Здравейте колеги,
Първо благодаря на тези които дадоха ценен съвет и ми спестиха излишен труд!Надявам се и аз да мога да им го върна някога.
най-после имам нов съединител LUK-от закупен от магазин "Ауто 2000" - Пловдив за 180,00лв.
+ Семеринга към двигателя -5лв.
+ Капачка за единия фланец на полуоска към диференциала - 10лв-за комлект с семеринги и тн. (който от незнание се опитах да го ивада от диференциала!!!-тъй като се заклещи фланеца и не пускаше СК да излезе, но с повече усилие и усукване в крайна сметка установих че не е нужно и искарах СК)
+ една силиконова топка 13лв (част от лостовия механизъм на скоростите)вижда се мястото каде стои на снимката с жълта стрелка.
И щото се опитах да искарам фланеца опоменат по горе истече маслото от СК и сега ще взимам ново, до колкото разбирам от други потърпевши е около 20лв. за литър?
Вчера след последни напъни по сглобяване на всички чарове кабели и тн...
успешно взривих Голфчето от първия път! даже направих 1 метър напред и назад!

да внимавате при свалянето има вероятност да повредите някой неща особенно ако колата е на годинки аз успях да скъсам един желязен маркуч мисля за парното и сега ще трябва да сменям

! мое мнение ако го правите вие не трябва да не се бърза и да намерите подходящ инструмент и нещо да се плъзга или търкаля да подложите стабилно под СК (предполагам може и да се върже да виси с нещо) за да може да излезе плавно с леки завъртания около оста си без да се посуква спрямо двигатела щото се получава заклинване, също трябва да осигурите опора на двигателя след като се откачи СК щото увисва на едина опорна точка само в другия край! това от мен ако някои има въпроси да пита ще се опитам да помагам!
