Днес докато роботехме по едно шаси пробвахме на бързо как стоят Typ1 + Typ4 (шасито и двигателя не са мойте!)
Монтирахме и стартер - стандартният маховик пасва идеално със Тип 1 стартер, врътнахме на стартер - всичко е ОК . За този Тип4 имаме големи планове.. да видим.
А ето и последните хубавици с които се забавлявахме напоследък :
Маняци , добре се справяте, иска ми и аз да дойда на гости във вашия гараж, да видя нещата на живо . И не ни пробутвай полу-готови проекти, интересно ще ни е да видим кое как е правено... Аре скоро по улиците тия Кармани с въртене на гуми!
Та да се върнем към двигателите? Идеята за стойката на алтернатора я откраднах със страшна сила от Асен - още на следващият ден си му признах. Някои подобрения/разлики спрямо неговата конверсия (понеже се чух по телефона с него за да обменим опит) - аз ползвам ламарини от бус за тенекетата около главите/цилиндрите вместо отляти такива от стъкломат (отново да изкажа благодарности на колегата Краси от Варна (oryxster), който ми подари комплект ламарини);двигателят ми ще бъде с инжекционно пръскване и еденични дросели; моята щека за маслото е оригинално на мястото което при него са направили дупка и поставили щеката; ролка/шайбата на алтернатора при мен е от старите 6V генератори (с малкият диаметър на генератора) и по този начин ползвам оригиналното обтягане на ремъка (със дистанционни шайби), Асен сподели, че ще слагат допълнителена обтяжна ролка; при мен ще запуша оригиналното място за наливане на маслото тотално и понеже двигателя ми няма да е с делко, ще ползвам отвора за делкото за наливане на масло и за отдушник на картерната вентилация; бензиновата помпа няма да се ползва и затова вече имам направена планка да запуши отвора и живот и здраве и повече късмет (да се чете пари!)след време ще има и компресор за климатик Всъщност и кубатурата ще малко по-големичка от неговата, но за сега е недоуточнена (да кажем 2056 cc. например) За сега толкова - повече снимки когато има какво да се покаже
гати, ние се надъхваме един друг и после що пари изтекоха........ аз също ще съм без бензинова помпа /защо ми е ? / ....механична де, закупих си електрически. относно всичко се доверявам на генерал Вальо от Варна Моля не го тормозете докато свещенодейства по мотора ми. Бъгман имам нова идея за почистване на ламарините нали в началото ще съм ratlook , та ще дам газ докато не падне кита
Ха, хааа , идеята е добра, обаче при тоя Карман от 59 малко ми си свиди, че няма да се напука само кита, ами и ще се изпонацепят колонките, а и може да се усуче и купето. С расова каручка и впрегнат расов кон - майтапи не се правят , че да не стоиш после в бокса за ламарини 2 години...