Такааа днес си играх и:
ВАГ КОМа работи под уин7 32бит като на иконата се даде да я отваряш като администратор и да е съвместима с уин ХР сървис пак 2. Оказа се че не ми е регистрирана, та ако някой има крак моля да ми го прати.
Резултати от първо пускане"
AG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 31 - VW Passat B3
Scan: 01,02,03,08,15
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 443 907 311 D
Component: 1,8l R4 MONO D21
Coding: PMC 01
4 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00522 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
End ----------------------------------------
След изчиставне на грешките и работа около 10мин:
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 31 - VW Passat B3
Scan: 01,02,03,08,15
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 443 907 311 D
Component: 1,8l R4 MONO D21
Coding: PMC 01
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Явно датчика на ХОЛ е заминал - как мислите според вас, някой знае ли как се проверявя?
Намерих книга за Пассат и там пише че центровка на запалването за РП И АБС мотори се прави на 2200об/мин с откачен датчик на температурата(син), обаче стробосккопа ми от 10годишно стоене в мазето е умрял и съм в изходно положение. Споделете какво мисслите, акъли също приемам
![:bowdown](./images/smilies/bowdown.gif)