За или против - добавките за масло?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

За или против - добавките за масло?

За
94
33%
Против
96
34%
Не се е налагало
91
32%
 
Общо гласове: 281
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 01 сеп 2006 16:23


Immortal написа:Основното масло е едно и също при всички производители,а това което го различава по качество са добавките които са сложени.Ти ако мислиш,че нямаш добавки в твоето масло,лъжеш се.Защо тогава не си купуваме от един производител маслата,а избираме от 100?

Това просто не е вярно,но няма да те разубеждавам.
Най-малкото всяка рафинерия използва различни по състав и качество суровини,има различна технология и техника.И т.н.
Купи си Приста,па си сложи добавки ,и си карай смело :wink: !




Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пет 01 сеп 2006 16:54


Аз зимата сложих добавка в маслото да спрат да чукат клапаните,вдигна се компресията...но ми разду всички гарнитури :twisted:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 16:58


Stefanoz написа:Аз зимата сложих добавка в маслото

Каква?Име?


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 01 сеп 2006 17:17


Immortal написа:
Stefanoz написа:Аз зимата сложих добавка в маслото

Каква?Име?
не ти требва,че после пак ше сменяш биелните лагери mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 01 сеп 2006 17:38


kaloyan22 написа:В общи линии в статиите след провеждане на експерименти се разкрива голямата измама-добавки за автомобилните двигатели. :f_ckyou:

...

...

не рискувайте да слагате добавки


:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

Iavor написа:Купи си Приста,па си сложи добавки ,и си карай смело :wink: !


Е защо смяташ, че приста е нещо по-лошо от останалите масови масла? Незнам как си представяте процеса на производство на моторни масла, но мога да ви гарантирам, че на Приста Ойл маслата са им с много високи показатели и си имат всички нужни сертификати от големите производители на автомобили.

Щом частите на НАТО в БГ ползват техни масла за цялата си налична техника, сигурно има защо. Разумните хора избират първо според показателите на маслото (качеството му) после по цената, така че съм убеде, че от НАТО не купуват Приста заради по-добрата цена в сравнение с "вносните" масла :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 01 сеп 2006 17:54


аз па също съм си сложил добавка и искам да кажа че разлика има...маслото държи по студена температура,разбира се не някаква драстична разлика но все пак 5-6* не са никаква разлика.също така понеже и мойте повдигачи си потропват да не газвам ШЛЯПАТ от както я сложих това шляпане се намали,особено когато е студен двг.

искам да кажа също за маслата,някой по горе каза че разликата в маслата е в добавките в тях-точно ТАКА,това е абсолютно вярно :!: 100% :!: хехехе разбира се като изкл. разделението от минерални,полусинтетични,синтетични и естерни....а именно добавките за масло са с естерни в повечето,да не казвам във всички случаи


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 01 сеп 2006 18:51


Аз също мисля, че добваките в маслата са факт.. просто можете да рагледате сайтовете на производителя и да видите как за това или онова масло се изтъкват "специалните" свойства... ето малък пример :http://www.motul.ru/catalog/auto/engine/4100_multidiesel/ За това масло мисля е казано , че не е лошо нали ? но какво пише тук да кажем ? "Антиокислительное, антикоррозийное, противоржавчинное невспенивающееся. " ( за тези които не разбират руски мога да превеждам евентуално ...) :) Има и по фрапиращи случаи , но не ми се търси .... които иска - нека порови ....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 01 сеп 2006 19:03


juve написа:добваките в маслата са факт...


факт са :) и в зависимост от свойствата им имат различен експлоатационен клас. Ако нямаше разлика в различните масла, щеше да има само едно МАСЛО, тук идеята беше, че допълнително поставяните добавки, в повечето случаи или нищо не правят, или в някой единични - увреждат двигателя.

Доколкото знам в Германия не се продава лики-моли с милибден :shock buFka да каже дали е така.

Колегата kaloyan22 по-горе ги е написал много добре нещата - има спадане на температурата, обаче повишаване на износването :) ти си избираш кое искаш :) Ако ти е изрядна охладителната система няма повод за повишаване на работната температура. А след като производителя е сметнал, че този двигател примерно трябва да работи на 93 градуса, защо да слагаме добавка и да го караме да работи на 87 примерно? Същият ефект не може ли да се постигне с друг термостат за по-ниски градуси? Или с почистване на охладителната система от 10-15 години трупане на мизерии (включително промиване и продухване на радиатора)?

Аз навремето съм слага дуралюб и в началото ефекта беше супер първите 10 хиляди километра и в последствие на следващата смяна на масло се оказа, че започна да гори масло колата и последва основен ремонт... та имам обеца на ухото от добавки за масло специално :)


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 01 сеп 2006 19:47


коя според вас е добра добавка за клапани ?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 01 сеп 2006 19:54


2последователниХ8000 км. карах с MoS 2 в състава на самото масло!Само адмирации,но се оказа,че са по-удачни за двигатели с намалена компресия-иначе няма смисъл да се набутвате!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 01 сеп 2006 20:04


landwarrior написа:коя според вас е добра добавка за клапани ?
:roll:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 20:41


musura написа:
juve написа:добваките в маслата са факт...


факт са :) и в зависимост от свойствата им имат различен експлоатационен клас. Ако нямаше разлика в различните масла, щеше да има само едно МАСЛО, тук идеята беше, че допълнително поставяните добавки, в повечето случаи или нищо не правят, или в някой единични - увреждат двигателя.

Какви допълнително поставяни добавки бе,колега?Та нали тези същите добавки се поставят в маслото,но в минимални количества,а вече при проблем в двигателя те се слагат като концентрат от 200-300-500 мл!Или какво,маслото се извлича от някакъв продукт така,готово и се налива в тубички?Не,то има някаква основа,а вече след това по лабораторията преценяват по колко и от коя добавка да му капнат за да бъде то перфектно.Това е моята теория.Анкетата продължава :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 01 сеп 2006 21:43


Immortal написа:Та нали тези същите добавки се поставят в маслото,но в минимални количества


е тук си далеч от истината :) точно тези "добавки" не се слагат по подразбиране в маслото.

повечето добавки са с разни тефлони вътре, уж за по-голямо намаляне на триенето и т.н., което всъщност те прави доживотен абонат на фирмите за добавки. След като се изтрие този слой след няколко стотин/хиляди километра мотора ти става в пъти по-зле отколкото е бил и се налага отново да наливаш добавка ... :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 01 сеп 2006 22:01


заформя се горещ спор :lol


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 01 сеп 2006 22:12


е чак горещ :)

просто не съм фен на добавките за масло :) ползвал съм, видял съм, че ефекта е временен и че е по-добре да инвестираш в ремонт, вместо в добавка (поне за маслото де, за гориово ползвам, че са ни калпави горивата)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта