


Booster написа:Честито колега , определено е стойкарка mhihi , и вътре свети, изглежда си попаднал на "Гледан с любов" екземпляр .Само безаварийни с маняшката голфара !
caro написа:И моля те махни тези болтове отстрани на предната броня ,че е много смотано.
Решетка за 2 фара без емблема, бед лук вежда, кристални фарове,
shanadjiqta написа:много добри колици са GTD-тата учудвам се какво са му правили че ти се е наложило толкова неща да сменяш аз го имам същия и от декември не съм спрял да го тормозя,постоянно го човъркаме и нищо не му става абсолютен немски танк ехаресва ми ентусиазма ти ако искаш да го подсилиш леко до около 90-95 коня мога да ти кажа как защото скоро минах по този път.И имаш ли някакви въпроси каквито и да е за турбо дизелов мотор на голф 2 обръщай се към emiltd-имам чувството,че е участвал в производството им
Presli82 написа:Aбсолютен класик си колега продължавай в същия дух
Weezy написа:А тази визия на предницата, не ти ли допада... това вече е изчистен дизайн, без излишни "циганиики"
PACH написа:Booster написа:Честито колега , определено е стойкарка, и вътре свети
, изглежда си попаднал на "Гледан с любов" екземпляр .Само безаварийни с маняшката голфара !
Да ти кажа не е гледан с много любов, има доста забележки, каран е до последно и го продадоха защото трябваше да се налеят едни 600-700 лв. за най-неотложните неща.Сега се налага да се сменят доста неща, да не кажа цялостно обслужване.Преди два дни му смених: комплект съединител LUK със жилото, което не беше оригиналното за TDi, защото е по-скъпо от стандартното.Ремъци, агренаж, ролка, семерини на коляновия вал и ск.кутия, гарнитура на картера и капака на клапаните, масла, филтри.Следва цялоста ревизия на окачването, тампоните на задния мост и маншоните на шарнирите са скъсани и също са за смяна.Има теч от кормилната рейка, но ще я гледам следващата седмица.За финал ще си оставя боядисването и след това само каране
emiltd написа:PACH написа:Booster написа:Честито колега , определено е стойкарка, и вътре свети
, изглежда си попаднал на "Гледан с любов" екземпляр .Само безаварийни с маняшката голфара !
Да ти кажа не е гледан с много любов, има доста забележки, каран е до последно и го продадоха защото трябваше да се налеят едни 600-700 лв. за най-неотложните неща.Сега се налага да се сменят доста неща, да не кажа цялостно обслужване.Преди два дни му смених: комплект съединител LUK със жилото, което не беше оригиналното за TDi, защото е по-скъпо от стандартното.Ремъци, агренаж, ролка, семерини на коляновия вал и ск.кутия, гарнитура на картера и капака на клапаните, масла, филтри.Следва цялоста ревизия на окачването, тампоните на задния мост и маншоните на шарнирите са скъсани и също са за смяна.Има теч от кормилната рейка, но ще я гледам следващата седмица.За финал ще си оставя боядисването и след това само каране
Колега,честито за новата придобивка,но като истински фен трябва да знаеш,че не е ТДИ,а ТД(ГТД) и е 80к.с.,не 82к.с.Мотора ти заводски излиза със саморегулиращо жило на съединителя,ти казваш че не е правилното...вероятно е стария модел нерегулиращо и педала на съединителя вероятно е твърдичък![]()
Както и да е,радост за окото е да видиш един истински фен през 2011г. да си купува Голф 2 и с такъв мерак да го стяга.Дай боже повече като тебГледах обявата на въпросната печка,но уви в момента нямах финансовата възможност да я отмъкна,все пак съм спокоен че е попаднала в правилни ръце
![]()
Ще следя ъпгрейда на колицата с интерес и ако има нужда от съвети съм насреща
П.П.Интересува ме какво стана със стоповете,с които взе колата...искам ги.Пари или бартер,имам два комплекта кристални стопчета за твойта кола,като единия модел ще и отива особенно добре,мога да снимам при твой интерес
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта