:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот rudoni » Съб 10 сеп 2011 22:19


да попитам ! темата все още ли е за Голф 4 1.8T ?
щото бензинките имат много малък аванс за чипосване! вижте ако е дизел........друга работа!обслужвам една алфа 166 чипосана в италия и също силов тунинг и окачване ! е, приятели това е друга машина ! от оня свят!ползвам я като ходя до Гърция - ама колааа!
харесвам чипа ,и аз се опитвам да го правя ,но бензиновите просто нямат силов аванс който да повдигнеш!колегата май са го метнали във върбалака!




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот IvailoOo » Съб 10 сеп 2011 22:44


Мнеее...става дума за атмосферките. Турбо моторите са друга бира


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 сеп 2011 22:48


Те колегата или са го метнали ,или нещо не е разбрал/казал - тва е ясно :lol: ,ма и ти ени ги разправяш - бензина нямал аванс за "чепосване" - верно няма ама ако е атмосферка :) .
Единственото кеото със сигурност не става е след чип да ти падне разхода с литър при бензинова кола както при дизела.То не че е невъзможно ма на тва значи че софта е направен да работи на бедна смес и не след дълго мотора ще :bishop .При дизела тоя номер става щото там няма грижи да бачка на бедна смес 8) .При бензинова кола има лека файда в разхода като не я газиш заради няколкото градуса аванс и пъргавоста на мотора ,ама няма как да го осетиш в резервоара щото е в рамките на 300-500 грама на 100 км.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот groznika » Нед 11 сеп 2011 10:42


Добре има ли някой чипиран колега с трансплантиран масивен маховик и какви евентуално са му впечатленията от ск. кутия?
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип... :shock


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот hooligan_sk » Нед 11 сеп 2011 11:04


groznika написа:Добре има ли някой чипиран колега с трансплантиран масивен маховик и какви евентуално са му впечатленията от ск. кутия?
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип... :shock


Тука май няма еднозначен отговор. Преди около месец карах едно ТДИ с поставен масивен маховик и нов съединител. Исках да видя какво представлява защото и на мен ми предстои смяна. Съединителя отделяше странно за мен - това можеби беше защото дисковете са нови. Вибрации нямаше абсолютно никакви нито по педала на съединителя нито в лоста на скоростите - работеха чудесно. Други колеги които са метнали масивен маховик тук във форума са споделяли че има повече вибрации. Такаче върви го разбери. Аз лично ще събера парички и ще метна истинския комплект :да:


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот groznika » Нед 11 сеп 2011 11:09


При мен проблеми няма. И вибрации няма. Усетих разлика в плавността на потегляне единствено. Като че ли преди потегляше по-мазно колата, но ако не си я карал преди смяната и след мисля, че не можеш да разбереш с какъв маховик е. Промяната поне за мене е повече от минимална.
Интересувах се само дали това което ми казаха за честото чупене на кутии с трансплантирани маховици е само в сферата на градските легенди :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот hooligan_sk » Нед 11 сеп 2011 11:16


Тука някъде имаше схема как и защо двигателя разбива скоростите ако го няма демпфера.

Много хубаво, но от други места съм чувал че разликата при двумасовия маховик, е че просто демпферните пружини са преместени от притискателя на маховика.

Хубаво ще е някой от техничарите тук да разясни веднъж за винаги кон боб яде ли :arrow:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 11 сеп 2011 12:20


Чак някой такова инфо да ти даде едва ли - щото то няма и с кво да сравни.s.k. мисля е единствения дето е чупил скоростна кутия и то след като колата му беше на 300+ коня(той да си каже най-добре)-та прави си сметка доколко има значение с какъв маховик си.Доколкото аз съм че от нета двумасовия маховик има значение основно при празен ход(съответно палене и потегляне) и там се и разбива.
Иначе аз смених моя съединител+притискател(със същия кйто си беше) без да сменя маховика(беше си здрав) и колата имаше коренна разлика в поведението ,а сичко уж едно и също.Когато съединителя беше износен колата впрочем тръгваше осезаемо по мазно.Та мисълта ми е ,че от смяна само на една част и сглобяване/разглобяване на кутията дава толкова разлика че е трудно да сравниш кво било с демпферен и кво без.Освен ако нямаш излишни апи да купиш няколко вида комплекта чисто нови и един майстор да ти ги сменя и да прайш 2 дни тест-драйв :lol: .


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот sk. » Нед 11 сеп 2011 20:45


Аз счупих кутията от прегряване. Направих 10-тина старта един след друг и се разпиля и то по-скоро беше диференциала, но той беше минал през кутията и съединителя.


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот VRPerformance » Сря 05 окт 2011 0:49


radotom написа:
christensen написа:Чипа е филипински и се настройва до 3 пъти (с опция след тези 3 пъти да се върне една предходна настройка).
...
и смених някакви кабели за по бързо реагиране на газта (от 0.7ms на 0.2ms).

Брат, що ли си мисля, че са те метнали на черешата (или филипинския й аналог) и са ти набили някакъв PowerBox?!? :banghead:
Можеш ли да обясниш как точно и къде е поставен чипа?
Не се заяждам, разбира се! Опитвам се да си го представя просто. Това за настройката нещо ми убягва...
А това за кабела за газта направо ме изстреля във висините! :026:
Знаеш какво е ms, нали?
1ms=0.001s. Или иначе казано - една хилядна от секундата.
Излиза, че си дал пари, за да може дросел-клапата да реагира с 5 десетохилядни от секундата по-бързо??!
Нали не мислиш, че едно парченце желязо, тежащо цели 100-150гр., каквото е дроселовата клапа, ще можеш да го задвижиш толкова бързо и то няма да се огъне заради инерционните сили в краищата си?
Пак казвам - не се заяждам, просто мисля, че са те преметнали и се опитвам да предпазя евентуално бъдещи преметнати от подобна измама!
:да:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот MK4 » Сря 05 окт 2011 16:40


groznika написа:Добре има ли някой чипиран колега с трансплантиран масивен маховик и какви евентуално са му впечатленията от ск. кутия?
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип... :shock


Моя голф доста дълго беше с чип и масивен маховик без грижи. Пружини има на феродовия диск вместо на маховика така че ядове няма. Още повече че стоковия съединител не деяни много на чип, докато с този няма да имаш проблеми (предполагам си с феродовия диск от VR6)


Потребителски аватар
golf4_GTI
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот golf4_GTI » Сря 05 окт 2011 21:25


И аз махнах демферния маховик и сложих обикновен разлика никаква :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта