


VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
Вторият ми върос е :кои предпазители са за левия фар-дълги светлини и за габарити? Под таблото има нещо като опис ,но е на някакъв странен език и нищо не разбирам.
Изпитвам нужда от книжка за този автомобил и МОМЯ ВСЕКИ който може да ми помогне ?
Търсих из нета ,но не открих .
Ще се помъча да постна две снимки ,дано стане.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
Подгревни свещи трябва да е, ако не се лъжа.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
dobrin написа:Подгревни свещи трябва да е, ако не се лъжа.
Благодаря!
Какво трябва да купя и как да проверя каква е била причината за да прегори?(може проблема да е още в сила.?!Нещо мери ли се (токове или...)
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
Отново за предпазителя: СНИМКИ
Днес свалих свещите и ги замерих.Оказа се ,че и четирите са изгоряли.Замерих дали идва ток до тях,след като смених изгорялата пластина-40 ампера ,но такъв нямаше .
Въпросът ми е : Дали това реле е за подгряващите свещи или другото-На сн-3?
И какво се захранва с червения кабел отдолу (вляво) на сн-2, и какво се захранва с черния кабел отдолу (вдясно) на същата снимка?
Нямам никаква схема и не мога да проследя от къде идва оперативния ток (трите кабечета в средата) ,за да сработят реленцатата вътре?
Моля помогнете ,че идват студени дни и без подгряване няма да пали колата.
Дайте съвет как да проверя защо няма ток по кабела за подгряващите свещи?
СНИМКА -2 е същата ,която е в началото на темата,може да се погледне,защото е по-голяма .
Днес свалих свещите и ги замерих.Оказа се ,че и четирите са изгоряли.Замерих дали идва ток до тях,след като смених изгорялата пластина-40 ампера ,но такъв нямаше .
Въпросът ми е : Дали това реле е за подгряващите свещи или другото-На сн-3?
И какво се захранва с червения кабел отдолу (вляво) на сн-2, и какво се захранва с черния кабел отдолу (вдясно) на същата снимка?
Нямам никаква схема и не мога да проследя от къде идва оперативния ток (трите кабечета в средата) ,за да сработят реленцатата вътре?
Моля помогнете ,че идват студени дни и без подгряване няма да пали колата.
Дайте съвет как да проверя защо няма ток по кабела за подгряващите свещи?
СНИМКА -2 е същата ,която е в началото на темата,може да се погледне,защото е по-голяма .
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
Как проведе заамерването? Мисля че и при sdi то подгрева се включва под 6 градуса.Няма как да отива ток ако температурата е над 6 градуса.
Изчакаи други мнения от колеги с SDI мотор.
Изчакаи други мнения от колеги с SDI мотор.
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
СН-3 ти е модула за включване перката на радиатора. За другото не знам, щото е много дребна картинката.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
pokimon написа:Как проведе заамерването? Мисля че и при sdi то подгрева се включва под 6 градуса.Няма как да отива ток ако температурата е над 6 градуса.
Изчакаи други мнения от колеги с SDI мотор.
Много благодаря,
Това означава ,че има датчик за температурата ,който включва релетата при по-ниска температура от 6 градуса.
Ако е така ,това обяснява нещата.Остава да изчакам да паднат температурите под 6 градуса и да опитам дали всичко е наред.
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
alantion написа:pokimon написа:Как проведе заамерването? Мисля че и при sdi то подгрева се включва под 6 градуса.Няма как да отива ток ако температурата е над 6 градуса.
Изчакаи други мнения от колеги с SDI мотор.
Много благодаря,
Това означава ,че има датчик за температурата ,който включва релетата при по-ниска температура от 6 градуса.
Ако е така ,това обяснява нещата.Остава да изчакам да паднат температурите под 6 градуса и да опитам дали всичко е наред.
Не лягаи много на моето мнение,защото не съм запознат много с SDIто.Предполагам че е подгрева същия като TDIто.Значи не спомена като дадеш на контакт лампичката на подгрева само светва за секунда или светва за повече?Ако светва за секунда значи подгрева не се включва.Ако светва за повече време значи подгрева се включва и трябва да отива ток до свещите.Питам защото на един мои познат с Polo се включва подгрева дори и при топло време(много странно).Незнам как е при тебе.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 27 авг 2011 11:41
- Автомобил: Polo classic 6K V2 64k 1900c SDI
- Двигател: AEY 1999g.
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO 1.9/64к.с. SDI, 2008г. - предпазител под капака
pokimon написа:alantion написа:pokimon написа:Как проведе заамерването? Мисля че и при sdi то подгрева се включва под 6 градуса.Няма как да отива ток ако температурата е над 6 градуса.
Изчакаи други мнения от колеги с SDI мотор.
Много благодаря,
Това означава ,че има датчик за температурата ,който включва релетата при по-ниска температура от 6 градуса.
Ако е така ,това обяснява нещата.Остава да изчакам да паднат температурите под 6 градуса и да опитам дали всичко е наред.
Не лягаи много на моето мнение,защото не съм запознат много с SDIто.Предполагам че е подгрева същия като TDIто.Значи не спомена като дадеш на контакт лампичката на подгрева само светва за секунда или светва за повече?Ако светва за секунда значи подгрева не се включва.Ако светва за повече време значи подгрева се включва и трябва да отива ток до свещите.Питам защото на един мои познат с Polo се включва подгрева дори и при топло време(много странно).Незнам как е при тебе.
Светва за секунда-две и угасва. Карал съм бус Мерцедес -служебен.Като дам контакт ,лампата светваше за около 15-20 сек,и като угасне стартирах двигателя. От там си вадя заключение,че не е нормално да гасне толкова бързо.
Жалко ,че нямам никаква литература и се налага да питам за елементарни неща.Все пак започна да се нарежда можайката.
Благодаря!Информацията беше много полезна .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 40 госта