скоро може да пратя някой френд при майстора.
Трябва да има решение -- кой прав,кой крив


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Ljubon » Пон 29 авг 2011 15:57


groznika написа:
group® написа:
groznika написа:...

Не знам и ти като какъв се изживяваш в цялата драма...

Намесих се защото Жоро го доведох аз тук...

Поради тази причина и мнението ти не е безпристрастно... :!:
groznika написа:Пак ще кажа, че "клиент" не значи нито майка, нито баща, нито е някакъв Бог, президент или премиер... Това, че живеем в бананова република и ближем задника на всеки дошъл и готов да похарчи 5 лв при нас... Това ни доведе до ситуацията всеки бастун да се надува като домашен козунак, да ни прави на маймуни и да се бие в гърдите, че бил клиент и видиш ли вселенското право било на негова страна...

На майка си и баща си всеки може да държи всякакъв тон, но на клиента - не.:no-no А практиката с "лизане на задници" няма връзка с банановата република, а идва от развитите общества на запад. :да: По време на соца у нас клиентът беше досадно същество, което само дразни продавача. mhihi А това беше така, защото търговецът беше на заплата и предпочиташе по-малко да работи. Както схващам, Фюрерът е от по-старата генерация и може би трябва да преосмисли понятието "клиент" какво точно означава.:idea3 Защото съзнанието най-трудно се променя...
А за небрежното вметване на въпросното Ауди А8 на баровец - просто нямам думи. Звучи ми като тънък намек, че инженерът се занимава с едри риби, а несъстоятелни хорица с 20-годишни Голфове само му губят времето.
В заключение добавям една хубава английска поговорка, която се отнася за случаи, когато се спори за нещо. В превод звучи така:
"Никога не спори с глупак - ще те завлече на неговото ниво и ще те победи с опит."


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот my heart iS iCe » Пон 29 авг 2011 16:07


Ljubon написа:"Никога не спори с глупак - ще те завлече на неговото ниво и ще те победи с опит."

:bowdown
Присъщо на онзи моабет: В един парк нямало нищо за ядене нито за пиене, и момчето видял една тъбела на която пишело плюенето забранено глоба 10 лева! И казал на момичетата Плюйте аз черпя!

Само не разбрах защо се нападате като не знаете каква е била ситоацията :|


Потребителски аватар
Fuhrer
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Fuhrer » Пон 29 авг 2011 16:42


Ljubon написа: Както схващам, Фюрерът е от по-старата генерация и може би трябва да преосмисли понятието "клиент" какво точно означава.:idea3 Защото съзнанието най-трудно се променя...
А за небрежното вметване на въпросното Ауди А8 на баровец - просто нямам думи. Звучи ми като тънък намек, че инженерът се занимава с едри риби, а несъстоятелни хорица с 20-годишни Голфове само му губят времето.
В заключение добавям една хубава английска поговорка, която се отнася за случаи, когато се спори за нещо. В превод звучи така:
"Никога не спори с глупак - ще те завлече на неговото ниво и ще те победи с опит."


Фюрерът се занимава с това от 15 години, преди това е служил на Родината.
Фюрерът е от новата генерация, ама от тая, дето знае що е то кръв и чест.

Съвсем нарочно вметнах това за А8-ицата, чети по-внимателно, колега -
какви едри риби, какви баровци... Що за комплекс от твоя страна?

Фюрерът единствено не пипа френски коли, по никакъв повод. И тогава, за да не обиди клиента,
казва, че не е компетентен по френските коли.

Ако можех да върна времето назад, ех, само да можех... Да, ама и да знаех що за Голф ще ми се падне...
Щях да кажа на клиента-бог:
- Ау, страхотен ксенон, не съм виждал такъв, каква изработка само, какъв монтаж...
Мисля, че не съм компетентен достатъчно, за да пипам по тоя Гоуф. Съжалявам, друже,
трябва да намериш някой истински майстор, начетен и уверен, готов да поеме отговорност.
Клиентът-слънце си тръгва със завишено самочувствие и доволен, че все още са останали занаятчии,
имащи доблестта да си признаят, че не могат да се ссправят с даден проблем.
А майсторчето започва веднага следващия, едрата риба, и си мисли:
- Леле, добре че успях да го отбия тоя баламурник, без да ми се разсърди и без да пише глупости
по форумите.


И накрая, ще взема да се вслушам в съвета ти и да не споря, щото май все на опитни писачи попадам.

Последна промяна от Fuhrer на Вто 30 авг 2011 10:44, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот groznika » Пон 29 авг 2011 18:59


Ljubon написа:...


Две неща към теб:
1. Разбира се, че съм пристрастен в темата. Някъде да съм твърдял противното?
2. Ако ти можеш да говориш на майка си и баща си както си решиш и да им държиш тон... на мен възпитанието и уважението към родителите не ми го позволява. За сметка на това "клиента" ми е никакъв. Човек дошъл с парички за да свършим заедно работа и да извлечем взаимна изгода. В момента в който този човек реши, че може да си позволява и други неща, да предяавява други (странични) претенции, да си позволява тон, фасон, грубости и тн. то същия този "клиент" вече не е клиент, а най-обикновен нещастник с какъвто аз няма да работя и ще изгоня на мига!
Отново ще подчертая, че ако например на теб ти харесва да се дървиш и правиш на мъж на баща ти, а в работата даваш на сульо и пульо да те гъзурчи... си е изцяло твой проблем и диагноза :)
Света е голямо място. Както писах по-горе мазохисти всякакви има и за всеки има място под слънцето. На едни им харесва за 50-100 да оближат клиентско дупе само и само да вземат сухото и да се нарекат гордо търговци, бизнесмени, терикати, играчи и др. стрховити и величествени думички. Други са над тези неща и не допускат всеки да им се качва на главата.
И понеже всички сме клиенти в даден момент... само внимавайте с тая безсмъртна клиентска философия къде се пласирате защото някой някъде така ще ви сурвака, че чак в Перник ще му завидят на ентусиазма и майсторлъка с който ви е "почерпил" ;)

Хайде със здраве и ако има още някой мозъчен атлет желаещ да ми даде акъл... да заповяда на лична. Ще уважа подобаващо всички, но извън темата за да не цапаме повече на Жорко и да не нарушаваме рахатлъка на модератора.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Ljubon » Пон 29 авг 2011 20:55


groznika написа:2. Ако ти можеш да говориш на майка си и баща си както си решиш и да им държиш тон... на мен възпитанието и уважението към родителите не ми го позволява. За сметка на това "клиента" ми е никакъв. Човек дошъл с парички за да свършим заедно работа и да извлечем взаимна изгода. В момента в който този човек реши, че може да си позволява и други неща, да предяавява други (странични) претенции, да си позволява тон, фасон, грубости и тн. то същия този "клиент" вече не е клиент, а най-обикновен нещастник с какъвто аз няма да работя и ще изгоня на мига! Отново ще подчертая, че ако например на теб ти харесва да се дървиш и правиш на мъж на баща ти, а в работата даваш на сульо и пульо да те гъзурчи... си е изцяло твой проблем и диагноза :)

Грознико,
Ако си забелязал, в този спор, който за мен е дребнав, но показа същността и морала на спорещите, аз страна не съм взел. Ти може би не разбираш за какво се говори и не преосмисляш казаното. Уважението към родителите и това към клиентите е различно. За едните то е искрено, за другите - според протокола. А ти трябва да си светец, ако никога не си се скарвал с някой от твоите най-близки роднини. Но това не трябва да се случва с клиент НИКОГА и по НИКАКЪВ ПОВОД. :012:
Гледам, че и ти поставяш епитети на клиенти и евентуално ги "гониш на мига", което не е добре. Ама хич... От това само губиш. И рискуваш да те разглеждат под лупа в някой форум и четеш нелицеприятни коментари по твой адрес.
Ще ти отговоря и за "гъзурченето". Има 1000 начина любезно и тактично да отклониш някой клиент, който не ти харесва по една или друга причина. Без да го гониш и наричаш нещастник. Аз правя така и винаги запазвам добрия тон! :да:
Поздрави!


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот groznika » Пон 29 авг 2011 21:05


Колега, достатъчно добре знам какво е и до къде стига добрия тон. Все пак не посрещам хората с тояга на вратата. Въпреки това отново подчертава има елементарни ГРАНИЦИ които не трябва да се прекрачват.
Има 1000 начина когато си недоволен клиент да си потърсиш културно правата. Тръгнеш ли обаче с рогата напред не е рационално да очакваш, че този отсреща няма да ти отвърне подобаващо.
Както е казал народа:
"Каквото почукало такова се обадило" - нито повече, нито по-малко. Това беше единственото което се опитах да кажа. Толкова ли е трудно да го проумеете?


Потребителски аватар
Fuhrer
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Fuhrer » Вто 30 авг 2011 9:45


Наистина обичам groznika :kissy:


Потребителски аватар
Cocolino
Мнения: 388
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Cocolino » Вто 30 авг 2011 11:01


Fuhrer не съм сигурен колко е инженер съпругата ти, от малкото което каза, но не искам и да го коментирам това, защото не съм запознат. Можеш да имаш и 5 висши, но когато не знаеш как да се държиш, за какво са ти?! Аз 2 висши съм завършил, ама никъде не съм го казал това, както ти вече на 2 пъти се опитваш да фокусираш вниманието към жена ти и знанията и, които не ми се сториха големи, с извинение.
И да, промених темата, защото сметнах, че може би наистина те нападам и може да не съм прав и ми се искаше колегите от форума да отсъдят кой греши, а не да те нападам без да видя всичките мнения и да разбера, че може би в мен в вината.
Няма определено да ми стане гадно от думите ти, а по-скоро от отношението ти към клиент. Така не се прави бизнес, нито се изкарва прехраната.
И, моля те, аз бях също на мястото и недей да го изкарваш, че си ми отделил нужното внимание, когато дойде колегата с Ауди-то. Когато дойде колата, той изчака най-много 5 минути, защото ние с теб свършихме работата, уж. Когато си видях крушката и те викнах отлично видях, че ти стана неприятно да те викам отново, точно още 5 минути се бави при мен и ми каза да се обърна към Комисия защита на потребителите. Нито е чакал много колегата с Ауди-то, нито ми обърна достатъчно внимание. Там, където отидох вечерта да ми проверят ксенона, знаеш ли колко време проверяваше момчето кое не му е наред?! Около 2 часа буквално!! Провери абсолютно всеки един детайл, замени всеки един детайл за проба и отношението му беше на ниво! Накрая не ми взе нито един лев, въпреки молбите ми да му платя, защото ми каза, че никаква работа не е свършил и не ми е помогнал! Това наричам правилно отношение. И, момчето, не е този твой партньор, за който говориш. Просто сте работили заедно известно време с ксенони, а не ти е бил такъв партньор, както си ме разбрал.
Layer не съм се скрил, а просто съм потънал в ангажименти и затова не съм имал време да проверя номера, дори да пиша в темата. Честно казано нямам и желание, защото не искам и да знам. Ако я е сменил - ще се разочаровам адски много. Ако не я е сменил - пак ще се разочаровам, че при читава крушка за 10 минути и е*а майката. Но, ако държиш, ще погледна и веднага ще ти кажа. Няма никакъв проблем. Поне да изчистим името на Фюрера, че не е сменил крушката или да го накиснем, че я е сменил.
groznika само ще вметна, че въпросният ти приятел, а май най-точно - жена му, тръгна с рогата напред. И то с какви рога - ако беше на мястото на събитието щеше да се хванеш за главата.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот groznika » Вто 30 авг 2011 11:13


И пак не разбирам естеството на темата...
Искаш да изкараш колегата Fuhrer измамник, но нямаш 100% доказателства? Той пък няма 100% оправдание. Ситуацията е патова и ако вие двамата не сте били в състояние да се разберете на място то тук надали някой ще може да ви помогне.

Хубаво. Поплака си на всеослушание. Оплака се от грубия лош инженер и сега какво трябва да следва?


Потребителски аватар
Fuhrer
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Fuhrer » Вто 30 авг 2011 11:26


Cocolino написа:Fuhrer не съм сигурен колко е инженер съпругата ти, от малкото което каза, но не искам и да го коментирам това, защото не съм запознат. Можеш да имаш и 5 висши, но когато не знаеш как да се държиш, за какво са ти?! Аз 2 висши съм завършил, ама никъде не съм го казал това, както ти вече на 2 пъти се опитваш да фокусираш вниманието към жена ти и знанията и, които не ми се сториха големи, с извинение.
И да, промених темата, защото сметнах, че може би наистина те нападам и може да не съм прав и ми се искаше колегите от форума да отсъдят кой греши, а не да те нападам без да видя всичките мнения и да разбера, че може би в мен в вината.
Няма определено да ми стане гадно от думите ти, а по-скоро от отношението ти към клиент. Така не се прави бизнес, нито се изкарва прехраната.
И, моля те, аз бях също на мястото и недей да го изкарваш, че си ми отделил нужното внимание, когато дойде колегата с Ауди-то. Когато дойде колата, той изчака най-много 5 минути, защото ние с теб свършихме работата, уж. Когато си видях крушката и те викнах отлично видях, че ти стана неприятно да те викам отново, точно още 5 минути се бави при мен и ми каза да се обърна към Комисия защита на потребителите. Нито е чакал много колегата с Ауди-то, нито ми обърна достатъчно внимание. Там, където отидох вечерта да ми проверят ксенона, знаеш ли колко време проверяваше момчето кое не му е наред?! Около 2 часа буквално!! Провери апсолютно всеки един детайл, замени всеки един детайл за проба и отношението му беше на ниво! Накрая не ми взе нито един лев, въпреки молбите ми да му платя, защото ми каза, че никаква работа не е свършил и не ми е помогнал! Това наричам правилно отношение. И, момчето, не е този твой партньор, за който говориш. Просто сте работили заедно известно време с ксенони, а не ти е бил такъв партньор, както си ме разбрал.



Стига с това Ауди.
То си беше там от 17:30 и го бях оставил да чака, защото с теб имахме уговорка по телефона за 18:00.

И не се възхищавай на това, че някой е загубил 2 часа за диагностика, която отнема 10 минути.

И не вярвай, че е компетентен човек, който ти каже, че ако пипнеш крушката с пръсти, тя ще си промени цвета.
А може и да е компетентен, но злонамерен, възползвал се е от афекта ти. Така или иначе, не мога да повярвам,
че ще кажеш на някой някоя глупост за мен и той няма да те опровергае. Голям нарцис съм, а?

И престани да джвакаш сандалите на жена ми, трябва да видиш как компетентно сменя крушки и чистачки
(примерно, а не само), защото има и мъже с по две леви ръце, стиснати здраво от персоналния им сфинктер.
Купува си нашия разкошна чистачка на супер-цена и като закърши едни пръсти... Жена ми му я сменя, а той се
оправдава, че не бил на "ти" с техниката и си тръгва. А като иде на бензиностанция и му тръкнат стъклото,
същият този, общуващ на "ви" с техниката, оставя бакшиш с демонстративен жест.
Може би, щото има камери, момчето е с ниска заплата, а жена ми, изедничката, е баровка, която щом продава
супер чистачка за 5 лв., значи или я взима за 50 ст., или й ги носат от некъде гепени. Ми не може, те в
МУЕРТО чистачките с далеч по-ниско качество са на таа цена.


И стига с тоя бизнес. Аман от бизнес-администратори.
Не ми пука бе, не ми пука.
Целият проблем дойде от отношението ти към жена ми.
Дали двама-трима драскачи ще се откажат от услугите ми? Не ми пука.

Аз имам една клетка и ако не ме мързи, тя винаги е пълна.
Да му мислят тези, които имат 8 клетки и само три са им пълни.

Някой може ли да ми изтъкне поне една причина, заради която си струва
да оставя някой да ми се катери по главата?




Хайде, приятелю, да направим сделка:

1. Ти ще изчислиш статистически, какви поражения върху рехавите ми доходи е нанесъл твоят плач
пред VW-аудиторията (чекай малко, аудитория... требва да има звук...), не намирам думата,
с тоя моя беден речник... Форум бе, форум. Имаше заведение с такова заглавие навремето.

2. Аз ще ти продам чисто нов комплект ксенонови крушки Н4-биксенон мувинг 6000 К само за 36 лв.
Към крушките, при това напълно безплатно, ще прибавя система за управление. Дотук с отстъпките.

- Ако решиш да ти ги монтирам аз, ще ти струва 50 лв.. Гаранцията на крушките ще бъде 1 година.
- Ако не съм ги монтирал аз, според нормативните документи, крушките ще имат гаранция от 1 месец.

Ако искаш едногодишна гаранция и да ти ги монтира някой майстор, който има добро отношиние
и е успял да спечели доверието ти, ще трябва да си смениш и баластите с такива, каквито аз ти продам,
по има-нема 55 лв. за брой.

Нали така процедират успелите бизнесмени? Нали и аз разбирам малко от бизняс отношения?

.

Последна промяна от Fuhrer на Вто 30 авг 2011 12:53, променено общо 10 пъти.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот mupk0 » Вто 30 авг 2011 11:28


Само аз ли си мисля,че там където 2ма си мерят..... не трябва 3ти да си подава Д-то.Защото гледам тука разни адвокати ала бала,само подстрикават към спорове и дълги безсмислени разговори на една и съща тема по 10 начина...?Оставете ги да се разберат двамата колеги сами!


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сервиз и продажба на ксенон, Ситняково - Кой крив, кой прав?

Мнениеот Ljubon » Вто 30 авг 2011 11:40


Cocolino написа:groznika само ще вметна, че въпросният ти приятел, а май най-точно - жена му, тръгна с рогата напред. И то с какви рога - ако беше на мястото на събитието щеше да се хванеш за главата.

Представям си грозната сцена и на какво е способна една разярена жена. scare За съжаление, това не е било честен словесен двубой, защото силите не са били равни, Коколино е трябвало да се защитава срещу двама опоненти. Тук отчитам и сериозна грешка на Фюрера, който е трябвало да озъпти жена си и да й каже да не се меси в спора за да не се правят циркове. Все пак клиентът не е извадил нож срещу Фюрера, за да се притичва инженерката на помощ. :012:



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта