hooligan_sk написа:enigma79 написа:Опелите са най бързите коли,нали трябва да избягат от ръждата

Като се загледам по моргите най масовите коли са форд и опелите,защо ли е така

Ако вникнем по дълбоко и се загледаме здрави двигатели,но ламарината е жива скръб

Аз не бих заменил марката за Хлопел и се чудя как собствениците на опели спят спокойно нощно време,като чуват как тихичко им хапе ръждата колата

И мисля че за отговора на въпроса е нужно да се пита в форума където думата ръжда е забранена и се наказва с бан

Стига глупости

Астра Х е ПЕРФЕКТНО защитена от корозията и няма никакви проблеми с ръжда, както и всички актуални модели на Опел

Дрън дрън една жена казала..Опела е боклук невероятен. Опел Комбо 2006 набор взет на 28 км от панаира в Пл. На 3 тата година изби ръжда по покрива. На 50-52 000 км задни амортисьори вече ги няма , люпи се боята по таблото и около часовника. На волана се пробиха издатините за клаксона. Отказа ключалката на лява врата. На 60-62 000км умря след завой на светофар без грам ръчка - скъсана ос на турбото и пълен със стружки ЕГР клапан = 1870 лв. Преди това 1 куче се отърка в радиатора и текна като лейка , защото се държи на 2 тенбекийки няма и 1 мм отдолу.От нов си хапва масло 1,3 CDTI на 60 к 1 л масло взе да си ги хапва на 1500 км и да иска още. Мотора е с верига , която се сменя на 100 000 км.
А пък да се насадиш на Еко трак мотор е като таралеж в гащите.