DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Не знам дали има някаква зависимост ,но днес по равен терен поддържах 190км/ч на навигация,200 на километраж.Преди 180 на навигация...Иначе според таблото 205 максимално.Не е за хвалене,но малко повече газ явно върши работа(1оборот 1ва камера,2 втора.)
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Миро засечи разход с тези настройки градско. Предполагам ще скочи малко. Сподели като го засечеш 

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Браво юнак,ще взаимствам на Нивата ми,а така беше решен по много по-прост начин на жигулата едно време.Тя беше с лостов механизъм и след натискане на педал ана газта след определено положение си отваряше и втората клапа.Винаги.Пък на нивата е вакуумен деа...Ама там имам и вакуум за предварение
гениални са тия за руснаци

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Колега как успяваш с кола 72коня да вдигнеш 190 км по гпс,ако не се лъжа на твоят мотор му дават 165км/ч максимална скорост .
С какви подобрения е колата,за да има такава разлика.
205 по километраж- че тя си пълни километража.

С какви подобрения е колата,за да има такава разлика.
205 по километраж- че тя си пълни километража.

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Подобренията са описани в тази и още една-две теми. Звучи наистина невероятно тая кола да си напълни километража ама... Може и попътен вятър да е имал, пък и колко хора си карат колите със заводския размер гуми като Миро 

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Пичове,недейте така
Правих една Лада 5ца (проект) и започнах със смяна на карба отначало с двоен вебер,на 4та вдигна 145,на 5а го достраша по околовръстното да натиска.И това само със смяна на карба.Давах и над 180 за момента,ама я обърна на релсите на 5цата и след това в Надин.Жалко за карба,че се откърти като свалял двигателя...

- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
mupk0 написа:Не знам дали има някаква зависимост ,но днес по равен терен поддържах 190км/ч на навигация,200 на километраж.Преди 180 на навигация...Иначе според таблото 205 максимално.Не е за хвалене,но малко повече газ явно върши работа(1оборот 1ва камера,2 втора.)
айде стига пък сега 240 ще дигнеш с 1.6 имал сам точно рф мъртво роден е тоя мотор 185 му правих след 7 изнанадолни по 90 градуса,а на равно на 140 умира
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
stefan4o написа:Подобренията са описани в тази и още една-две теми. Звучи наистина невероятно тая кола да си напълни километража ама... Може и попътен вятър да е имал, пък и колко хора си карат колите със заводския размер гуми като Миро
Айде стига си се обяснявал,колко отдавна ти пратих вакуума...Докога ще те чакам да го направиш на джетата???

-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Golf`mafia написа:mupk0 написа:Не знам дали има някаква зависимост ,но днес по равен терен поддържах 190км/ч на навигация,200 на километраж.Преди 180 на навигация...Иначе според таблото 205 максимално.Не е за хвалене,но малко повече газ явно върши работа(1оборот 1ва камера,2 втора.)
айде стига пък сега 240 ще дигнеш с 1.6 имал сам точно рф мъртво роден е тоя мотор 185 му правих след 7 изнанадолни по 90 градуса,а на равно на 140 умира
баси 140 тя сигур е била здухана бе колега колицатати,или те е било страх да е стъпваш
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
Подкрепям Миро точно този двигател си е супер, аз съм със същия и мога да кажа че си дигам 190км/ч на бензин на гас съм я удошил малко с гуми 195/45 отпред и отзад с 205/45 без да е бутан двигател или нещо друго.. Оставете тези скорости ще земе някой да се пробва да вдига, че па земе се отрепе темата е написана за друго не кой колко е вдигал. 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: DIY: Светкавично отваряне на 2рата камера - Pierburg 2e2
При следващо излизане на магистралата ще снимам.Нямам намерени да се трепя на някви други пътища,за да показвам това което е.гумите са 175/70/13 и до 180 си ги държи наравно.Вчера 190 ги държеше над 10-15км и намалих,защото взе да загрява маслото.По надолните си ги врътка без проблем.На 180 съм с 5400 оборота(по спомен).
Никой не искам да коментира времето,защото то е доста дълго
Спор в това няма.
Малко по-късно ще кача клипче до 180 от Стз до КЗ,на широкият път.
Ако имаше още 2-3км,можеше и 200
Другото което днес направих и има някаква лека разлика е ,че плочката имаше 3 отвора за хващане на плочката с болтове към карбуратора.Еми сега сложих болтове и запуших дупките.една идея по-интересно става всичко.Тоест се усеща повече тяга,въпреки че не става нещо кой знае колко по-различно.
Никой не искам да коментира времето,защото то е доста дълго

Малко по-късно ще кача клипче до 180 от Стз до КЗ,на широкият път.
Ако имаше още 2-3км,можеше и 200

Другото което днес направих и има някаква лека разлика е ,че плочката имаше 3 отвора за хващане на плочката с болтове към карбуратора.Еми сега сложих болтове и запуших дупките.една идея по-интересно става всичко.Тоест се усеща повече тяга,въпреки че не става нещо кой знае колко по-различно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта