Прецакан диагностичен кабел след свързване с кола от USA

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Прецакан диагностичен кабел след свързване с кола от USA

Мнениеот icefire » Пет 19 авг 2011 10:13


:beer Благодаря :beer




Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Прецакан диагностичен кабел след свързване с кола от USA

Мнениеот icefire » Съб 20 авг 2011 18:05


А, сега ми хрумва, има ли вероятност кабелът да не е повреден, а заключен поради ъпдейтнатите драйвери? Ако е така, може би има начин да се отключи...


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Прецакан диагностичен кабел след свързване с кола от USA

Мнениеот Bioside » Нед 21 авг 2011 2:27


Б е р е м в р у к и п а я л ь н и к .
Все соединения , и удаления показаны на фото "Доработка VAG106"
Выбрасываем IC8, D7, R51,R50 (красные кресты)
Внимание!!!
Выводы GAL-ATF (затертая микруха на фотке) отсчитываются от точки на корпусе, посередине стороны квадрата, если смотреть сверху на микросхему, то против часов. Певая нога под точкой.
Соединяем
1). выв.1(FT232R,IC4) -- выв9(GAL-ATF,IC1) (голубая линия)
2). выв34(атмега,IC3) -- выв5(GAL-ATF,IC1) (голубая линия)
3). выв35(атмега,IC3) -- выв4(GAL-ATF,IC1) (голубая линия)
В принципе паяльник можно прятать, но я еще доделал.
4). От вывода 12(МСР2515, IC6) идет дорожечка до сквозной металлизации, режем (красный крестик)
5). выв.12(МСР2515, IC6) -- выв.20(атмега,IC3) (синяя линия)
6). выв.11(МСР2515, IC6) -- выв.21(атмега,IC3) (синяя линия)
7). выв.10(МСР2515, IC6) -- выв.22(атмега,IC3) (синяя линия)
8). выв.6(МСР2515, IC6) -- выв.25(атмега,IC3) (синяя линия)
9). выв.5(МСР2515, IC6) -- выв.24(атмега,IC3) (синяя линия)
10). выв.4(МСР2515, IC6) -- выв.23(атмега,IC3) (синяя линия)



Сложно е колега.Извадил съм ти само подготовката която трябва да направиш за да накараш китайчето отново да работи и то с най новата версия 11.хх :D

Дальше прошиваем Атмегу, прошиваем FT232R

Тук трябва да имаш и програматор.Ако ти се занимава ще ти изпратя линк откъде да си изтеглиш инструкциите и файловете с прошивките.Лично аз за 30 лв не бих си губил времето да не говорим че китайчето и то е на тази цена.Няма начин да стане кабела ако ,,Защитата,, е задействала.Тя за това е сложена там.Да им е гадно на крадците.В случая на Нас :D Поздрави :drunk


Потребителски аватар
svetliosabev
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1Z 1995
Местоположение: V.Tyrnovo

Re: Прецакан диагностичен кабел след свързване с кола от USA

Мнениеот svetliosabev » Нед 21 авг 2011 13:02




Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Прецакан диагностичен кабел след свързване с кола от USA

Мнениеот icefire » Сря 31 авг 2011 22:42


Да се похваля, че кабелът е отново изправен и функционира както преди ;)

Сърдечни благодарности на колегата :bowdown :bowdown Bioside :bowdown :bowdown , който ме насочи в правилната посока и ми показа къде да търся информация.

Цялата работа е, че явно съм забравил интернета включен по време на диагностика. Тогава при опит за свързване със сайта на Ross-Tech кабелът се заключва (но не се поврежда хардуерно - има разлика ;) ) Отключването става с корекция на VID и PID на драйверите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikname и 77 госта