Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот tupalka » Нед 25 сеп 2011 18:34


DoH_KuXoT написа:
tupalka написа:
vackooo написа:
Winner25 написа:А задните вежди подгънахте ли ги? Предните са лесни, стават и с подръчни средства :lol: Задните обаче са от дебела ламарина и не се подгъват лесно. Още ми създават проблеми :roll: Мислех дали да не ги цепна на няколко места за да се огънат лесно.

аз ги подгънах със една траба,2-ма човека в багажника и един дето караше мушнах тръбата и се подгъна


хехе, и ти си гледал клипчета в нета..


ти ли беше вчера на ботевградско ? Нямаше никой в колата май ,свирнах, но бързах страшно и не можах да спра


Да, аз бях, отбих се в риболовния магазин, а жена ми каза, че някой с черен пасат е свирнал. :beer




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 25 сеп 2011 19:12


Winner25 написа:
DoH_KuXoT написа: задните са широки около 25-30мм , половината по цялата дължина са подгънати под 24 градуса спрямо останалата част, огънахме и 4-те вежди.

Как ги изчисли тези 24 градуса :roll: Интересно ми е защото е странна мярка за ъгъл :)
Иначе и аз успях да ги подгъна малко, но не напълно. С тръба не знам дали няма да се деформира и отвън :roll:

грешно съм нацъкал клавишите, 45 градуса имам предвид


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vpetrovbg » Нед 25 сеп 2011 21:45


JC написа:
DoH_KuXoT написа:
JC написа:Браво колега,а я покажи какви фарчета си подготвил и решетката тип пита, аз преди търсех такава ,но не намерих!
Ангеле и да те питам, ти с какво окачване си, ясно че е стоково, но меко-твърдо, маслени или газови амове ?

снимките са ми сложни, че ми се развали апарата, но при първа възможност ще ги снимам. От ауди а4 2004 година са. Арешетката на знам от какво е но ще е труд и техника.


Аз обикалях по някакви тунинг магазини да търся пчелна пита, но така и не намерих...
А за фарчетата съм заинтересуван много как ще ги сложиш в подробности, естествено ще има черпене за патента :beer ..че сега с тези фарчета и бленди по средата нещо хич не ми харесва работата чисто като визия :roll:

Пчелна пита има на KAMEI по разни чужди сайтове, но е доста пари, а пък не представлява нищо сложно. Една рамка от калибровано ф и за нея залепена или може да се завари такава мрежа. По складовете за метали се продават доста интересни такива. :да: И няма да излезе повече от 20-тина лева всичко, само после трябва да се боядиса хубаво за да не ръждясва, щото черната ламарина си е е...а мамата... mhihi


zaharievnz
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот zaharievnz » Нед 25 сеп 2011 23:44


Колеги на снимките съм с 17-ки 7 же и ет незнам но е към 45.Отпред съм с 15 мм а отзад с 25мм фланци.Отпред опира при дупки поради веждите и ниските пружини.Гумите са 205/45,влизат под макферсона и без фланци,но са доста прибрани и е грозно.
Прикачени файлове
Изображ.039.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 26 сеп 2011 18:47


zaharievnz написа:Колеги на снимките съм с 17-ки 7 же и ет незнам но е към 45.Отпред съм с 15 мм а отзад с 25мм фланци.Отпред опира при дупки поради веждите и ниските пружини.Гумите са 205/45,влизат под макферсона и без фланци,но са доста прибрани и е грозно.

хубава стойка, окачването какво е ?


zaharievnz
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот zaharievnz » Пон 26 сеп 2011 19:54


Жълти пружини,само отпред.Задните са стандартни.За съжаление този проект се разпродава и ще мина на B4,така,че ще питам по-нататък за фарове и аз :)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Пон 26 сеп 2011 20:05


да смениш б3 гт синхро г60 с б4 :screwy
аз не бих


zaharievnz
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот zaharievnz » Пон 26 сеп 2011 20:59


Да,още ме боли,че го разглобих.Сигурно ще си разпечатам снимките му на фототапет! :))


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 27 сеп 2011 8:22


zaharievnz написа:Жълти пружини,само отпред.Задните са стандартни.За съжаление този проект се разпродава и ще мина на B4,така,че ще питам по-нататък за фарове и аз :)

това не е почти никакъв прогрес, аз бих се хвърлил на нещо по-ново. Това е все едно от жигули 1500сс да се качиш на лада 5-ца 1300сс


Потребителски аватар
qnko83
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот qnko83 » Съб 08 окт 2011 6:17


Имам пасат 1.9 тди 1996 километража е с жило и искам да бъде подменен с електронен. За целта ще се сдобия с датчик за скоростта и километраж. Въпроса ми е, някой правил ли е тази подмяна и имали нещо специфично при операцията ,имали разлика в буксите на двата километража? Знам че сигнал от импулсите от датчика трябва да се подадат на 27 пин на таблото.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Съб 08 окт 2011 7:43


странно 96г да е с жило

трябва да изградиш инсталация от таблото с бушоните до датчика.Така би било правилно На практика вървят 3 кабела- захр. маса и информационен.
Информационния върви така- от датчика влиза в бушонното табло. Оттам отива в инстр. табло. После пак се връща до бушонното табло и от него се подава към ЕКУ. Малко шантаво върви :lol: . Еку трябва да има сигнал от този датчик заради темпомата и принудителния празен ход.

Буксата от бушонното табло към инструменталното е еднаква при електронен километраж и такъв жило. Има опасност обаче на този с жило да ги няма всичкоте пинове по буксата и тогава се налага да се добавят.

Ако видиш зор пиши, ще се поразровя и ще ти дам номерата на буксите и пиновете на всяка букса по бушонното табло, както и за инструменталното. Имам ги записани някъде, щото сравнително скоро го правих упражнението.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот 110afn » Съб 08 окт 2011 16:03


qnko83, имам го кабела от бушониерата до таблото. От Пасат 96 с МФА и темпомат,дизел.
На мен ми остана само датчика за външна температура да вържа.Някой знае ли точно на кои пинове отива?
На Голф 3 буксата е същата и знам на кои пинове отива, но на Пасат дали е същото?


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот _SUN_ » Нед 09 окт 2011 7:15


същото е


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Нед 09 окт 2011 14:24


qnko83 написа:...

умишлено ти отговарям тук, а не на лично


захранването и масата до датчкика са ясни. 12в от 'на конткат'

сигнала от датчика за скоростта(VSS) идва на букса G1/11(пин) на бушонното табло.
От букса U1/11 отива в инструменталното табло на 27 пин (Т28/27-демек 27 пин от 28пиновата букса на таблото)
Ясно е че при прозвъняване на пиновете на таблото (G1/11 и U1/11 ) ще имаш сигнал, все едно имаш мостче в самото табло м/у тия два пина. Нядавам се се изразих достатъчно разбираемо.

Oт инстр. табло сигнала " излиза" от Т28/07 и отива обратно в таблото с бушоните на букса U2/02.
От таблото с бушоните от букса G1/09отива към 43пин на ЕКУ (по същия начин има сигнал при прозвъняване м/у пиновете на таблото- U2/02 и G1/09 )

може да си направиш една проверка на изгррадената инсталация. В буксата за инстр. табло сложи мостче м/у двата пина (Т28/27 и Т28/07) и при прозвъняване на G1/09 и G1/11 трябва да имаш сигнал !


Потребителски аватар
qnko83
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот qnko83 » Нед 09 окт 2011 15:40


:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown Благодаря много за инфото ,ще постна снимки на операцията след като я завърша



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта