Разяснение за охладителната система на б3.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Разяснение за охладителната система на б3.

Мнениеот Namesata » Пет 23 сеп 2011 16:58


От доста време търся информация за работната температура на пассата и събрах горе долу необходимата информация.
Много хора се притесняват когато пасата им подмине 90градуса на много от тях пък въобще не им прави впечатление.Въпреки(верните) твърденията на много хора че колата така си работи исках да видя нещо черно на бяло.
ето го и него
Изображение

За Passat B3 е напълно нормално да поддържа 100 градуса на антифриза/водата.

Въпреки това този факт ме дразни и непрекъснато се притеснявам че всеки момент може да ми прегрее колата в най-голямото задръстване и да ми обърка плановете.

Колата ми е с:
Нова водна помпа с метална гарнитура
Нов термостат
Измити радиатори
Двете перки
740мм радиатор


Ето какво направих и сега стрелката не мърда повече от 90-91 градуса.

Перките тръгват директно на втора степен.Шумът е малко по голям.
Смяна на датчикът които включва перките с такъв от AUDI, той включва перките на 87 градуса и на 77 спира номерът му е
251 959 481 D

Цената му е 20лв(колкото на този за VW). монтира се на Audi 90 А6 А8 дизели,бензинови и др.

Ето как изглежда

Изображение

Няма никаква разлика и нищо не се преправя.

Главната причина да напиша темата е че когато отида в магазина за авточасти и кажа че искам датчик за перките да включва на по ниска температура те ми казват нямам това е датчика за VW.

От днес съм горд собственик на 90-те градуса :D :D 6 години ме дразни тая стрелка.




Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Разяснение за охладителната система на б3.

Мнениеот ivchoto » Пет 23 сеп 2011 19:45


Колега аз като купих пасата също много ме дразнеше тази температура,и отгоре на това бях чувал за проблемите с прегряването на vw,за това един приятел който е монтоьрче ми каза дай да ти сменя датчика на радиатора и няма да имаш проблеми.Купихме същия от тук:
http://www.spectromatic.net/


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Разяснение за охладителната система на б3.

Мнениеот red rider » Пет 23 сеп 2011 21:16


Ако се оставят да работят двете степени , а се смени само датчика , няма ли да има същия ефект ? Предполагам си пуснал направо втората степен за да охлади за по кратко време ? При мен си работи на 100 гр в града и намаля на около 90 гр на първа степен . Втора още не съм я чувал да се включи , но си имам едно ключе за директно пускане и когато поработи повечко на стоте си я включвам аз :mrgreen:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разяснение за охладителната система на б3.

Мнениеот bachest » Нед 25 сеп 2011 21:17


Namesata написа:...6 години ме дразни тая стрелка.


:lol: Браво колега. Това се казва упоритост.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Разяснение за охладителната система на б3.

Мнениеот milmar » Нед 25 сеп 2011 22:44


Най-вероятно имате проблем с колата си за да държи 100 градуса :( ...
Аз лично обичам оригиналните неща , не вярвам , не допускам , че конструктора е толкова тъп (може би защото и аз съм конструктор , макар и в друга област :mrgreen: ), че някой току-така може да се направи "подобрение" .
Иначе на Москвичите лятото им се махаха термостатите , щото видите ли пречели на охлаждането :D ...
Както и да е , явно сте си решили проблемите :да: !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта