да попитам ! темата все още ли е за Голф 4 1.8T ?
щото бензинките имат много малък аванс за чипосване! вижте ако е дизел........друга работа!обслужвам една алфа 166 чипосана в италия и също силов тунинг и окачване ! е, приятели това е друга машина ! от оня свят!ползвам я като ходя до Гърция - ама колааа!
харесвам чипа ,и аз се опитвам да го правя ,но бензиновите просто нямат силов аванс който да повдигнеш!колегата май са го метнали във върбалака!

Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Мнеее...става дума за атмосферките. Турбо моторите са друга бира
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Те колегата или са го метнали ,или нещо не е разбрал/казал - тва е ясно
,ма и ти ени ги разправяш - бензина нямал аванс за "чепосване" - верно няма ама ако е атмосферка
.
Единственото кеото със сигурност не става е след чип да ти падне разхода с литър при бензинова кола както при дизела.То не че е невъзможно ма на тва значи че софта е направен да работи на бедна смес и не след дълго мотора ще
.При дизела тоя номер става щото там няма грижи да бачка на бедна смес
.При бензинова кола има лека файда в разхода като не я газиш заради няколкото градуса аванс и пъргавоста на мотора ,ама няма как да го осетиш в резервоара щото е в рамките на 300-500 грама на 100 км.


Единственото кеото със сигурност не става е след чип да ти падне разхода с литър при бензинова кола както при дизела.То не че е невъзможно ма на тва значи че софта е направен да работи на бедна смес и не след дълго мотора ще


- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Добре има ли някой чипиран колега с трансплантиран масивен маховик и какви евентуално са му впечатленията от ск. кутия?
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип...
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип...

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
groznika написа:Добре има ли някой чипиран колега с трансплантиран масивен маховик и какви евентуално са му впечатленията от ск. кутия?
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип...
Тука май няма еднозначен отговор. Преди около месец карах едно ТДИ с поставен масивен маховик и нов съединител. Исках да видя какво представлява защото и на мен ми предстои смяна. Съединителя отделяше странно за мен - това можеби беше защото дисковете са нови. Вибрации нямаше абсолютно никакви нито по педала на съединителя нито в лоста на скоростите - работеха чудесно. Други колеги които са метнали масивен маховик тук във форума са споделяли че има повече вибрации. Такаче върви го разбери. Аз лично ще събера парички и ще метна истинския комплект

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
При мен проблеми няма. И вибрации няма. Усетих разлика в плавността на потегляне единствено. Като че ли преди потегляше по-мазно колата, но ако не си я карал преди смяната и след мисля, че не можеш да разбереш с какъв маховик е. Промяната поне за мене е повече от минимална.
Интересувах се само дали това което ми казаха за честото чупене на кутии с трансплантирани маховици е само в сферата на градските легенди
Интересувах се само дали това което ми казаха за честото чупене на кутии с трансплантирани маховици е само в сферата на градските легенди

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Тука някъде имаше схема как и защо двигателя разбива скоростите ако го няма демпфера.
Много хубаво, но от други места съм чувал че разликата при двумасовия маховик, е че просто демпферните пружини са преместени от притискателя на маховика.
Хубаво ще е някой от техничарите тук да разясни веднъж за винаги кон боб яде ли
Много хубаво, но от други места съм чувал че разликата при двумасовия маховик, е че просто демпферните пружини са преместени от притискателя на маховика.
Хубаво ще е някой от техничарите тук да разясни веднъж за винаги кон боб яде ли

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Чак някой такова инфо да ти даде едва ли - щото то няма и с кво да сравни.s.k. мисля е единствения дето е чупил скоростна кутия и то след като колата му беше на 300+ коня(той да си каже най-добре)-та прави си сметка доколко има значение с какъв маховик си.Доколкото аз съм че от нета двумасовия маховик има значение основно при празен ход(съответно палене и потегляне) и там се и разбива.
Иначе аз смених моя съединител+притискател(със същия кйто си беше) без да сменя маховика(беше си здрав) и колата имаше коренна разлика в поведението ,а сичко уж едно и също.Когато съединителя беше износен колата впрочем тръгваше осезаемо по мазно.Та мисълта ми е ,че от смяна само на една част и сглобяване/разглобяване на кутията дава толкова разлика че е трудно да сравниш кво било с демпферен и кво без.Освен ако нямаш излишни апи да купиш няколко вида комплекта чисто нови и един майстор да ти ги сменя и да прайш 2 дни тест-драйв
.
Иначе аз смених моя съединител+притискател(със същия кйто си беше) без да сменя маховика(беше си здрав) и колата имаше коренна разлика в поведението ,а сичко уж едно и също.Когато съединителя беше износен колата впрочем тръгваше осезаемо по мазно.Та мисълта ми е ,че от смяна само на една част и сглобяване/разглобяване на кутията дава толкова разлика че е трудно да сравниш кво било с демпферен и кво без.Освен ако нямаш излишни апи да купиш няколко вида комплекта чисто нови и един майстор да ти ги сменя и да прайш 2 дни тест-драйв

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
Аз счупих кутията от прегряване. Направих 10-тина старта един след друг и се разпиля и то по-скоро беше диференциала, но той беше минал през кутията и съединителя.
- VRPerformance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
radotom написа:christensen написа:Чипа е филипински и се настройва до 3 пъти (с опция след тези 3 пъти да се върне една предходна настройка).
...
и смених някакви кабели за по бързо реагиране на газта (от 0.7ms на 0.2ms).
Брат, що ли си мисля, че са те метнали на черешата (или филипинския й аналог) и са ти набили някакъв PowerBox?!?![]()
Можеш ли да обясниш как точно и къде е поставен чипа?
Не се заяждам, разбира се! Опитвам се да си го представя просто. Това за настройката нещо ми убягва...
А това за кабела за газта направо ме изстреля във висините!![]()
Знаеш какво е ms, нали?
1ms=0.001s. Или иначе казано - една хилядна от секундата.
Излиза, че си дал пари, за да може дросел-клапата да реагира с 5 десетохилядни от секундата по-бързо??!
Нали не мислиш, че едно парченце желязо, тежащо цели 100-150гр., каквото е дроселовата клапа, ще можеш да го задвижиш толкова бързо и то няма да се огъне заради инерционните сили в краищата си?
Пак казвам - не се заяждам, просто мисля, че са те преметнали и се опитвам да предпазя евентуално бъдещи преметнати от подобна измама!

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
groznika написа:Добре има ли някой чипиран колега с трансплантиран масивен маховик и какви евентуално са му впечатленията от ск. кутия?
Тук един юнак ме плаши, че при миграция от демф към масивен маховик много се чупели скоростите и едва ли не да не съм си помислял за юркане камо ли за чип...
Моя голф доста дълго беше с чип и масивен маховик без грижи. Пружини има на феродовия диск вместо на маховика така че ядове няма. Още повече че стоковия съединител не деяни много на чип, докато с този няма да имаш проблеми (предполагам си с феродовия диск от VR6)
- golf4_GTI
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T
И аз махнах демферния маховик и сложих обикновен разлика никаква 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта