Здр. колеги,много уважавам този форум и моля за вашите компетентни мнения относно метан уредба модел : изпарител OMVL R89/E ще стане ли за MERCEDES 2.3 136HP мех.инжекция чета много противоречиви мнения.
аванс процесор AEB DIS 92
другото е бутилка , която е по избор на клиента, аз си харесах една 30 л. с която ми гарантират 100км извън градско, да не ми тежи много в багажника
моля за вашите мнения и съвети. Мерси

метан уредба-моля за помощ
Re: метан уредба-моля за помощ
изпарител OMVL R89/E - нямам мнение.
аванс процесор AEB DIS 92 - важното е да има, а за марка 5 майстора 6 мнения.
бутилка - използвай максимата на Мечо Пух - 100 за мен е малък пробег.
аванс процесор AEB DIS 92 - важното е да има, а за марка 5 майстора 6 мнения.
бутилка - използвай максимата на Мечо Пух - 100 за мен е малък пробег.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: метан уредба-моля за помощ
100км е малко...поне 200 трябва да може..с тия 100 като тръгнеш някъде и като свърши и караш на бензин до следващия метан по-добре си сложи пропан-бутан и карай само на него.по-евтино ще ти е.
Re: метан уредба-моля за помощ
Здр. колеги, оставете пробега в км, интересува ме модела който ми предлагат дали е удачен за моята кола ??? Избора на бутилка е моя, а и винаги може да се сложи втора бутилка. Има ли нещо друго , което най вероятно може да се направи за да стане всичко перфектно. В сервиза ми обясниха, изпарител , аванс процесор, бутилка и монтажен кит , това е. Просто ме интересува този модел , които ми предлагат дали е качествен ????
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: метан уредба-моля за помощ
Колега пак ще повторя,понеже ти не казваш нищо по тези въпроси.Предполагам си го обмислил,но ние тука не го четем,защото не си го написал.Къде ще караш тази кола?Ако е само във Варна добре,но ако пътуваш и често извън града виж точно до къде пътуваш и ще ти стигат ли 100км до друга ментан станция по пътя.Защото,ако пътуваш много извънграда и по различни места ще караш доста на бензин и ползата от метана ще ти е много спорна.Предполагам си ги помислил тези неща,но аз да ти кажа за да не си блъскаш главата после.
Тука решенията са две-или повече бутилки,или пропан -бутан.
Тука решенията са две-или повече бутилки,или пропан -бутан.
Re: метан уредба-моля за помощ
Здр. пак , колата се кара предимно в града, метан станцията е на 300м от дома ми, карането ми извън града е 32км в двете посоки до село, 1 път в месеца пътувам до Поморие 110км и 5лв да ида до Бургас да напълня метан. В двете посоки Варна-Бургас-Варна ще ми дойде 20лв метан +10лв бензин 30лв и плюса. че ще се покара малко и на бензин
пропан бутан разход 12/100 в най добрия случай 25л газ*1.20лв=30лв Това за извън града а за градско, просто този модел си дава висок разход Варна 15,16/100 а да не забравя да спомена , че съм и с автоматична скоростна кутия
не гоня разликата в цената на алтернативните горива, колата ми е мех инжекция и този модел има една голяма дебитомерна клапа, колято при гърмеж на пропан се криви много лошо, развалят се всички настройки и главоболията ти излизат доста солени, като средства. Не че не се карат на пропан , карат се много мерцове, но трябва да бъдат с кадърно поставени АГУта, слагат се разни кихалки и какви ли не тънкости. На метан ми обясниха , че няма такива гърмежи, за това държа да е метан уредба, като и при нея има минуси, като тежестта на бутилките, минус който с една бутилка от 50кг пълна все едно разхождам жена си по цял ден с мен.
пропан бутан разход 12/100 в най добрия случай 25л газ*1.20лв=30лв Това за извън града а за градско, просто този модел си дава висок разход Варна 15,16/100 а да не забравя да спомена , че съм и с автоматична скоростна кутия
не гоня разликата в цената на алтернативните горива, колата ми е мех инжекция и този модел има една голяма дебитомерна клапа, колято при гърмеж на пропан се криви много лошо, развалят се всички настройки и главоболията ти излизат доста солени, като средства. Не че не се карат на пропан , карат се много мерцове, но трябва да бъдат с кадърно поставени АГУта, слагат се разни кихалки и какви ли не тънкости. На метан ми обясниха , че няма такива гърмежи, за това държа да е метан уредба, като и при нея има минуси, като тежестта на бутилките, минус който с една бутилка от 50кг пълна все едно разхождам жена си по цял ден с мен.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: метан уредба-моля за помощ
Успех тогава с монтажа
Питах те тези неща дали си ги мислил,защото имам познати ,които слагаха метан и нали малко бутилки да не тежи после не мога да стигна от софия до пловдив с едно зареждане,карай на бензин и накрая уж на сметка,ама не съвсем 
едит:най-добре питай в мерцедес форума точно за твоя двигател някой слагал ли е метан,доволен ли е и къде точно


едит:най-добре питай в мерцедес форума точно за твоя двигател някой слагал ли е метан,доволен ли е и къде точно

Re: метан уредба-моля за помощ
Здр. колеги , да се върнем пак към моя наболял въпрос. Някой може ли да ми помогне с информация по моите въпроси ???
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: метан уредба-моля за помощ
A ти би ли споделил, защо точно този редуктор си харесал? Хвърли едно око на BIGAS и RAM, ROMANO.
Re: метан уредба-моля за помощ
muns61 написа:A ти би ли споделил, защо точно този редуктор си харесал? Хвърли едно око на BIGAS и RAM, ROMANO.
Това ми предложиха в сервиза. Този изпарител ставал за двигатели до 5000см3
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: метан уредба-моля за помощ
steisi написа:muns61 написа:A ти би ли споделил, защо точно този редуктор си харесал? Хвърли едно око на BIGAS и RAM, ROMANO.
Това ми предложиха в сервиза. Този изпарител ставал за двигатели до 5000см3
Изпарите са на киловати,а не на "см3" до колкото знам,а мога да ти кажа че метана и много по-капризен от LPG и може да гърми мнго повече.По принцип колите гърмят не толкова от некачествен монтаж колкото до калпав собственик-кабели,свещи,бобини и намаляне на горивото с цел икономия

Re: метан уредба-моля за помощ
Здр. значи за моя двигател, изпарителя трябва да е мин 110 киловата, предполагам,че няма да ми предложат такъв , който няма да ми върши работа, но може и това да стане, нищо чудно. Вече ми дадоха информация, че този изпарител става, бил добър и малко капризен към настройките, но добър. Остава да разбера този авансатор дали ще стане имам приятел таксиметров шофьор с киа и е със същия модел авансатор, което ме озадачава дали няма да ми вземат само 160лв за авансатор, който не става за моята кола. Ако ви се сторя мнителен, така е защото ми е дошло до гуша от мошеници. А да не говорим,че в единия сервиз ми казаха, че изобщо не трябва да се слага аванс процесор на този мотор. Ами сега ??? Слага ли се или не ??? След изчетената от мен информация, авансатора подобрява работата на двигателя.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: метан уредба-моля за помощ
Колегата по-горе е прав колата на метан гърми в 90% от случаите, когато има проблем със свещи, бобина, кабели и т.н. Моята като я взех гърмеше, смених свещите и се оправиха нещата. Интересното е, че старите свещи нямаха вид да са за смяна. Метана е капризен, с новите съм направил около 15 000 км. и също вървят към смяна - думна 1-2 пъти
! Но о о както казва един колега докато не слезнеш да си прибереш кутията на въздушния филтър от пътя не е страшно
!
По въпроса за бутилките - моите са 3 - 2 по 30 л. и 1 по 36 л., побират около 14 до 16 кг. в зависимост от температурата. С едно зареждане изминавам между 280 до 320 км. в зависимост от съотношението крадско/извънградско.
Уредбата е слагана в Италия - има 3 компютъра и чесно да ви кажа не смея да пипам по настройките /пък не се е и налагало/.
Колата е Audi A4 1.8 ADR мотор.
Според мен за всяка метанова уредба са необходими поне 2 бутилки от по 30 л., така спокойно можеш да изминеш по-голямо разстояние, иначе доста често ще ти се налага да ходиш за метан, а те не са толкова много, още по неудобно е на дълъг път. 30 л. заемат място, но са достатъчно компактни и може да се измисли нещо, особено за по-голяма кола.


По въпроса за бутилките - моите са 3 - 2 по 30 л. и 1 по 36 л., побират около 14 до 16 кг. в зависимост от температурата. С едно зареждане изминавам между 280 до 320 км. в зависимост от съотношението крадско/извънградско.
Уредбата е слагана в Италия - има 3 компютъра и чесно да ви кажа не смея да пипам по настройките /пък не се е и налагало/.
Колата е Audi A4 1.8 ADR мотор.
Според мен за всяка метанова уредба са необходими поне 2 бутилки от по 30 л., така спокойно можеш да изминеш по-голямо разстояние, иначе доста често ще ти се налага да ходиш за метан, а те не са толкова много, още по неудобно е на дълъг път. 30 л. заемат място, но са достатъчно компактни и може да се измисли нещо, особено за по-голяма кола.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: метан уредба-моля за помощ
За да съм съвсем точен прилагам снимки как изглеждат нещата при мен.
Re: метан уредба-моля за помощ
Мерси колега за инфото, явно ме кръщават нещо в в този сервиз, сега обикалям на всякъде където могат да ми сложат метан уредба, но явно се захващам с големи главоболия.Интересното е че във всички сервизи ми предлагат настоятелно да слагам уредба на пропан бутан. поздрави
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта