


Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
За тия пари имаш доста широк кръг от модели.Лично аз бих взел Ауди,наистина пасата нещо ми се губи като кола след Б 5.5,просто не ми харесват.Докато Ауди...мммм Аудиии,еми летят тия дизайнери,а като техника са сходни,обаче черупката е различна.ФВ ако ще вземам,единствено ще е Туарег.Нищо друго.Обаче...олимпиеца си е фаворит.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
Цените ми се струват доста по-различни, да не говорим после за поддръжка. Но пък ако човек може да си го позволи, едно А4 е доста добър вариант. Но ми се струва малко по-малко от Пасата.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
feikot написа:...наистина пасата нещо ми се губи като кола след Б 5.5,просто не ми харесват.
Въпрос на вкус. Преди Б6, пък на мен ми изглеждат консервативни и скучни. Сега са някакси...

- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
dobrin написа:Цените ми се струват доста по-различни, да не говорим после за поддръжка. Но пък ако човек може да си го позволи, едно А4 е доста добър вариант. Но ми се струва малко по-малко от Пасата.
Да по-малко е на 99% съм сигурен ,че
Ауди А4 е по-малко и по-тясно от пасат !
Иначе аудитата са хубави но не мога да кажа лоша дума защото има заклети фенове на
Ауди и ще ме забит със думи . Но реално ауди от повечето сервизи съм чувал ,че е
кола за хора с възможност и гавра за обикновения човек имам позтнат с ауди А6
2006 -7 купена е чисто нова вече е на 190 хил. км. и човека побеля от аудити преди месец два я
продаде защото не можа да издържи а реално е човек с възможности .
Не , че новия Фолсваген пасат не с скъпа подръжка но сигурен съм ,че Ауди е с по-скъпа !
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
Предварително обявявам,че не съм чувал никакви коментари за най-новият Пасат,но ако трябва да дам мнение бих дал това. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Колата е на братовчед ми,имам едно ходене с нея до София.За мен кантара се накланя в полза за Ауди.
Колата е на братовчед ми,имам едно ходене с нея до София.За мен кантара се накланя в полза за Ауди.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
dobrin написа:Относно окачването - на практика е същото като при Б6 - стоманено, т.е. по-пригодно за нашите пътища. Твърди се, че е по-малко комфортно от това на Б 5.5, но аз лично не съм останал с такова впечатление.
"стоманеното" окачване е избрано като по-евтино. какъв е материалът на носачите няма никакво отношение към издържливостта - всички носачи завършват с втулка и шарнирен болт.
А4 куатро с 2.0Т и автомат е невероятна комбинация, която не случайно липсва при пасата.
куатрото е с торсен 40/60, с-троника е съвсем различен от ДСГ. Просто е друг клас кола.
Не съм запознат с новите 1.8ТСИ, но старите заедно с 1.9ТДИ са едни от най-здравите мотори на ВАГ. Какво е различното, което се чупи, при 1.8 ТСИ? И защо 1.8ТСИ с директно впръскване харчи повече от старите?
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
колеги не го подвеждайте с тези пластмасови BMW,та отвратителна охладителна уредба и некадърно предно окачване, пощата на ADAC е пълна с оплакване за тях, а и мерцедеса неблести с добри мотори напоследък. Ако ще е пасат бензин, 2.0 TSFI. ili dizel 2.0 common rail s GSG, проблемите бяха с датчиците в началото, но мисля, че ги пооправиха. Иначе бих ти препоръчал някоя японска бензинка, но да не се отплесвам, питанията ти бяха за тези два модела.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
Колега стига с тези глупости за пластмасовите BMW - та. И какви двигатели трябват на Мерцедес за да заблести за теб. Истината е една, за парите си Пасата е великолепен автомобил, а изброените от теб марки са на съвсем различни пари.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
PaTr1o7a написа:Колега стига с тези глупости за пластмасовите BMW - та. И какви двигатели трябват на Мерцедес за да заблести за теб. Истината е една, за парите си Пасата е великолепен автомобил, а изброените от теб марки са на съвсем различни пари.
марката отдавна не е това което беше и колкото и да съм фен ще поогледам и нещо корейско за такива пари
п.п след 2004 г всичко е с комерсиална цел без значение от еблемата-основното ми препитание е поправка на инженерни "недомислени"идеи и много добре знам защо в случая плюя по ваг.колегата с предложение за 2.7тди-побеля ми главата последната половин година от смотаните изобретения на инженерите със смотаните моторчета и клапи за въздуха на дизеловите шестаци(бройката комплект е само 300евро)
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
niks76 написа:PaTr1o7a написа:Колега стига с тези глупости за пластмасовите BMW - та. И какви двигатели трябват на Мерцедес за да заблести за теб. Истината е една, за парите си Пасата е великолепен автомобил, а изброените от теб марки са на съвсем различни пари.
марката отдавна не е това което беше и колкото и да съм фен ще поогледам и нещо корейско за такива пари
п.п след 2004 г всичко е с комерсиална цел без значение от еблемата-основното ми препитание е поправка на инженерни "недомислени"идеи и много добре знам защо в случая плюя по ваг.колегата с предложение за 2.7тди-побеля ми главата последната половин година от смотаните изобретения на инженерите със смотаните моторчета и клапи за въздуха на дизеловите шестаци(бройката комплект е само 300евро)
Със ръка на сърцето не бих карал КОРЕИКИ БОКЛУК без да засягам нечии интреси !
Имам роднина със чисто нов купен Хюндаи соната 2006 - 7 уникален буклук
не стига ,че е от некачетвени материали а и дилзела след 120 хил му се еба... всичко !
Даже колата във момента се продава мисля ,че и търси към 13-15 хиляди левчета всички възможни ексти кожа кат балатом... ако решиш кажи колата е обслужвана само в оторизиран сервиз ! и т.н.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
niks76 написа:марката отдавна не е това което беше и колкото и да съм фен ще поогледам и нещо корейско за такива пари

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SF
- Контакти:
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
Да споделя и аз малко впечатления. В момента карам Passat B7 1.8tsi highline, ръчни скорости. Направил съм му около 11-12к км. Предишната ми кола беше Audi A4 quattro с 3.0 бензин и ръчни скорости от 2004. Карах я 5 години. Бях се засилил за втора ръка A6 3.0 tdi или 3.2 бензин (новите са ми над бюджета) - на пари горе долу са като нов B7. Приключението, в което може да се вкараш обаче с дизела ако не улучиш е с неизвестна стойност
, а бензиновите са по-рядко срещани и така и не успях да харесам читав екземпляр.
Та след размисъл и мрънкане от страна на жена ми реших да взема нов Passat като по-разумна/практична алтернатива. Дали наистина е така ще разбера по-късно
Карах дизелите с DSG и 1.8 tsi с ръчни скорости. Дизела с DSG ми хареса, но цената на 170 коньовия ми идва малко неоправдано висока. Не можах да тествам 2.0 tsi - мисля, че щеше да ми хареса най-много, но и той на цена е като дизела. 1.8 tsi върви прилично - не е бегачка, но общо взето е достатъчно пъргава. Сравнявам с 3.0 мотора, с който бях свикнал - ако трябва да бъда откровен очаквах, че 1.8 tsi ще е недъгав и няма да ми хареса, но бях приятно изненадан. За 7 степенната DSG кутия (която се предлага с 1.8tsi) четох и слушах не особено ласкави мнения и реших да не рискувам - взех си 1.8 с ръчни скорости и допълнително глезотии за разликата в цената до 2.0 tsi 
Общото впечатление сравнявайки с Audi е, че като цяло качеството на vw е малко по-ниско, но не лошо (визирам основно интериора), но пък и цената е осезаемо по-надолу, така че на когото каквото му харесва. Мен примерно ме подразни момента, в който по павиран път в нова кола ми поскръцва леко нещо в салона. Нито A4-ката на 6 години, нито едно 10 годишно B4, което карах още по-преди нямаше такива ефекти.
Не съжалявам, че си купих тази кола. Единствено окачването ми идва малко меко, но може би е въпрос на навик. Като цяло бих препоръчал 1.8 двигателя - прилична динамика и разход. Изгори половин литър масло за 10к км. Извънградско харчи 7-8/100, градско според карането - средно 11-12 ако не я пържи човек. Средният ми разход от както съм я взел е 9.5/100, което също ме радва - бях свикнал на ~15/100 градско и ~10-11 извънградско. Колата е най-подходяща за магистралата. За града е малко голяма, а по планински пътища почва да ми ляга по завоите, но подозирам, че с адаптивно окачване този ефект ще е по-слаб, а и аз сравнявам A4 quattro - по-спортен седан, докато passat-а е по-"лимузинест" и може да е субективно впечатление. Екстериора на мен ми харесва, но и тук нещата опират до лични вкусове и предпочитания и няма смисъл от коментари. Вътре е по-широка от A4 или поне усещането е такова. Общо взето към момента мисля, че колата си е добра, не съм имал проблеми и дано да нямам, но времето ще покаже

Та след размисъл и мрънкане от страна на жена ми реших да взема нов Passat като по-разумна/практична алтернатива. Дали наистина е така ще разбера по-късно


Общото впечатление сравнявайки с Audi е, че като цяло качеството на vw е малко по-ниско, но не лошо (визирам основно интериора), но пък и цената е осезаемо по-надолу, така че на когото каквото му харесва. Мен примерно ме подразни момента, в който по павиран път в нова кола ми поскръцва леко нещо в салона. Нито A4-ката на 6 години, нито едно 10 годишно B4, което карах още по-преди нямаше такива ефекти.
Не съжалявам, че си купих тази кола. Единствено окачването ми идва малко меко, но може би е въпрос на навик. Като цяло бих препоръчал 1.8 двигателя - прилична динамика и разход. Изгори половин литър масло за 10к км. Извънградско харчи 7-8/100, градско според карането - средно 11-12 ако не я пържи човек. Средният ми разход от както съм я взел е 9.5/100, което също ме радва - бях свикнал на ~15/100 градско и ~10-11 извънградско. Колата е най-подходяща за магистралата. За града е малко голяма, а по планински пътища почва да ми ляга по завоите, но подозирам, че с адаптивно окачване този ефект ще е по-слаб, а и аз сравнявам A4 quattro - по-спортен седан, докато passat-а е по-"лимузинест" и може да е субективно впечатление. Екстериора на мен ми харесва, но и тук нещата опират до лични вкусове и предпочитания и няма смисъл от коментари. Вътре е по-широка от A4 или поне усещането е такова. Общо взето към момента мисля, че колата си е добра, не съм имал проблеми и дано да нямам, но времето ще покаже

Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
Много благодаря за отговорите на всички колеги, макар и някой да бяха малко off topic
Разбирам идеята за БМВ и Мерцедес но не ми харесват, нито интериор нито екстериор. Всеки си има вкус и аз си харесвам ВАГ.
Втора ръка кола няма да си взема, патил съм го вече с едно Ауди на на 4 години, втори път няма да повторя
Иначе ако погледнем по добрият клас коли не говоря за Хюндай, всички модели в класа на пасата са доста по скъпи - едно прилично БМВ 520 струва почти двойно повече.
Аз се двоумих м/у А4 и Пасат - А5 ми е по вкуса но не се пипа с начална цена от 80 бонки
Няколко неща не ми харесаха в Аудито - цената около 10-12 хиляди повече, пространсвтото вътре в колата е една идея по малко от Пасат.
И третият много решаваш фактор е обратната връзка която получих от колегите ми който карат А4 - при нас всички служебни коли са А4 и повечето от тях са под 50 000км, няма колега който да не се е оплаквал. Имаме абсурди случай със смяна на предна седалка понеже са и изскочили металните държачи които опъват текстила.
До скоро карах A6 2.4V6 2004 година, и средният ми разход не падаше под 13-14 градско и около 9-10 извънградско, с пасат който имах преди това беше малко по добре положението. Но ми писна да правя ремонти - парите който хвърлих да правя Аудито през изминалите две години са колкото половин пасат.
Това което търся в момента е комфорт в нормални граници, не искам да карам параход като А6
Подръжка без пари по време на гаранцията а след това връщане на автомобила и взимане на нов.
И понеже съм без кола в момента съм се фокусирал да взема нещо налично и единственият ми размисъл беше бензин или дизел, но след мненията който чух мисля че ще си остана с Бензин.
Другата седмица ще ходя да поръчвам и ако не ми мине черна котка път след 10 дена ще си имам нов пасатор
Разбирам идеята за БМВ и Мерцедес но не ми харесват, нито интериор нито екстериор. Всеки си има вкус и аз си харесвам ВАГ.
Втора ръка кола няма да си взема, патил съм го вече с едно Ауди на на 4 години, втори път няма да повторя

Иначе ако погледнем по добрият клас коли не говоря за Хюндай, всички модели в класа на пасата са доста по скъпи - едно прилично БМВ 520 струва почти двойно повече.
Аз се двоумих м/у А4 и Пасат - А5 ми е по вкуса но не се пипа с начална цена от 80 бонки

Няколко неща не ми харесаха в Аудито - цената около 10-12 хиляди повече, пространсвтото вътре в колата е една идея по малко от Пасат.
И третият много решаваш фактор е обратната връзка която получих от колегите ми който карат А4 - при нас всички служебни коли са А4 и повечето от тях са под 50 000км, няма колега който да не се е оплаквал. Имаме абсурди случай със смяна на предна седалка понеже са и изскочили металните държачи които опъват текстила.
До скоро карах A6 2.4V6 2004 година, и средният ми разход не падаше под 13-14 градско и около 9-10 извънградско, с пасат който имах преди това беше малко по добре положението. Но ми писна да правя ремонти - парите който хвърлих да правя Аудито през изминалите две години са колкото половин пасат.
Това което търся в момента е комфорт в нормални граници, не искам да карам параход като А6

Подръжка без пари по време на гаранцията а след това връщане на автомобила и взимане на нов.
И понеже съм без кола в момента съм се фокусирал да взема нещо налично и единственият ми размисъл беше бензин или дизел, но след мненията който чух мисля че ще си остана с Бензин.
Другата седмица ще ходя да поръчвам и ако не ми мине черна котка път след 10 дена ще си имам нов пасатор

-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
От месец и половина имам B7 с почти всички екстри и асистиращи системи. Вече 40 дена и 4000 км го сравнявам с предишният ми Пасат Б6 (купен нов през май 2009). Както преди 2 години така и сега ходих на тест драйв и сравнявах цени и мнения на няколко марки в горе долу подобен клас: Ситроен C5, Пежо 508, Тойота Авенсис, Мазда, Ауди А4, Мерцедес С класа, БМВ 3 и 5-та серия. В крайна сметка избрах пак Пасата, защото стигнах до извода, че до там (около 70 хил.лева) свършва здравият разум при покупка на нова кола в България (разбира се хора всякакви). Голямот решение трябваше да взема между А4 и Пасата. А4 със същото оборудване би струвало почти 100 хил.лева. В повече А4 би имало 10см повече междуосие, предно многоточково окачване, по-добър външен вид, по-голям избор на двигатели. В "по-малко" А4 ще има по-малък салон и багажник, "по-стари" екстри и асистиращи системи на баснословни цени, почти 70% по-скъпо обслужване. Иначе повечето модули са същите. В момента на произвеждане не знаят дали ще ги монтират на VW или Audi. Създавам нова тема в която смятам да опиша впечатленията ми до момента от Б7 подробно. viewtopic.php?f=6&t=284592.
Re: Passat B7 1.8 TSI DSG Highline
agent_kowalski написа:ivchoto недей сравнява бус с кола.то и ситроен имат приятни коли с хубав дизайн,приятна возия и интериор,но един бус как се казваха излезна ми от главата името последните са пълен ужас..няма такова дрънчене ,разпадане на копчета и пластмаси,пробити гърнета на втората година и какво ли още не.
нищо не е това което беше.
PaTr1o7a
ясно че говорим за различни пари,но поне като ще се дават пари да е за нещо,което ще радва повече.аз за 20 хиляди на година (километра) изобщо не бих купил кола от магазина дори и дачия,но автора на темата си знае.просто давах още една идея за размисъл преди да е хвърлил парите.
rionshin с ауди се вкарваш в още по-голям филм с още по-кекава кола с още повече и по-скъпи ремонти.
Тебе Мерцедес по ли те радва от Ауди?
Мога да почна да ти изброявам плюсовете на Ауди в следващите 6 7 реда ама ме мързи...
Момчето се чуди между 2 пасата не дали да си купи камаз или мазерати
--------------------------------------------------------------------
Вземи дизела!
Не че на бензина му има нещо,просто с тия километри които навърташ ще караш колата 3 години примерно и тя ще е на 100 000км за 100к км и на двете няма да се счупи нищо но когато решиш да я продадеш ще продадеш дизела много по лесно от бензина и то със същите 4 5 к повече които си набил ако не решиш да правиш бай бек.
Успех и със здраве да я джиткаш
-----------
Ако имаш кеш за Ауди не го мисли много много

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта