Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот kat007 » Пет 05 авг 2011 11:56


Миналата седмица се бях вкарал в същия филм...маркуча от клапана до дросела беше скъсан....смених го без да махам абсолютно нищо ( само корите на двигателя )....след смяната на маркуча с нов неможах да позная колата :shock :да:
Сменяй го ако е скъсан и ще усетиш разликата :twisted:




Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 10 авг 2011 15:40


Така...към това което ме ориентирахте го направих.Смених маркучето от тройника към всмукатела нищо че беше здраво,смених и PCV клапан.Моя като го надух с уста и изтърваше.Обаче имаше разминаване с това което ми казахте и това което беше по колата.В смисъл не "1" ми е PCV клапана а "2".Може и да сте прави и да не са навързаните компонентите правилно по колата но ги навързах така както си бяха преди.Честно казано не усетих голяма промяна във вървежа на колата :? имаше разлика но малка.Та значи да доуточня кое какво е и къде отива според колата ми:
"1" е маркуча които отива в отдушника на картера(или поне там влиза)
"2" е маркуча който влиза във всмукатела(наляво влизам във всмукатела,а надясно влиза в тройника посредством PCV клапана)
"3" е маркуча който върви нагоре и влиза в "У" образното маркуче.
"4" е гумен тройник(за който ми искат 50лв scare )

П.С.Между "2" и "4" се намира PCV-то както съм го отбелязал според моята кола.Ако някой е наясно дали са правилно или неправилно навързани нека ме светне :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 авг 2011 16:34


Правилно си ги напсиал и навързал.Принципно PCV-то и маркуч 2 са важни защото ако PCV-то е здрав налягането стига до там и не влиза в картера 8)


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 11 авг 2011 14:54


Такаааа.....днес я проверявах за нередности по DV-то,N75 клапана,дебитомера и за boostleak по турбо пътищата...и всичко е ОК :applause: .Преди да затворя и събера всичко си викам чакай да хвърля едно око на гумения тройник(тоя на PCV-то)и се оказа,че отдолната страна е цъфнал :banghead: .Сега ще чакам финансиране към края на месеца и ще трябва да го поръчвам.Не ми стана ясно обаче защо е спукан след като PCV клапанчето си работи както трябва и при овеличаване на налягането си затваря като по този начин спира бууста към тройника.Ако имате някакви идеи ви приемам с отворени обятия :beer

П.С.При положение че PCV-то е затворено, в тройника не трябва да има налягане или поне аз така си мисля :shock


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Нед 25 сеп 2011 22:17


Здравейте отново
От няколко дена съм с буустметър и забелязах на него,че вместно 0.8 бара(каквото трябва да е при мен)налягането е 0.6(при 150 конъовите).Има ли вероятност това да се получава така от Н75 или Н249 клапаните.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот golf777 » Нед 25 сеп 2011 22:31


ми може да вземеш един НОВ клапан N75 за проба и ако има разлика в буста го сменяш,че е 100лв.Пък ако не на срещата миналата неделя ти казах да го пробващ с едно чипси. :да:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот IvailoOo » Нед 25 сеп 2011 22:35


Има вероятност и от манометъра да е. Гледа ли го през VAg-com колко е ?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот skotis » Нед 25 сеп 2011 23:20


Колега, тоя тройник не е 50 лв. дори и в Порше изток :screwy Някъде наполовина беше, като го купувах аз

пп: защо не погледнеш с каква турбина си?


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Нед 25 сеп 2011 23:35


Турбото ми е К03S и при мен трябва да прави налягане 0.8бара.За чип...добра идеа обаче искам да опрая колата първо след това да правя каквито и да били интервенций.Тройника го взех от Автохит мисля за 10 лева.За манометър нищо незнам понеже не съм го гледал през ваг-а.Между другото бях си сменил моя МАП сензор на кулера понеже беще счупен.Взех такъв същия със същите номера от Христо Колев за около 100лв.Има вероятност и от мап-а да е понеже имам една постоянна грешка:17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) .DV-то съм го подменял както с нови така и с втора употреба(от колите на приятели)и се оказва че не е от него.. :shock

П.С. Днеска на 2 пъти ми се случи на буустметъра да покаже 0.3бара и колата да не върви.Когато го прави тоя номер някаде на около 5200 оборота забива.Гася,паля и пак си има надув но 0.6 а не 0.8 :banghead:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 26 сеп 2011 0:56


0,3 бара е аварийния режим.99% съм сигурен че не е Н75 при тия грешки.Гледай през ВАГ-а налягането кога пада - изобщо не знам за къв ти е тоз манометър като имаш налягане през ВАГ-а :? .Като правиш замервания не забравяй газта до ламарината и да не помръдва от там!


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот masterixx » Пон 26 сеп 2011 10:14


Дано това ти помогне:

http://uk-mkivs.net/forums/t/170257.aspx?PageIndex=1


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 26 сеп 2011 21:08


Не 99% а 100% че влиза в авариен режим...masterixx линк-а който си дал не ми помогна особено защото:
1.Моя мотор и AUQ и има страшно маркучи и клапанчета които са предполагам заради изискванията на Euro4 :screwy (за разлика при 150 конъовите-Euro3)
2.Понеже английския език не ми е силна страна и не разбрах много от темата.Иначе много добре е направено...със снимков материал и подробно описание.
Единственото което ми идва на акъла е да почна да сменям всичко наред...лошото е че взех кола да я карам а не да почвам да я правя "нова".Общо взето това е,ако има някакво развитие по темата ще пиша.Добре дошли са всички които имат път към СтЗ и искат да ударят едно рамо :bowdown


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот masterixx » Пон 26 сеп 2011 21:40


Аз мойто GTI AGU го имам от 7 месеца и все изкачам с по 200-300лв на 2 седмици, ама какво очакваме от коли на 10 и отгоре години. Важното е като оправиш нещо, да не го повтаряш после :)

Но и аз мисля профилактично да подменя всички маркучета, тръби и т.н.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 26 сеп 2011 22:50


лошото при мен е че не е профилактично а наложащо :shock .Ще видим към края на другия месец кво ще се получи откъм финансова страна,ако не се намери проблема ще търся няква ARL-ка...поне съм останал с много добри впечатления от дизеловите им агрегати :да:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 28 сеп 2011 17:54


Днес цял ден голямо четене му хвърлих в чичо Гугъл и ми минаха едни мисли през главата.Дали има вероятност турбото да не надува достатъчно заради зацапана геометрия или повреден актуатор.Каткто бях писал в предишните си постове колата забива на около 5200...симптом на Фчупен актуатор и чат пат влизане в авариен режин...което мисля пак идва от зацапана геометрия или актуатор.Очаквам вашите идеи по темата :bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта