Сега разгледах темата от която си копнал информацията.
Там има графика на К03S с 411NM при 4100 оборота, тия неща ми звучат доста фантастично на мене.., но като гледам сериозни хора пишат там.
Мойта със сток генерация на диното на Маднес извади 199.9 к.с. при 43 градуса температура в халето, което ще рече реално при нормална температура да е 210-215.



Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Искам да сложа манометри за налягането в турбината и температурата на маслото, на коя марка бихте ми препоръчали?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Колите с 180 коня по засилени ли са в съединителя и спирачките,че при чип няма проблем ?
И какво би се получило,ако примерно взема от ТТ 1.8Т 180НР турбото , дюзи и кулера с пътищата му без мапване на ЕКУ замо с чип ще стане ли към 190 - 200 коня , но с по малко натоварване ли ще бъде от стоковия мотор ?
нещо за това


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
мапване трябва със сигурност като смениш турбото, иначе стоковите 180ки са с 6-степенни кутии и 240мм съединител който държи на доста коне.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Спирачките са еднакви, съединителите са различни - на 180кс 1.8Т (AUQ) е 240мм, твоя е 220мм.
Ще стане 200 коня, турбото няма да е кой знае колко натоварено, кулер по-добре да си вземеш челен, и е препоръчително да смениш даунпайпа и генерацията с по-големи.
И какво би се получило,ако примерно взема от ТТ 1.8Т 180НР турбото , дюзи и кулера с пътищата му без мапване на ЕКУ замо с чип ще стане ли към 190 - 200 коня , но с по малко натоварване ли ще бъде от стоковия мотор ?
Ще стане 200 коня, турбото няма да е кой знае колко натоварено, кулер по-добре да си вземеш челен, и е препоръчително да смениш даунпайпа и генерацията с по-големи.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
На повечето 180ки предните дискове са 312ки докато на колегата са 288мм така че и там има малка разлика.
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Да бе, и както вика Кирчето на всичко по-голямо от 1.6 му трябват 312-ки двубутални... 

- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ 

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 30 авг 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
брат ми има 4ка и 2-3 седмици търсихме и намерихме БАМ мотор от тт за 1800 лв със скорости периферия всичко от блъсната кола зор беше докато го настроят и прочие,но върви доло горе някой път излиза по евтино направо нов мАтор вместо да правиш твоя ...
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Извинявам се,че не е по темата но не се сдържах.
Колега t1pgolfadjiq даи малко повече инфо за този голф ,а относно "БАМ мотор от тт за 1800 лв със скорости периферия всичко " тази цена направо ме изуми


"излиза по евтино направо нов мотор вместо да правиш твоя" а за това съм съгласен и аз!
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Тя само кутията е 900лв. Отделно, че ако е 4х4 трябва да се сменя багажника, да се слага кардан, еку за халдекса и тн.. Възможно ли е кутия за 4х4 да се кара само с предно?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Ми ти можеш съвсем спокойно да си го караш и на предно..така, че не е задължително колата да са я направили 4х4 

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Абе нали си ме знаеш, че съм малко бос :d
Вярно, че можеш да си караш само на предно, както всъщност са всички quattro хАудита и Голфове и тук там решава да се включи Халдекса та да станат Кватро, ама кардана не се ли върти постоянно?
И смисъл, може да се кара със 6-чка от S3 на силна преднячка примерно?
Вярно, че можеш да си караш само на предно, както всъщност са всички quattro хАудита и Голфове и тук там решава да се включи Халдекса та да станат Кватро, ама кардана не се ли върти постоянно?
И смисъл, може да се кара със 6-чка от S3 на силна преднячка примерно?
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Като нямаш кардан няма и кво да се върти, сеш се?
И тва за всички quattro Audi-та не го казвай на никой, че с торсените ше ти се обидят.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?
Да и аз се почувствах обиден 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта