Не, нямах това предвид - случващото се при теб си остава ненормално... Просто исках да кажа, че лично аз не разбирам (погледнато дългосрочно) съвети от рода "не карай на резерва, гледай винаги да имаш поне 20 литра, щото тинята и боклуците...".
Но все пак ако не си сменял горивен филтър не е зле да го направиш възможно най-скоро.



Лампа за нафтата
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Лампа за нафтата
не ги и слушам, нали за това е направена тая лампа, а филтъра съм го сменил естествено
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Лампа за нафтата
ventostz написа:Здравейте колеги, от скоро имам Пасат 1.9 тди АФН, и тепърва трябва да му оправям проблемите с които го купих. А най-дразнещия от тях е именно, че когато ми светне лампата за нафтата, и колата до 1 км гасне. След това няма палене освен с дърпане. Някой да има идеи?
Ами не гледай лампата /поне докато не откриеш начин да оправиш проблема/ а стрелката

- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Лампа за нафтата
на мен всичките тия работи са ми ясни - да гледам стрелката, да сипвам нафта преди да спре и тн.. идеята ми е дали някой знае от какво може да ги прави тия магарии, и как да го отстраня проблема
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Лампа за нафтата
Ми колега то има само два варианта-ако сондата не е няква супер космическа технология вероятно има вариант за настройка вътре в нея,но това е по скоро за по старите коли.А може и да си е обикновенна със реостат но сигнала който праща да се обработва от някой чип в таблото който да командва лампата и стрелката.Това по ми се вижда вероятно предвид че моята стрелка например се движи адски бавно и лагаво но това не и пречи да бъде точна.Май изобщо не ти помагам де но имай предвид че може и в таблото да е проблема освен във сондата. 

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Лампа за нафтата
ventostz написа:Haralampi написа:joker написа:Честно казано не ми се мисли какъв мъзгоч отива към ДВГ,ако се засмуква последната "порция" гориво от резервоара..аз бих прежалил(и съм!) еднократно повечко парици но до резерва не бих останал!Не съм го правил дори с бензинката..винаги имам поне 20 л пресен бензин в резервоара...нищо,че я карам на газ....
Не си първия или единствения, който седи зад такава позиция... но се питам що за "решение" на проблема е това?? Докога така? Докато тинята и боклуците станат толкова много, че да бъдат засмуквани и при 20л. в резервоара!? И тгоава ще караш само на мин 40 литра ли? Не е ли по-добре относително редовно поизпразване на резервоара (разбира се в никакъв случай до засмукване на въздух!) съчетано с редовна смяна на горивен филтър за да се поддържа една що годе чиста горивна система!?
Бягайки от тинята според мен е просто бомба със закъснител, която след време ще избие!
Аз и на двете коли (бензин и дизел) често карам нерядко докато БК покаже 20-30 оставащи км и чак тогава зареждам! Сменям горивния обаче по предписание, а даже и по-често.
колега, искаш да кажеш че всичко ще се оправи с почистване на резервоара така ли? и освен в резервоара, има ли къде другаде да се е подпушила или нещо такова?
Нищо не се е подпушило!
Има едно нещо в резервоара и се нарича нивомер,представлява поплавък с една стрелка която се плъзга по една пътечка и от там дава инфо колко гориво има в резервоара.
Виж с това дето ти описах какво е положението,ако не се оправи с намеса го сменяй.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта