VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 15 сеп 2011 8:01


Skruji написа:Не съм я качвал на дино, не смятам и да го правя за сега. Съединителя си е за 1.4 усилен LUK. Както казах на бензин работи добре само във високите след 2000 оборота, защото на ниски и идва повече горивото и се дави. Електрониката си е стандартната, аванса съм го бутнал леко напред, но това на ухо и на око. За ламбда контрол незнам, но в момента нямам ламбда сонда, махнал съм я. mhihi




Малко напред викаш,тоя атмосферен аванс е доста голям за налягането на което карате.Ако имаш силна музика няма да го чуваш но лошото е че песните не са много дълги,намалете си авансите в буст и установете смесите ако искате да запазите това което сте създали.
(не се заяждам просто така няма да издъжите дълго успех :да: )




Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Skruji » Чет 15 сеп 2011 11:05


Аванса не чука, поне аз не го чувам, колата се кара на газ и няма ламбда сонда. Тези дни ще си поиграя с аванса и ще пиша какво се е получило. Благодаря за съветите. :да:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Vizor » Чет 15 сеп 2011 11:18


bratq_varvari1 написа:Малко напред викаш,тоя атмосферен аванс е доста голям за налягането на което карате.Ако имаш силна музика няма да го чуваш но лошото е че песните не са много дълги,намалете си авансите в буст и установете смесите ако искате да запазите това което сте създали.
(не се заяждам просто така няма да издъжите дълго успех :да: )


Не забравяй, че тая кола със сигурност няма някакъв мега агресивен атмосферен аванс...

Тя е направена да се кара с 91 гориво сигурно и като му сложиш гориво със 110 октана нормално да държи аванса.. разликата би трябвало да е 3-4 градуса при 0.5-6 така, че не вярвам чак да му чука аванса. Просто вече високия аванс иска други смеси, но може и вовеки да си кара така колата без да се счупи ;)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот miro_hack » Чет 15 сеп 2011 21:50


Vizor написа:
bratq_varvari1 написа:Малко напред викаш,тоя атмосферен аванс е доста голям за налягането на което карате.Ако имаш силна музика няма да го чуваш но лошото е че песните не са много дълги,намалете си авансите в буст и установете смесите ако искате да запазите това което сте създали.
(не се заяждам просто така няма да издъжите дълго успех :да: )


Не забравяй, че тая кола със сигурност няма някакъв мега агресивен атмосферен аванс...

Тя е направена да се кара с 91 гориво сигурно и като му сложиш гориво със 110 октана нормално да държи аванса.. разликата би трябвало да е 3-4 градуса при 0.5-6 така, че не вярвам чак да му чука аванса. Просто вече високия аванс иска други смеси, но може и вовеки да си кара така колата без да се счупи ;)

Какво ще стане когато турбото излющи 0.6 бара въздух а горивото си остане същото количестово? Беднее ли или не?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Vizor » Чет 15 сеп 2011 21:58


Само сондата може да ти каже какво става.. :D Аз мога само да хвърля бобец...


stefaan84
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот stefaan84 » Чет 15 сеп 2011 22:03


едно БРАВО и от мен! :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Skruji » Пет 16 сеп 2011 11:55


Така. Турбото надува до 0.5 и вече след 4500 оборота стига 0.6-0.7, разтоварил съм го от уестгейта. Колата дали беднее или не вярно е, че в момента само боба може да каже :mrgreen:
Истината е, че върви и то доста добре, не забива когато влезе в бууст. Правих едни магии на изпарителя, се едни компенсационни маркучета и щуцери и сега явно като надуе си го обогатява. Между другото за изпарителя гледах от темата в tuning.bg за Вартбурга с турбо и газ, там Vizor-a казва че е участвал в проекта.
Аванса вчера го гледах и е на същото положение, на което беше преди да сложа турбото. Беше настроен за газ и сега си е пак на това положение.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Vizor » Пет 16 сеп 2011 14:22


пълни глупости... никога не съм участвал в такъв проект до сега.. :)
Само съм виждал на Ивчо от Обеля! И никога не съм казвал подобно нещо наистина..


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Supawiza » Пет 16 сеп 2011 14:56


Супер проект,може би единствен в БГ на такъв мотор което те прави уникален.
Пример могат да вземат колегите с Полота където моторите са подобни и да си ги турбинират за супер евтино.

Респект :да:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Skruji » Пет 16 сеп 2011 15:49


Vizor написа:пълни глупости... никога не съм участвал в такъв проект до сега.. :)
Само съм виждал на Ивчо от Обеля! И никога не съм казвал подобно нещо наистина..


Да прав си и извинявай за грешката, ти си писал:
" разликата е една тръбичка за изравняване на налягането между 2-те страни на мембраната това е "тунинга" "

Ама си на ясно все пак как се прави. Друг колега от тунинг форума се беше изказал за Вартбурга.
:да:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот martineli » Пет 16 сеп 2011 17:35


а по мотора някакви ревизии правил ли си или направо го турбинира? според мен бууста ти свършва на 4500 щото ти малее турбото-ама ти щом и не търсиш повече


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Vizor » Пет 16 сеп 2011 17:48


Чети какво е писал и няма да пишеш такива работи. Той пише, че след 4500 оборота има по-висок бууст, а не по-нисък. Има друг проблем било то аванс, гориво или други екстри..


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот nebeto » Пет 16 сеп 2011 18:14


Браво колега.Ти си направил нещо което много пъти съм се замислял защо аджаба феновете все са се мъчили да турбинират дизеларките,като чели турбото е част само за дизелови коли.Продължавай с подобренията.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот martineli » Пет 16 сеп 2011 18:15


Skruji написа:...Буста тръгва от около 2500 оборота и приключва към 4500. Напълно задоволително за целите които си бях поставил.

....



явно от това изказване на колегата съм се заблудил.иначе съм съгласен че от много други неща може да не качва налягане . но все пак си мисля че по-принцип това турбо е малко за този мотор...ако се гони буус в по високи обороти разбира се


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ

Мнениеот Vankata_84 » Пет 16 сеп 2011 19:29


Според мен не се гони висок буст, и не се кара в обороти(5000+). Аз искам да направя нещо подобно, и целта с която ще го направя е "по-голям въртящ момент по-рано". Предполагам колегата точно за това е реализирал този проект. Високите обороти водят до голям разход, нещо което за ежедневка в БГ не е много желателно и въпрос на средства. Пък и ако се гонят състезателни амбиции, с газта нещата май ще бъдат по-скъпи от тези за бенз.

ПП - Колеги кажете на колегата от какво се управлява динамичния аванс. Така човека ще знае дали да откачи ламбда сондата, за да може да настрой колата по-добре. Аз информация съм търсил за моя мотор, но не намирам, за неговия също.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта