пак за зуумъра и лампата на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 25 авг 2006 12:31


AUDI написа: Оказа се аксиален луфт или казано на по просто луфт на коляновия вал по-дължина който разбива лагерите, бяха изпопадали аксиалните шайби и износен блока, Това разбира се е една от лошите възможности, защото се решава с смяна на блок и вал.

vdimov.погледни това момче какви лоши работи приказва :No :weep: :banghead:




vdimov
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vdimov » Вто 29 авг 2006 16:16


аз като счупих лагер и го отвориха се оказа че вала ми има точно такъв луфт и затова го смениха и вала и лагерите. Мисля че това няма да е проблема.
Понеже искам бърза развръзка си смених маслото...оказа се че не е от това.
Остава последен вариант - електрически проблем
Някой може ли да препоръча добър ел. спец?


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 29 авг 2006 16:24


vdimov написа:Когато е горещо на компютъра температурата на маслото стига до 110 - това нормално ли е.


Колега, моята пищеше постоянно и на равен участък от пътя, когато имах проблем с термостата, и държеше постоянно 100 градуса! Сега след като го оправих този проблем само 2-3 пъти ми се е включвал зумера, и то пак в жегата вдигнах малко над 90 градуса температурата!Карам с 10W40 полусинтетика.Нямам компютър за да видя каква е температурата на маслото ми!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 29 авг 2006 17:15


vdimov написа: Понеже искам бърза развръзка си смених маслото...оказа се че не е от това.
Остава последен вариант - електрически проблем

С какво масло?Биелни лагери смени ли?Основни?А маслената помпа?


vdimov
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vdimov » Сря 30 авг 2006 11:48


маслото което сега сложих е Castrol 15/40 GTX.
Сменил съм и биелни и основни и маслена помпа + вал, който беше втора употреба но го мериха че не е износен и не е крив. Мисля, че той се беше със основните лагери, които са били здрави...
Термостата трябва да е ок, перката се включва нормално, когато бяха жегите стрелката беше съвсем малко над 90.
Не знам какви са нормалните температури на маслото на загрял двигател при градско каране, но на мен винаги ми е над 100 до 110.


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Мнениеот ABF95 » Чет 31 авг 2006 23:52


Карам ABF температурата сега по жегите ми варираше между 80 и 87-8
мисля 4е само веднъж я видях да е 90 ама то това зависи много от карането струва ми се 110 да са много незнам трябва да го има по каталозите също съм с 10w40 8) [/quote]


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 01 сеп 2006 7:42


Аз имах същия проблем. Появи се на 300км. след основен ремонт. Като бях сменил всичко освен курубата на двигателя. Правиха ми какви ли не диагностики и всичко беше в норми. И накрая отвориха двигателя отново. Оказа се че се е счупил маслен лагер на 3-ти цилиндър. Успех. :D


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 7:49


vdimov написа: + вал, който беше втора употреба но го мериха че не е износен и не е крив.

Моя майстор без да го сваля каза,че е "посивял" и е за шлайф :shock Аз го погледнах и нямаше ги драскотините като по биелния лагер :roll: Възможно ли е да не е за шлайф,след като е "посивял"?


Потребителски аватар
AUDI
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AUDI » Пет 01 сеп 2006 16:37


Блока в какво състояние ти е? Има ли ги каналите за аксиалните шайби, това е много важно! Имортал, на око не можеш да определиш вала дали е за шлайф, замерва се и тогава разбираш.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 16:51


AUDI написа:Блока в какво състояние ти е? замерва се и тогава разбираш.

Незнам,отдолу през картера явно не може да се прецени добре :roll: А за да се замери коляновия вал трябва задължително да се свали,така ли?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 84 госта