след фас паузата монтирахме кривките на кулера:


Оттук нататък почнаха мъките..с наличния материал,който не беше много изобилен,просто не искаше да се получи.Както и да ги извъртахме и комбинирахме просто не се получаваха желаните пътища.Сложността дойде главно от малкото свободно място между акумулатора и радиатора.Дотолкова се отнесохме че забравих да снимам.Започна да се стъмнява,а още нямахме идея как ще стане дори единия турбопът.Определено почна да се чувства и леко отчаяние,когато се стъмни напълно,а ние бяхме доникъде.Мръднахме колата под една улична лампа,а за фенерче ползвахме Нокията на Емо.Той извади от мазето си още няколко съединения и някои от тях взеха,че се оказаха подходящи.В пълния мрак нещата изведнъж потръгнаха,бавно,но славно.Точно в 23:56 часа затворихме капака с адска умора,но доволни от успешно свършената работа.Емич,искам да ти благодаря пред целия форум и да ти кажа ЕВАЛА за упоритостта.Ти просто не се отказа за секунда,а аз още в 21.30 бях готов да ходя да си лягам
Веднага отидохме да пробваме резултата от цялата галимация.Не мога да кажа,че беше нещо изключително и плашещо,но ефект се усещаше и то положителен-като че ли колата беше по-рязка,особено на втора беше с една идея по-пъргава.Впечатленията ми се потвърдиха и през тези няколко дни след изместването на кулера-определено се усеща по-голяма пъргавина,а стрелката на температурата изобщо не може да стигне първата чертичка при извънградско каране.Разходът също падна.Всичко това считам за нормално вследствие по-доброто охлаждане.
За малко да забравя..новата ситуация по мотора снимах на другия ден като станах:





Предполагам на някой ще му се стори грозно,ама мене си ме кефи.Все едно са ми пропълзяли два питона под капака.С подръчни материали толкова,даже много добре се получи според мен,а и най-важното е,че постигнахме ефекта който търсихме.
Толкова със стоковите елементи,повече няма какво да се направи по двигателя.Започвам постепенно да се подготвям за монтажа на К24,който може и да е след зимата.Другата седмица влизам в бокса за смяна на гарнитура че прокапа..