пиербург 2ЕЕ
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
пиербург 2ЕЕ
въпроса ми е следния, има ли карбуратор пиербург 2ее (този електрическия) ограничител на оборотите демек на определени обороти и да спира,понеже мой приятел със същия карб твърди че има защото като го изфорсира до 7хил и задържа на 7хил и се слуша едно съскане,аз мисля че ако имаше накакъв ограничител на оборотите то той нямаше да е на 7000 а поне на 6500
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пиербург 2ЕЕ
на какви обороти ще е сигурно зависи от конкретния двигател.дали има не знам,но ако се кара на газ няма да действа и трябва да се внимава.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пиербург 2ЕЕ
някакви други предложения за този карбуратор
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: пиербург 2ЕЕ
За 2е2 знам че няма, но за електрическия не съм сигурен. Но мога да кажа че 99% - няма!
Ограничители имат само инжекционите.
Ограничители имат само инжекционите.
- stefan4o
- Мнения: 19335
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пиербург 2ЕЕ
Не съм съгласен с горното мнение. Ограничител имат и карбураторите, като не съм сигурен, но имам спомен да се намира в центробежния регулатор на делкото.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: пиербург 2ЕЕ
Не съм сигурен казах само за този 2ЕЕ - другите нямат ограничители (изпитано).
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пиербург 2ЕЕ
stefan4o написа:Не съм съгласен с горното мнение. Ограничител имат и карбураторите, като не съм сигурен, но имам спомен да се намира в центробежния регулатор на делкото.
този голф няма центробежен регулатора(палец),дали самия карб е устроен така(което не ми се вярва) не знам по скоро мисля това спъване и съскане на 7хил да еот недостиг на гориво,а и не искам да споря понеже не знам за това се допитвам във форума
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: пиербург 2ЕЕ
Незнам как е ограничен,но с хилядите му датчици и компютър на бензин стрелката удря точно 7000об/мин и дотам.
На газ 7300.
Това с цепене на място,което не е много препоръчително
В движение лично моята не може да премине границата от 6500 на 1-ва 2-ра и 3-та,както и границата 5500 на 4-та и 4800 на 5-та
На газ 7300.
Това с цепене на място,което не е много препоръчително

В движение лично моята не може да премине границата от 6500 на 1-ва 2-ра и 3-та,както и границата 5500 на 4-та и 4800 на 5-та

- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: пиербург 2ЕЕ
ограничители имат само моно инжекционите и пълните инжекциони.доколкото знам карбураторите нямат. 

-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пиербург 2ЕЕ
golfmaniak666 написа:ограничители имат само моно инжекционите и пълните инжекциони.доколкото знам карбураторите нямат.
по принцип има карбураторни двигатели с ограничители но той е осъществен с центробежен палец в делкото
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: пиербург 2ЕЕ
и какво изключва този "центробежен палец" в делкото? къде се намира в делкото?не обърквайте хората,моля!там има само един датчик "Хол"!но той не пекъсва ,ако прекъсва нещо запалването ,това е комутаторът който следи оборотите и едновременно ги подава на таблото за информация(ако има оборотомер)!
Re: пиербург 2ЕЕ
rudoni написа:и какво изключва този "центробежен палец" в делкото? къде се намира в делкото?не обърквайте хората,моля!там има само един датчик "Хол"!но той не пекъсва ,ако прекъсва нещо запалването ,това е комутаторът който следи оборотите и едновременно ги подава на таблото за информация(ако има оборотомер)!
О има,в делкото,по точно в в палеца.Моят го има на 1,6 ЕЗ,само не сам го пробвал на колко ще изкючи

-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пиербург 2ЕЕ
rudoni написа:и какво изключва този "центробежен палец" в делкото? къде се намира в делкото?не обърквайте хората,моля!там има само един датчик "Хол"!но той не пекъсва ,ако прекъсва нещо запалването ,това е комутаторът който следи оборотите и едновременно ги подава на таблото за информация(ако има оборотомер)!
май вие бъркате хората господине, и никои не е казал че този палец изключва датчика на хол и други,просто явно при 6 500 непуска ток по свещите,просто прочетете малко поинтересувайте се и ще разбеете, този палец се монтира на ауди карбураторки,ако не се лъжа и на някой модели голф1.3,но това не пречи да се сложи и на кола която няма заводски такъв палец(става въпрос за vw моделите) чисто нов го гледах около 30лв
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: пиербург 2ЕЕ
Имам карбураторно Ауди с такъв палец и си изключва на 6500 оборота!Ако съм с обикновен палец,върви до 7800 оборота-мотора е петак!Такъв палец ако се сложи,може да работи и на други коли!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта