Голфа срешу Nissan 100nx

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Голфа срешу Nissan 100nx

Мнениеот lowrider » Сря 12 яну 2005 12:28


Един приятел иска да дръпнем голфчето (1.8 GU 2E2 90hp) с неговия нисан 100nx 1.6и 90hp,обаче колата му е леко пипната според мен въпреки че не си признава та въпросът ми е :какво мога да бутна само за едно 'дръпване' искам да го бия та да спре да ми се хвали колко голфчета е порязвал.Като се стигне до drag-a ще снимаме и ще ви покажа,та затова искам да го бия :roll:
Някакви идеи :idea: :idea: :idea:
P.S знам че идеята е глупава и леко детинска ама е дразнещо всеки път като се видим и да почваме да коментираме кой е по-бърз,та искам да приключим въпроса в моя полза :wink:
Изображение
за това говоря




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Сря 12 яну 2005 12:40


1. Олекоти си малсимално колата - махни резервнa гума, инструменти и всичко останало - да остане както е излязла от завода!
2. В резервоара да има САМО 5л. (ни повече, ни по-малко) гориво А98Н от хубава бензанджийница - ЛукОйл става, V-Power също.
3. Махни си въздушния филтър, барабар с кутията - да остане само карба да се вижда - за 2-3 гонки нищо му няма!
4. Трябва да си с гобри гуми - подходяши по размер и с добър каучук и грайфер;
5. Тръгвай от около 2000 оборота без никакво палене на гуми и излишно форсиране.
6. Най-добре е колата да е загряла до около 70 градуса, нито студена, нито напълно влязла в работна температура.
7. Трябва и всичко по заплителната система ти е в ред; И да можеш да потегляш бързо и сменяш предавките бързо!

И все пак си мисля, че ще е много, много трудно да биеш това Нисанче (зависи от състоянието и карача де, но при равни....)! Развъртяна японска пиличка е, с 16 клапана. Недостатък и е, че е 1,6 => по-нисък въртящ момент на по-високи обороти за същите коне. Не знам и теглото му спрямо Голфа.

Последна промяна от Vento на Сря 12 яну 2005 12:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Papa_Dock
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Papa_Dock » Сря 12 яну 2005 12:40


Имаше такава тема и преди там се изложиха доста мнения но драг нямаше потърси маж беше в оффтопика :lol: ае и късмет да го издухаш нисана


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Сря 12 яну 2005 13:04




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 12 яну 2005 17:19


Отвори [url]www2.zr.ru/compare[/url] и виж характеристиките на Нисана.Кофтито е, че няма подходящ автомобил близък до твоя, с който да го сравниш.Ти с къси скорости ли си?


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Сря 12 яну 2005 22:55


:) Еееее няма смисъл да се мъчиш. Това Нисанче с бая ще те дръпне. Но все пак виж каталожни данни за да свериш колите преди драга, може пък и да греша.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 12 яну 2005 22:59


тая колиба пробита е за 10.7 до 100...


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Чет 13 яну 2005 8:24


ами голфа го дажат до 100 за 10.8с,а кутията е 4+е


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Чет 13 яну 2005 12:20


Аз съм се дърпал с такъв Нисан на божура и от три гонки и трите му седях на задната броня.Твоя голф е по-лек от моя,което ме навежда на мисълта че имаш шансове,всичко зависи в какво състояние ти е двигателя.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 14 яну 2005 23:31


Е хайде де чакам резултати :P Eдин авер от съседния вход има такъв Нисан, само че неговия е супер тунингован (външно), плаши тунинга :) Та интересно ми е (щото и аз съм с такова голфче) разултата какъв е. Моя му е паднала компресийката в сравнение със заводските стойности ... ама още хвърля къчове :wink: (11 е вече)

П.С. Ако имаш газово можеш да си поиграеш. Аз имам една "екстра" в стил направи-си-сам - Докато съм на бензин пускам газ през задържащ бутон. Той ми е на волана заводски ;) Спортен е някакав ... дърт ;)) Преди клаксона ми свиреше като натисках бутоните, ама сега е Нитро ;) То такава система може да си се направи и само със бутилка от пожарогасител (примерно) и да си стане съвсем 2fast2furious. На мен лично ми стига като го пускам волана - влизам във филма направо ;)))) Та за такава каскада тряа се движеш с над 3000 оборота, инак ще ядех големия. След 2-ра предавка пускаш. Препоръчвам да си поиграеш с настройките защото може да нямаш добър резултат от раз. Тествай и настройвай без въздушния филтър, предлагам ти да си сложиш все пак парче чорапогащник и няма да имаш никакви грижи. Системата си я бях направил и на стария ми Вартбург със двигател от Застава ... :) 0.9л. 45коня. на 2ра на бензин вдига 40км/ч, като му пуснеш нитрото вдига 60 :twisted: Успех :!:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 яну 2005 2:56


CyberBlade написа:Е хайде де чакам резултати :P Eдин авер от съседния вход има такъв Нисан, само че неговия е супер тунингован (външно), плаши тунинга :) Та интересно ми е (щото и аз съм с такова голфче) разултата какъв е. Моя му е паднала компресийката в сравнение със заводските стойности ... ама още хвърля къчове :wink: (11 е вече)

П.С. Ако имаш газово можеш да си поиграеш. Аз имам една "екстра" в стил направи-си-сам - Докато съм на бензин пускам газ през задържащ бутон. Той ми е на волана заводски ;) Спортен е някакав ... дърт ;)) Преди клаксона ми свиреше като натисках бутоните, ама сега е Нитро ;) То такава система може да си се направи и само със бутилка от пожарогасител (примерно) и да си стане съвсем 2fast2furious. На мен лично ми стига като го пускам волана - влизам във филма направо ;)))) Та за такава каскада тряа се движеш с над 3000 оборота, инак ще ядех големия. След 2-ра предавка пускаш. Препоръчвам да си поиграеш с настройките защото може да нямаш добър резултат от раз. Тествай и настройвай без въздушния филтър, предлагам ти да си сложиш все пак парче чорапогащник и няма да имаш никакви грижи. Системата си я бях направил и на стария ми Вартбург със двигател от Застава ... :) 0.9л. 45коня. на 2ра на бензин вдига 40км/ч, като му пуснеш нитрото вдига 60 :twisted: Успех :!:

колега гледаи филмите на два пъти ще ти се отразят по добре :D


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Съб 15 яну 2005 11:52


:D :D :D


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

газово нитро

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 15 яну 2005 21:50


Колега тва беше супер интересно,разкажи ни по подробно само че в тунинг форумчето.И моита джета е с такъв волан и агу и ми е интересно....


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пон 17 яну 2005 9:59


CyberBlade написа:Е хайде де чакам резултати :P Eдин авер от съседния вход има такъв Нисан, само че неговия е супер тунингован (външно), плаши тунинга :) Та интересно ми е (щото и аз съм с такова голфче) разултата какъв е. Моя му е паднала компресийката в сравнение със заводските стойности ... ама още хвърля къчове :wink: (11 е вече)

П.С. Ако имаш газово можеш да си поиграеш. Аз имам една "екстра" в стил направи-си-сам - Докато съм на бензин пускам газ през задържащ бутон. Той ми е на волана заводски ;) Спортен е някакав ... дърт ;)) Преди клаксона ми свиреше като натисках бутоните, ама сега е Нитро ;) То такава система може да си се направи и само със бутилка от пожарогасител (примерно) и да си стане съвсем 2fast2furious. На мен лично ми стига като го пускам волана - влизам във филма направо ;)))) Та за такава каскада тряа се движеш с над 3000 оборота, инак ще ядех големия. След 2-ра предавка пускаш. Препоръчвам да си поиграеш с настройките защото може да нямаш добър резултат от раз. Тествай и настройвай без въздушния филтър, предлагам ти да си сложиш все пак парче чорапогащник и няма да имаш никакви грижи. Системата си я бях направил и на стария ми Вартбург със двигател от Застава ... :) 0.9л. 45коня. на 2ра на бензин вдига 40км/ч, като му пуснеш нитрото вдига 60 :twisted: Успех :!:

Значи нямам АГУ,иначе нещо взех да се плаша от нисана му :oops: (върви наравно с Г3 1.6и 101к.с а и на голф 2 гти 8в не се дава лесно)
П.С пуснах се с А-класата му А140 16в 82к.с,еми размазах го ама ми беше безинтересно :?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта