


Сори за спама, ама ако е дизел нека е TDI....
golfmaniak666 написа:Колеги с тия коли е голям филм.имах голф 3 1.8 90коня.карах го 7 години и нищо не се е чупило по него.редовно му сменях ремъците и маслото и само каране без проблем.а сега незнам какво да си зема.за голф 4 сам много навит но нямам достатъчно кеш за некои тди 110коня.а за по евтините изчетох доста то небесе скоросни кутии то небесе тракане.и направо незнам какво да си купя.
bkunev написа:Пак порочният кръг: някой пита за чист дизел, всички го тласкат към TDI...ами вслушайте се бе хора. Нема смисъл за 500 лева разлика. Теми бол, ами няма кой да чете....![]()
H2O написа:Тоя раздел,ще го обърнете на офф,бре професори!Човека пита за дадена кола.Ако няма какво да кажете по нея,минавайте в другата тема!Ама няма да се научите.И то хора от по няколко години във форума!Пич,SDI-то е супер машина.Ако си състезател,не е за теб!Води се почти веченRabbit_TDI има няколко поста за този мотор и са много верни!Преди да се откажеш,почети малко.
H2O написа:Ето една тема от Diesel Club Bulgaria http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... &hilit=sdi
joker написа:...всяко нещо си има лек...
Haralampi написа:joker написа:...всяко нещо си има лек...
И едновременно с това нищо не е вечно.... особено в една кола на > 10 год.
Дори и в най-простия двигател има достатъчно какво да се развали и без да има турбина
joker написа:H2O написа:Ето една тема от Diesel Club Bulgaria http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... &hilit=sdi
Сочиш "капризната турбина с променлива геометрия" която умира от градско...ами умира,ако караш колата на 1500 об и ако не я "почистваш" с периодично форсиране до 3500 об...всяко нещо си има лек...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта