



Объркване на чинчовете out и in
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Объркване на чинчовете out и in
Значи усилвателя е Hifonics Centurion X. Има 2 чинча output и 2 input. Без да искам сложих чинчовете на един output и един in. CD-то почна да премигва и баса да припуква и го спрях. Сложих го както трябва да бъдат на input и свири около 20секунди ,почва да се нагрява яко самия усилвател и почва едно периодично пукане(гасене и включване на усилвателя). Усилвателя става напълно горещ... Какво може да съм направил с това объркване на чинчовете 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Объркване на чинчовете out и in
Gigabyte написа:Значи усилвателя е Hifonics.
Ми модела му, като начало. Аз схема се съмнявам да намеря..ма все пак

Разкарай всякакви чинчове от in/out, намали гейновете докрай, остави го само със захранване и включен високоговорител/ли. Виж така дали прегрява.
По принцип масите на групите чинчове са галванично разделени(понякога) от "голямата" маса.
Идея нямам какво се е случило по in/out-вете , с това свързване out към out.

Или бъркаш нещо с кабелите, или злобния вариант е да си му повредил входните вериги.
Но това е хубава машина, жалко.

- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Объркване на чинчовете out и in
Пробвай само на един канал (не този на който си ги объркал)
По описанието си направил затворена верига м/ду стъпалото на ЦД-то и вход + изход на усилвателя.
Сигнала се е "сблъскал така да се каже на изходния канал на усилвателя, но къде точно се е предала веригата.... ще се налижи техник да погледне.
Аз пък скоро станах свидетел на умопомрачаваща грешка. Един пич много надъхано сам си свръзва всичко и 1 месец яко се кефи на музиката си (която бе убедително за боклука) След много професорки и какви ли не изпълнения забелязах 2 месеца след това, че симпатягата е бацнал чинчовете от ЦД-то на изходите на усилвателя
(почти като при теб , но не е затворил веригата със вход.) Та по този начин работеше 2 месеца и като ги оправих....тая музика като свирна.... малееееее !!!! Неможах да повярвам, че е свирил със сигнала пуснат в изхода!!! Явно с входа са на директен мост
И ако е така и при теб, най-вероятно е изпържена веригата по входа някъде и натоварва.
По описанието си направил затворена верига м/ду стъпалото на ЦД-то и вход + изход на усилвателя.
Сигнала се е "сблъскал така да се каже на изходния канал на усилвателя, но къде точно се е предала веригата.... ще се налижи техник да погледне.
Аз пък скоро станах свидетел на умопомрачаваща грешка. Един пич много надъхано сам си свръзва всичко и 1 месец яко се кефи на музиката си (която бе убедително за боклука) След много професорки и какви ли не изпълнения забелязах 2 месеца след това, че симпатягата е бацнал чинчовете от ЦД-то на изходите на усилвателя


- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Объркване на чинчовете out и in
Centurion X е модела 
Hifonics Centurion X
2 х 100 вата RMS на 4 ома
1 х 320 вата RMS на 4 ома (bridge)
Входове - RCA
Кросовер - Full/HPF/LPF
Bass boost - да
Предпазител - 30 ампера


Аз ги вкарах двата чинча в горните два(1ви канал).Демек единия out другия in. Мисля ,че има лек ,иначе ще откача ако не може да се поправи. Много добра машинка е усивлателчето ,ма от хорска глупост...
И така пробвах пак същия резултат както и с два

Hifonics Centurion X
2 х 100 вата RMS на 4 ома
1 х 320 вата RMS на 4 ома (bridge)
Входове - RCA
Кросовер - Full/HPF/LPF
Bass boost - да
Предпазител - 30 ампера


Аз ги вкарах двата чинча в горните два(1ви канал).Демек единия out другия in. Мисля ,че има лек ,иначе ще откача ако не може да се поправи. Много добра машинка е усивлателчето ,ма от хорска глупост...
Пробвай само на един канал (не този на който си ги объркал)
И така пробвах пак същия резултат както и с два

- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Объркване на чинчовете out и in
Ами , отваряне .... ако не разбираш не се ръчкай. 100% има лек, въпроса е да е рентабилен.
Ако имаш елементарни познания, отвори точно там при чинчовете и огледай нещата. Може и да сложиш 2-3 хубави снимки като го отвориш. Разбирачите може да забележат нещо.
Ако имаш елементарни познания, отвори точно там при чинчовете и огледай нещата. Може и да сложиш 2-3 хубави снимки като го отвориш. Разбирачите може да забележат нещо.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Объркване на чинчовете out и in
От тука виждам, че ляв и десен са с обща маса. Имам подозрения, че IN и OUT са вързани паралелно. Направен loop в замия усилвате за да няма нужда от Y кабел когато от един изход се подава сигнал на повече от един усилвател. Обаче ако сте подали сигнал на един и същи канал на усилвателя от 2-та изхода на плеъра вече може да е станала беля.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Объркване на чинчовете out и in
Каналите са така
OUT / in
l / l
r / r
Аз ги обърках да вържа l и l
OUT / in
l / l
r / r
Аз ги обърках да вържа l и l

- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Объркване на чинчовете out и in

Но се забелязват неща, които ме навяват на мисълта, че е правен. Ако не се лъжа, това не са заводските спойки!

Разгледай за съмнителни следи от опушване, разтичане прегряване.... Но както казах...правиме се на врачки.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Объркване на чинчовете out и in
Поне за моето око не виждам да има такива неща
Утре го нося и ще пиша какъв резултата и дали скоро ще бумти голфа 


- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Объркване на чинчовете out и in
Gigabyte написа:Поне за моето око не виждам да има такива нещаУтре го нося и ще пиша какъв резултата и дали скоро ще бумти голфа
Ами там където е оградено, спйките изобщо не ми се виждат заводски, сравни с другите около тях. Или са окислили, но не е вижда хубаво.
Айде чакаме резултата.
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Объркване на чинчовете out и in
И чакаме ... 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Объркване на чинчовете out и in
И още чакаме 

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Объркване на чинчовете out и in
Дадох го онзи ден на майстора и сега чакам включване от него 

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Объркване на чинчовете out и in
Днес го замервахме с един познат и всичко е по нормите. Като го пусна за 20секунди свири и после загрява и му сработва термозащитата. Грее от транзисторите от едната страна ,които са под едно от червените радиаторчета. Замерихме транзисторите ,но те са си здрави и не са окъсили. Замери и някои други части и всичко е безотказно... Какъв може да е тоя скрит фал ,дет не сме го видял 

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта