Трудно палене Голф 5 2.0 tdi, 140 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trus7m3
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
Двигател: 2017
Местоположение: София

Трудно палене Голф 5 2.0 tdi, 140 коня

Мнениеот Trus7m3 » Сря 14 сеп 2011 6:42


Здравейте колеги! Преди седмица, две се сдобих с Голф 5 2.0 tdi, 140 коня, обслужих я много добре...смених всичко което може и не може :) Много съм доводолен, колата има доста добър вид (тези дни ще я наснимам и ще кача снимките), а за вървенето да не говориме нали :) И тук идва любимото ми НО.... когата колата е студена, пали с полувин чукване на ключа, но когато е загряла вече, трябва да завъртя ключа и почва едно въртене, въртене, въртене.... докато запали. Имате ли идея от какво може да е това? Мерси предварително




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Трудно палене МК5

Мнениеот brum » Сря 14 сеп 2011 13:08


Софтуера :) . Трябва ти софтуер който да оправи топлото палене. Или трябва при палене да лъжеш температурния датчик и след запалване да спираш.

Същия проблем го има при някой от дизелите на VAG от края на 90те години та чак до тези от поколението на твоя. За по-нататък не знам.


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: Трудно палене МК5

Мнениеот MARTO 16V » Сря 14 сеп 2011 13:22


Страртер :wink:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Трудно палене МК5

Мнениеот golfmk1 » Сря 14 сеп 2011 13:24


MARTO 16V написа:Страртер :wink:

:lol:

Последна промяна от golfmk1 на Сря 14 сеп 2011 17:02, променено общо 1 път.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Трудно палене МК5

Мнениеот brum » Сря 14 сеп 2011 13:35


Е да, другия вариант който евентуално може и да оправи проблема е стартер и акомулатор :) .

В ЕКУ-то е заложено как да пали. Според температура на мотора и обороти решвава колко нафта да вкара. За ниски температури дори и при ниски обороти подава нафта и пали. Обаче при висока температура на мотора не подава нафта под определени обороти.

Като ти е леко стар стартера и/или акумулатора не може да вдигне необходимите обороти за да запали топъл и затова върти повече. В един момент ги достига, подава нафта и мотора пали.


Потребителски аватар
Trus7m3
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
Двигател: 2017
Местоположение: София

Re: Трудно палене МК5

Мнениеот Trus7m3 » Сря 14 сеп 2011 13:55


акУмУИлатор-а е чисто чисто нов, може да захрани половин София :), ще погледнеме стартера, макар че според Ваще мнение, накрая ще си излезе проблем от ЕКУ-то...Жалкото е че скоро няма да имам време да го закарам до сервиза, пък така ме дразни тва палене....
Мерси на всички за точните и ясни отговори!





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Stif и 37 госта