Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Пон 12 сеп 2011 10:29


agent_kowalski написа:не ти е проблема в оригиналната гарнитура, а в капака.взимай точно такава гумена с метална сърцевина около 20 лева е и това ти трябва.ако не ти е безобразно крив капака,но дори и с просто око се вижда.ако е много зле разходи се по моргите са капак.след като орпавиш това чистиш капака и главата с нафт,бензин каквото имаш слагаш гарнитурата слагаш много щедро силикон за гарнитури черен и стягаш равномерно и внимателно и това е.
който обяснява там че не слага силикон си е негов проблем.наистина ако се наложи смяна или да се отваря капака като е залепен здраво става по-друдно,но иначе винаги тече.дори всичко да е супер право и хубаво и правилно стегнато ще мине месец и ще протече.ако караш и по-юнашки може и по-рано да протече.аз мойта съм я залепил здраво и вече почти година стана дори да карам като идиот не пуска грам от никъде.



От къде да взема гарнитура с метална сърцевина за 20лв, последно купих виктор рейнц за 12лв изцяло гумента беше като тези от 5лв на глазер никаква разлика няма само където рейнца е двойно по скъпа, с поръчка ми казаха 25лв оригинална от едно магазинче където си пазарувам в автотрейд с поръчка оригинална за 35лв!




Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот bobi_diesel » Пон 12 сеп 2011 12:30


Ауто плюс.С шпилките и метална сърцевина на Виктор Рейнц-33 кинта.Но ако е крив капака пак тече.


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Пон 12 сеп 2011 12:37


bobi_diesel написа:Ауто плюс.С шпилките и метална сърцевина на Виктор Рейнц-33 кинта.Но ако е крив капака пак тече.


Сигурен ли си, че е за абу, преди малко поръчах оригинална гарнитура и човека не е сигурен дали ще е със метална сърцевина и дали изобщо има такава за този двигател!!!!!


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот Zerga3GT » Пон 12 сеп 2011 12:51


Добре дошъл в клуба на масларниците :oops:

Аз от целия форум съм най зле около 100 грама на 1000км само от гарнитурата и мисля че от симерините на вала
както и да е ще я направя някога но исках да напиша нещо

Един колега е написал за стягане на болтовете. Голяма грешка това беше първото нещо което направих по колата и първото ми осир@не по двигателя

Болтовете на капака са с ограничители и не могат да се стягат тоест спре ли да мърда това е стегнеш ли късаш болта и честито

Аз съм решил една нова гарнитура (не знаех за тази с металната основа сигурно ще е тя) с алуминиев капак с нови гумички на болтовете и ако това не стане се отказвам


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Пон 12 сеп 2011 13:49


на много места има.значи с уточнението че двайсетина лева е само гарнитурата без в комплекта да има шпилки и какво ли не.моята последна я купих за 18лв точно,дори не помня каквва беше,но за близо година не е мръднала.иначе с шпилки е поне 30-35лв.каквато и да вземеш слагай яко силикон при монтажа.на стар двигател не може да няма криво,и не можем да искаме да е перфектно всичко,така че клепай здраво и стягай и това е.успех :да:
edit: когато говоря за стягане нямам в предвид да се стяга така,все едно целото земно кълбо ще виси на тези болтове.стяга се нормално,сега не да хлопа капака и да се въртят гайките на ръка.като се усети напрежение примерно още 1/3 оборот и това е.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот joker » Пон 12 сеп 2011 14:12


agent_kowalski написа:на много места има.значи с уточнението че двайсетина лева е само гарнитурата без в комплекта да има шпилки и какво ли не.моята последна я купих за 18лв точно,дори не помня каквва беше,но за близо година не е мръднала.иначе с шпилки е поне 30-35лв.каквато и да вземеш слагай яко силикон при монтажа.на стар двигател не може да няма криво,и не можем да искаме да е перфектно всичко,така че клепай здраво и стягай и това е.успех :да:
edit: когато говоря за стягане нямам в предвид да се стяга така,все едно целото земно кълбо ще виси на тези болтове.стяга се нормално,сега не да хлопа капака и да се въртят гайките на ръка.като се усети напрежение примерно още 1/3 оборот и това е.

Тъй,тъй...нека си припомним едно правило от форума-Да не се дават съвети,които могат да навредят или да вкарат колега в излишни разходи.
1.Силикон на гарнитура на капак на клапани не се слага(освен съвсем малко на снадките ако е разделна).Слагат го само "гаражни" майстори,които не са си направили труда да прочетат нищо друго освен вестника в тоалетната.
2.Излишният силикон(при стягането винаги излиза навън) попада в маслото и може да ти запуши маслените пътища...и да те прати в темата "лампата за маслото светна и зумерът пищи"! :banghead: :banghead: :banghead:
Пак да кажа..оправете си филтъра на вентилацията на капака и картерните газове.Той често се запушва,налягането под капака става високо и няма гарнитура,която да издържи напъна на маслените пари.Аз имах същите проблеми,но след манипулацията всичко е О.К.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот nokiangage » Пон 12 сеп 2011 14:18


joker написа:Тъй,тъй...нека си припомним едно правило от форума-Да не се дават съвети,които могат да навредят или да вкарат колега в излишни разходи.


Напълно съм съгласен с теб колега :да: !
Добре, аз не разбирам повече от теб, но щом и двете тези се чуват се сетих нещо да питам. Та по Wheeler Dealers съм гледал, че майстора Ед слагаше малко силикон на гарнитурите на един Stag май де, V8 беше, значи може и да се бъркам но почти съм сигурен че слагаше силикон, дори даваше инструкции как...та възможно ли е да е хубаво да се сложи, но много малко и въпроса да е в количеството? Всмисъл не искам да се приема това като заяждане, просто се сетих това и сметнах, че Discovery за да го излъчат може би е правилно. Не знам със сигурност, само гадая аз, Вие споделете... :beer

Ей го и клипа:


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот Zerga3GT » Пон 12 сеп 2011 14:58


Ами то в крайна сметка може да го направиш както искаш
Заводско там силикон няма има гарнитура ако толкова ви свиди направо мажете със силикон ще стане мазало но при повече късмет може и да стане.
Пробвайте със пластелин,блокит,течен метал,силикон за печки,конци в грес,Кирпич,Л@ина и тн,

Гарнитура и капак за по сигурно

аз карам от 2 години така долял съм масло колкото за още 1 смяна но силикон няма да сложа
Както колегата Joker е написал да не стане темата за Светна лампата на маслото и колата спря


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Пон 12 сеп 2011 15:14


Преди малко разглобих за пореден път и мисля, че не е текло от гарнитурата нямаше следи от масло, не тече и от семеринга на коляновия вал, остава да тече от картера или от хидравличната помпа, защото тя се омаслява, но нивото на хидравличното масло не е мръднало, на вас като ви тече от гарнитурата на капака как разбирате, че е от нея!


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот Zerga3GT » Пон 12 сеп 2011 15:20


Виж при свещите под капака на главата и отстрани между двигателя и предпазителя на ангренажния ремък
Помпата на хидравликата я остави тя се омаслява от нейното си масло не е лошо да видиш и картера


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mariovasi » Пон 12 сеп 2011 19:04


doaiena написа:Преди малко разглобих за пореден път и мисля, че не е текло от гарнитурата нямаше следи от масло, не тече и от семеринга на коляновия вал, остава да тече от картера или от хидравличната помпа,

Е хубава работа колега...главата на долу суха ли е?
От горе където е капака на главата ,почваш да търсиш масло на долу от всякъде до долу,
то от където излиза и тръгва на-долу ще го видиш.
-Капака на главата/около дъгите му,
-семерината на вала към ангренажа/от другата страна под-около делкото,
-надолу глава-блок,
-зад блока има един цилиндър за маслените пари закачен с два болта,
-картер (най вероятно),

Сигурно пропускам но важното от горе на долу на ред ,с фенерче ако трябва.

ПП Хидравличното личи, ще го познаеш от двг.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Пон 12 сеп 2011 19:15


добре аз това съм го правил и го правя на моята кола и тя върви...щом нещо го правя на моята кола,ако е опасно няма да го препоръчам тука нали...и казвам че съм го правил и нямам проблеми.не съм казал че съм чул нещо от комшията и видиш ли работило.ясно е че няма да нацвъка човек по един сантиметър във височина силикон по гарнитурата.маже се нормално колкото да залепи.а казвам да се слага смело ,защото съм оставял коли при майсотори за това и ми казват нали супер стана залепихме ти го и карам и на другия ден вдигам капака и маслото се е стекло до земята вече..свалям капака и какво тия са намазали някакъв силикон под гарнитурата като на филийка масло колкото за цвят.силикон се слага зад гарнитурата(от вътрешната страна към двигателя) и пред нея,тоест от външната.не върху у под самата гарнитура.така като се сложи капака той си лежи върху гумата или корка съответно и нищо не се размазва и разтича.ако човек който знае какво прави и го е направил добре няма да има проблеми,нито нещо ще влезе някъде нито ще се запуши нещо нито нищо.
в завода не били сложили..еми колата е била нова...сега е на 20 години и е крива.ние самите след 20 години дали ще сме като сега? то и от завода примерно са казали да се кара с масло 10 40,но сега сипвате примерно 15 40...защо така като в завода са казали друго?защо на 50 години пиете хапчета за кръвно..в "завода" така ли са ви казали..


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот parno » Пон 12 сеп 2011 19:34


коркова гарнитура гирлинг и силикон вюрт
капака на голфа замръзна от тогава и не е пуснал капка масло
маже се тънко! ако сте мазали с шепите си е ваш проблем


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Пон 12 сеп 2011 19:36


:да:


stefanbbc
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 май 2009 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: търговиште

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот stefanbbc » Пон 12 сеп 2011 20:20


ас съм с АЕК мотор и ас имх мазнеене точно от кам кривината на гарнитурата докато забърша и за 2,3 мин се образува капка масло :( смених с гарнитура марка виктор рейнц :да: и :) вече 4 години си карам колата бес никакво мазнееене по мотора :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта