съвет за по големи дузи на 2е

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот basata-user » Чет 01 сеп 2011 22:35


miro_hack написа:
basata-user написа:
golf_mania_jambol написа:портване,дюзи ,филтър спортен задължително, чип.... така ще се усети доста,само с дюзи няма да имаш ефект, ако искаш по евтин вариант е бензинов регулатор и спортен филтър,успех

имам спортен филтър панелен на К/Н с изкормено долнище на кутията :wink: чип не ми се слага ще трябва да помисля за друг външен бензинов регулатор :)

Е без чип няма да стане,това ти е мапването :idea:

нямам представа кой може да ми помогне за качествен чип :?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот Vizor » Пет 02 сеп 2011 0:49


Защо ще слагаш по-големи дюзи? Duty cycle на твоите да не отива над 85%? Ако кажеш "Не знам" тогава си отговори първо на този въпрос. Слагаш чип, който е за други дюзи калибриран и какво става? Настройвайте ги малко тея неща ... И ги мислете малко. Мога да ти дам ако искаш 440 кубикови дюзи, но тогава ще се чудиш, защо не пали..


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот miro_hack » Пет 02 сеп 2011 12:01


Vizor написа:Защо ще слагаш по-големи дюзи? Duty cycle на твоите да не отива над 85%? Ако кажеш "Не знам" тогава си отговори първо на този въпрос. Слагаш чип, който е за други дюзи калибриран и какво става? Настройвайте ги малко тея неща ... И ги мислете малко. Мога да ти дам ако искаш 440 кубикови дюзи, но тогава ще се чудиш, защо не пали..

Vizor искаш да кажеш,че спокойно може да си надуе неговите дюзи софтуерно ?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот pe6kata » Пет 02 сеп 2011 12:51


разбира се че може софтуерно до едно положение, увеличавайки времето на връскване(инжекторното време)
вкараваш ли повече въздух, че да е необходимо да впръскаш допълнително количество гориво :?:
с тоя филтър и тунинг кутия на въздушния филтър- не !
карай си колата и не и пречи да върви


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот Vizor » Пет 02 сеп 2011 13:22


Не е само това. Пускаш въздух, пускаш гориво - ок.. ама ако колата иска друго? НЕ забравяйте аванса. И При каква смес какъв аванс иска. Защото после да не се чудите защо пускаш въздух и пускаш гориво, и буташ аванс, и върви по-малко ;)

Богатата смес иска друг аванс ;) Дали нагоре дали надолу вече е друг въпрос..


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот miro_hack » Пет 02 сеп 2011 15:33


miro_hack написа:
basata-user написа:колеги от постовете ви май няма смисъл нека по запознат да се изкаже :|


Без да барнеш смеси и аванс незнам какво ще стане с по-големи дюзи и по-големи валове,ще се ошашави и нищо няма да стане,демек хората искат да ти кажат,че трябва да си мапнеш електрониката,за да кажеш на тоз комп ,че там ажеба има други валове и други дюзи.
Абф-ските дюзи са 220цц

:012:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот Sharky GTI » Пет 02 сеп 2011 18:05


...до тук 2 смислени поста по темата и с конкретни отковори(стига да разбира човек горе-долу от нещата).Vizor-а ти отговори най-правилно и ползвай неговите съвети като две успоредни линии между които да се движиш без да ги пресичаш.
...карал съм го моето 2Е и с неговите дюзи после сложих и АBF-ски(бадива работа) след това смених рейката с от ПБ и сложих 240сс от XE... но при мен нещата почнаха да стават строго конкретни само затова.И с портове по главата и колектора и валове... и филтри спокойно можеш да си караш с твойте,хубаво е да имаш някакъв горивен регулатор който да можеш да маниполираш налягането с него,обаче това нее задължително а само и единствено ако се налага.Това разбирасе можеш да разбереш единствено с широколентова като следиш АFR-a през целия диапазон от работа на мотора.След това ще се убедиш сам че нещата без маперска намеса(чип) няма да станат защото "козата си сака пръч" "а жената си сака ръч" :Mr Green Fun .Колкото и да променяш нещата хардуерно по тоя мотор не можеш да ги напаснеш и накараш да сработят правилно(и ефективно) без софтуерна намеса.
...вече непомня от толкова дивотии дето ми се събраха в главата,но по спомен на 2Е и АBF-a момерата на инжекторите бяха еднакви,имам го записавано някаде даже.240 кубикови дюзи които стават в стоковата рейка на 2Е и АBF са от Nissan Primera 150-ka до 92-93та година,имам ги номерата и на тея дюзи някаде,трябва да се поразровя да ги намеря и ше ги напиша да ги проверим дали е така.
Поздрави :beer


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот basata-user » Пет 02 сеп 2011 18:26


Sharky GTI написа:...до тук 2 смислени поста по темата и с конкретни отковори(стига да разбира човек горе-долу от нещата).Vizor-а ти отговори най-правилно и ползвай неговите съвети като две успоредни линии между които да се движиш без да ги пресичаш.
...карал съм го моето 2Е и с неговите дюзи после сложих и АBF-ски(бадива работа) след това смених рейката с от ПБ и сложих 240сс от XE... но при мен нещата почнаха да стават строго конкретни само затова.И с портове по главата и колектора и валове... и филтри спокойно можеш да си караш с твойте,хубаво е да имаш някакъв горивен регулатор който да можеш да маниполираш налягането с него,обаче това нее задължително а само и единствено ако се налага.Това разбирасе можеш да разбереш единствено с широколентова като следиш АFR-a през целия диапазон от работа на мотора.След това ще се убедиш сам че нещата без маперска намеса(чип) няма да станат защото "козата си сака пръч" "а жената си сака ръч" :Mr Green Fun .Колкото и да променяш нещата хардуерно по тоя мотор не можеш да ги напаснеш и накараш да сработят правилно(и ефективно) без софтуерна намеса.
...вече непомня от толкова дивотии дето ми се събраха в главата,но по спомен на 2Е и АBF-a момерата на инжекторите бяха еднакви,имам го записавано някаде даже.240 кубикови дюзи които стават в стоковата рейка на 2Е и АBF са от Nissan Primera 150-ka до 92-93та година,имам ги номерата и на тея дюзи някаде,трябва да се поразровя да ги намеря и ше ги напиша да ги проверим дали е така.
Поздрави :beer

колега изчел сам цялата твоя тема 2-или 3 пати и мислих направо да ти пиша на лични да дадеш малко съвети да потръгне и моето 2е малко повече :) дай на ЛС от къде мога да си намеря читав чип мерси


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот pe6kata » Пет 02 сеп 2011 18:28


пак ще си задам въпроса(който е всъщност реторичен):
стигнат ли е тавана на стоковите дюзи, че да се налага да се сменят :?:
дюзите не качват коне, не са тунинг, а са просто необходимост, когато им дойде времето!
както и бензниновата помпа например...

Последна промяна от pe6kata на Пет 02 сеп 2011 18:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот basata-user » Пет 02 сеп 2011 18:30


pe6kata написа:пак ще си задам въпроса(който е всъщност реторичен):
стигнат ли е тавана на стоковите дюзи, че да се налага да се сменят :?:

НЕ :|


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот Vizor » Пет 02 сеп 2011 18:59


А! Ей това 'не' от къде го разбра ако ми кажеш и те признавам!


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот basata-user » Пет 02 сеп 2011 19:01


Vizor написа:А! Ей това 'не' от къде го разбра ако ми кажеш и те признавам!

колата е пален сток не е пипано нищо освен спортен филтър и генерация 4-2-1


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот Sharky GTI » Пет 02 сеп 2011 20:47


...с това трябваше да започнеш,а от сега вече по това дето ти написах кое не си разбрал питай тук за да те поправяме ако някаде грешиш :wink:


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот groznika » Пет 02 сеп 2011 23:21


Колега,
моите уважения, но според мен си на адски грешен път.
Тея тротоарни тунинг изпълнения твърде вероятно да не те докарат далеч...
Моят съвет е да не се опитваш да правиш от хвърчило платноходка. Помисли само... Парите, времето, нервите които ще разходиш в тази загубена кауза...

По-добре продай това псевдо GTI и се ориентирай към нещо по-така... ABF, 1.8T, ARL... - все сериозни машини с истински потенциал които ако решиш да напомпваш има мегдан на къде :)

Моята предишна кола беше тройка с 2Е. И на мен много ми се щеше да понавървява повечко и се бях вкарал в стархотни размисли и планове. На финала осъзнах, че само ще си набивам парите в неясни и съмнителни тунингизми. Продадох я и си взех 1.8Т което хич и не мисля да тунинговам. Ако пък някой ден ми дойде музата... дори само с едно чипче ще се постигне повече от задоволителен резултат :)

2Е е чудесен мотор, но просто не е особено тунингарски ако мога така да се изразя :)


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: съвет за по големи дузи на 2е

Мнениеот basata-user » Пет 02 сеп 2011 23:23


groznika написа:Колега,
моите уважения, но според мен си на адски грешен път.
Тея тротоарни тунинг изпълнения твърде вероятно да не те докарат далеч...
Моят съвет е да не се опитваш да правиш от хвърчило платноходка. Помисли само... Парите, времето, нервите които ще разходиш в тази загубена кауза...

По-добре продай това псевдо GTI и се ориентирай към нещо по-така... ABF, 1.8T, ARL... - все сериозни машини с истински потенциал които ако решиш да напомпваш има мегдан на къде :)

Моята предишна кола беше тройка с 2Е. И на мен много ми се щеше да понавървява повечко и се бях вкарал в стархотни размисли и планове. На финала осъзнах, че само ще си набивам парите в неясни и съмнителни тунингизми. Продадох я и си взех 1.8Т което хич и не мисля да тунинговам. Ако пък някой ден ми дойде музата... дори само с едно чипче ще се постигне повече от задоволителен резултат :)

2Е е чудесен мотор, но просто не е особено тунингарски ако мога така да се изразя :)

колега с чип и баба знае :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта