здравейте колеги,любители на марката VW!!! нов съм във форума и ви моля да ме извините,че не съм намерил тема касаеща моите въпроси

...от 2 год. съм притежател на пасат 1.9 tdi 94г.--1z мотор, навъртял съм му 20 000 км.и в момента е на 201 000 км. хиляди благодарности на тези писали за сектата на тресящите за претрисане,придърпване и т.н защото ако не бяхте вие щяха да ми сменят и боятя на колата и пак щеше да си тресе.

смениха ми каретата и4-те , на друго място ми смениха тампоните и 3-те на двигателя на трето място компютъра пак не отчита грешка и ми смениха всички видове горивни маркучи+сондата в резервоара

и аз им споделям за наученото от вас за ел блока на гнп-то,за набирането на мет. частици около магнита , a те ми викат да си купя нов ел.блок които струва 790левчета+ 150 монтаж в последния сервиз се скарахме защото искаха да ми отварят съединителя!!!! при положение че тръгва на 3-та с опъната ръчна и то гладко накрая си сложих главата в торбата и 250 лв от моргата гнп от което излизаха мравки и ако щете вярвайте запали от първия път гори 5-6 на 100 и помен нямя от досадното придърпване на 20-40 80 дори и на 150 км|ч но да не ви занимавам повече имам едно притеснение което не ме мъчи толкова но ме дразни и моля някой по компетентен да ми разясни та въпроса ми е следния,сутрин преди да запаля подавайки контакт се включва климатроника,като я спра за повече от 1 час пак същата хава дори преди това да го изключа подам ли контакт се включва та питам аз нали не е някоя шега на компютъра или тая колца си е такава по рождение....другия ми въпрос е как да си сваля обтегача на пистовия ремак извесно ми е че се износва , трепти ,прицърква и т.н на мен ми вибрира по малко от 1 см- на око, не шуми ,не трака ,както пишат някой колеги,но напоследък,когато запаля при студен мотор , не винаги се чува едно леко свирене бих го оприличил на съдийска свирка на стадиона.

но когато засвири при едно докосване на г- болта с пръст без натиск свиренето изчезва на скоро свалях динамото за ремонт и поразгледах тоя обтегач няма никакви луфтове ,но откъм пружината има леко избиване на ръжда.въпроса ми е ако тръгна да го свалям ,когато разхлабя болтовете тая пружина да не вземе да ми избие очите или пък да не мога да я намеря в комшийте и мога ли да го намажа този болт с грес-----пък колкото искара моля ви не ме пращайте по сервизи ,защото ще ми кажат пак че джантата ми стърже в щеката за маслото,както писах по-горе и само пари да имаш

надявам се че сте се посмяли с мен,да ме извините ако съм разсърдил някои колеги с големия ферман бъдете живи и здрави и леко и безаварийно шофиране чакам отговори и разсъждения
