Здравейте отново колеги.
Най-напред се извинявам на всички колеги,ако съм се изказал така,че не сте ме разбрали.Не съм тук да споря или да се заяждам,нито пък да обърквам,а да отстраним един проблем от един пасат.Колега peter70 това го пробваха и казаха,че уж работи.А що се отнася до смукателния колектор,че може да изсмуче отвсякъде дори и през невидима дупка да съгласен съм възможно е.Но колега това стана изведнъж и затова ума ми не го побира.А и делкото го смених със друго пак по същия начин.Дори преди два часа отидох да погледна центровката отново дали все още е на място,всичко е наред.Проблема си е същия,колата гърми и не върви.
Защо губи мощност??
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Защо губи мощност??
защо не вземеш да провериш кабелите до хол датчика за притрито?
Имали 12в и маса на този куплунг?
Имали 12в и маса на този куплунг?
Re: Защо губи мощност??
преди два дена една ланчия правеше този проблем и направо бе взривила филтъра! оказа се скъсан кабел на един цилиндър и искрата прескачаше на съседния в режим на пълнене и палеше горивната смес във колектора ! я си провери високите токове! пиша за трети път за тези неща!
Re: Защо губи мощност??
Здравей колега rudoni.
Как да си проверя високите токове?Според мен високите токове означават бобината,кабела от бобината който отива към дистрибуторната капачка,от дистрибуторната капачка до свещите.Това ли имаш предвид?Ако е това кабелите на свещите са във ред.Дори нощно време няма навън излишна искра (не се вижда).Ако не е това,моля те обясни ми кое е по-точно,за да мога да разбера колега!Защото ми побеля косата от тази кола.
Как да си проверя високите токове?Според мен високите токове означават бобината,кабела от бобината който отива към дистрибуторната капачка,от дистрибуторната капачка до свещите.Това ли имаш предвид?Ако е това кабелите на свещите са във ред.Дори нощно време няма навън излишна искра (не се вижда).Ако не е това,моля те обясни ми кое е по-точно,за да мога да разбера колега!Защото ми побеля косата от тази кола.
Re: Защо губи мощност??
Колега кабелите които идват към датчика има доста високо напрежение 11.60 волта и 10.26 волта.Надявам се да кача скоро снимки.
Re: Защо губи мощност??
asiasi написа:Здравей колега rudoni.
Как да си проверя високите токове?Според мен високите токове означават бобината,кабела от бобината който отива към дистрибуторната капачка,от дистрибуторната капачка до свещите.Това ли имаш предвид?Ако е това кабелите на свещите са във ред.Дори нощно време няма навън излишна искра (не се вижда).Ако не е това,моля те обясни ми кое е по-точно,за да мога да разбера колега!Защото ми побеля косата от тази кола.
да това имам предвид !мерят се с мотор тестер в режим на работа!
Re: Защо губи мощност??
Незнам какво означава мотор тестер,но мога да проверя искрата дали цъка на време.Ако може обясни ми какво е мотор тестер!
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Защо губи мощност??
asiasi написа: точно за това смених кабела на коляновия вал.
Колега я кажи малко по вече за това написаното от теб

Тоя двигател /както и някои други/ си върви спокоино
и без хола в делекото както искаите така го разбираите!
Но без изправен датчик на коляновия няма как да стане. Междодругото съм попадал и на следния дефект - превъртане на шаибата с прорезите на хола в делкото спрямо неговата ос но това ще е проблем само при мотори с един датчик.
Re: Защо губи мощност??
stefan_gb1 написа:
Но без изправен датчик на коляновия няма как да стане.
Точно затова го смених този датчик,но пак без никаква промяна.Колега вече наистина незнам кое къде да погледна!
Но без изправен датчик на коляновия няма как да стане.
Точно затова го смених този датчик,но пак без никаква промяна.Колега вече наистина незнам кое къде да погледна!
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Защо губи мощност??
Виж колега , не е по силите ти да си направиш колата въпреки желанието затова намери добър диагностик. Въпреки желанието няма как през форума да направим колата предполагам че разбираш написаното.
Проверете и кабелите от датчика на коляновия до контролера, провери палец ,капачка и кабели.
Нека човек които има понятие да измери захранванията на контролера както и масите същите и под товар.
Ако това всичко е изправно значи проблема ти е механичен - газоразпределение и всичко свързано с него. Няма начин всико да е фред а колата да не е добре. Махнете и металните щитове на лулите и виж палеца да не пробива към оста на делкото.
Просто намери сервиз с добра апаратура и вижте деиствителните стоиности всички деиствия без това са насляпо.
Проверете и кабелите от датчика на коляновия до контролера, провери палец ,капачка и кабели.
Нека човек които има понятие да измери захранванията на контролера както и масите същите и под товар.
Ако това всичко е изправно значи проблема ти е механичен - газоразпределение и всичко свързано с него. Няма начин всико да е фред а колата да не е добре. Махнете и металните щитове на лулите и виж палеца да не пробива към оста на делкото.
Просто намери сервиз с добра апаратура и вижте деиствителните стоиности всички деиствия без това са насляпо.
Re: Защо губи мощност??
Здравейте колеги.
Моля ви,препоръчайте ми добър сервиз и добър майстор,който наистина разбира.Да разбере проблема какъв е и наистина да го отстрани,а не някой който не разбира да ми вземе парите и колата пак да не е в ред,както майсторите до които бях досега.Колега stefan_gb1 благодаря ти много за съвета и помоща разбирам те че искаш да ми помогнеш.Вече наистина не знам какво да правя.Във палеца на тази каруца на делкото има ли някакъв диод,защото днес го проверих и има съпротивление,а не цял метал.Но моето е залято не се вижда и затова ви питам.Но за всеки случай и това го смених.
Моля ви,препоръчайте ми добър сервиз и добър майстор,който наистина разбира.Да разбере проблема какъв е и наистина да го отстрани,а не някой който не разбира да ми вземе парите и колата пак да не е в ред,както майсторите до които бях досега.Колега stefan_gb1 благодаря ти много за съвета и помоща разбирам те че искаш да ми помогнеш.Вече наистина не знам какво да правя.Във палеца на тази каруца на делкото има ли някакъв диод,защото днес го проверих и има съпротивление,а не цял метал.Но моето е залято не се вижда и затова ви питам.Но за всеки случай и това го смених.
Re: Защо губи мощност??
Във палеца....и има съпротивление
Щом има ,значи работи.Когато откаже не отчита нищо.
Има резистор или ,както там се казва.
Re: Защо губи мощност??
Здравейте отново колеги.
Възможно ли е този проблем да идва от дросела?И ако идва каква ли е причината?Каква роля играе дросела със електричеството и възможно ли е гърмежите да са от това?От самото начало чувах тракане в дросела и това тракане е клапата,на която е закачено жилото за газта.Но понеже ГОЛЕМИЯ МАЙСТОР (ми каза че това е нормално да трака,и аз не му обърнах внимание на този дросел в началото),но все пак реших да го изчистя.Изчистих го и го сложих на мястото,но без ефект.Снощи цяла нощ се занимавах ме със колата.И на колегата му казах,че дроселовата клапа ми трака, но преди не беше така,колата като вървеше не тракаше.Но откакто почна така да ми хълца колата установих,че клапата ми трака.Дори може да се види металното парче по средата на тази кръгла пластмаса,което е закрепено газовото жилото към нея.Тракането става по следния начин като е на контакт трака като работи двигателя тракането го няма.Като спре двигателя пак продължава да си трака докато се изключи електрониката, и след тракането издава един звук за около 5 секунди зззззззззззззззззззз.Снощи установихме,че клапата е доста отворена при условие че клапата трябва да бъде отворена до колкото си спомням максимум 21%.А клапата е отворена над 45%.И спрямо отворената клапа ми гори повече.Но при това положение оборотите ми са малко високи доколкото показва компютъра като е свързан за диагностика.Възможно ли е тези гърмежи да се произвеждат от страна на дросела?И евентуално ако е така,ако сменя дросела дали ще се оправи,и дали няма да ми гори много?
Възможно ли е този проблем да идва от дросела?И ако идва каква ли е причината?Каква роля играе дросела със електричеството и възможно ли е гърмежите да са от това?От самото начало чувах тракане в дросела и това тракане е клапата,на която е закачено жилото за газта.Но понеже ГОЛЕМИЯ МАЙСТОР (ми каза че това е нормално да трака,и аз не му обърнах внимание на този дросел в началото),но все пак реших да го изчистя.Изчистих го и го сложих на мястото,но без ефект.Снощи цяла нощ се занимавах ме със колата.И на колегата му казах,че дроселовата клапа ми трака, но преди не беше така,колата като вървеше не тракаше.Но откакто почна така да ми хълца колата установих,че клапата ми трака.Дори може да се види металното парче по средата на тази кръгла пластмаса,което е закрепено газовото жилото към нея.Тракането става по следния начин като е на контакт трака като работи двигателя тракането го няма.Като спре двигателя пак продължава да си трака докато се изключи електрониката, и след тракането издава един звук за около 5 секунди зззззззззззззззззззз.Снощи установихме,че клапата е доста отворена при условие че клапата трябва да бъде отворена до колкото си спомням максимум 21%.А клапата е отворена над 45%.И спрямо отворената клапа ми гори повече.Но при това положение оборотите ми са малко високи доколкото показва компютъра като е свързан за диагностика.Възможно ли е тези гърмежи да се произвеждат от страна на дросела?И евентуално ако е така,ако сменя дросела дали ще се оправи,и дали няма да ми гори много?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12160
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Защо губи мощност??
Забравих вече за какъв двигател става въпрос, но настройката на дросела е много тънка и не става с "рогата напред" А това тракане и ззззззз предполагам са от стъпковото моторче и сигурно инжектора ако е един.
Re: Защо губи мощност??
Да това тракане е от електромоторчето което е със железни зъби,но незнам защо трака.При условие,че не е пипнато въобще.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта