Карам GOLF IV 1.9 SDI.До сега се държеше много прилично,но напоследък звучи като реактивен самолет.В Юнитрейд Дружба ми казаха пробив на меката връзка преди катализатора /запушен катализатор/, обаче колата си е с добра мощност и няма други проблеми.Казаха ми 2500 лв за нова генерация или да махна катализатора.Къде да отида да ми проверят катализатора.
Проблем със GOLF IV
Проблем със GOLF IV
Здравейте !
Карам GOLF IV 1.9 SDI.До сега се държеше много прилично,но напоследък звучи като реактивен самолет.В Юнитрейд Дружба ми казаха пробив на меката връзка преди катализатора /запушен катализатор/, обаче колата си е с добра мощност и няма други проблеми.Казаха ми 2500 лв за нова генерация или да махна катализатора.Къде да отида да ми проверят катализатора.
Карам GOLF IV 1.9 SDI.До сега се държеше много прилично,но напоследък звучи като реактивен самолет.В Юнитрейд Дружба ми казаха пробив на меката връзка преди катализатора /запушен катализатор/, обаче колата си е с добра мощност и няма други проблеми.Казаха ми 2500 лв за нова генерация или да махна катализатора.Къде да отида да ми проверят катализатора.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: Проблем със GOLF IV
Цветелина написа:Здравейте !
Карам GOLF IV 1.9 SDI.До сега се държеше много прилично,но напоследък звучи като реактивен самолет.В Юнитрейд Дружба ми казаха пробив на меката връзка преди катализатора /запушен катализатор/, обаче колата си е с добра мощност и няма други проблеми.Казаха ми 2500 лв за нова генерация или да махна катализатора.Къде да отида да ми проверят катализатора.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=25128
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=15470
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- DragoGT
- 1/8 перничанин

- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз на арабин доверие нямам...
2 съвета към теб като изпатил с много меки връзки (5 на брой)
1. за меката връзка - купи си я сама!
къде ли не ходих колко ли пари не давах и все ми слагат от турските дето струват 10лв и ми взима по 50лв.
и съответно на няколко месеца сменяй...
накрая след съвет отидох в магазина и казах искам от испанските дето са горе-долу 40лв и тия и тия размери и заспа работата....
лошото е че трябва да знаеш размерите (на отворите и дължината)
2. на арабин не си давай колата за катализатора!
отиди ето тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16907
човека прави от неръждавейка - ВЕЧНО Е!
всичко друго рано или късно заминава...
та той ще ти направи резонаторно гърне за да няма един метален звук от кухия катализатор
също така ще го направи много цивилизовано и няма да си личи че е бил махан...
това от мен
по сложно от колкото да отидеш в първият сервиз
но си заслужава и знаеш че с години няма да се прави пак
2 съвета към теб като изпатил с много меки връзки (5 на брой)
1. за меката връзка - купи си я сама!
къде ли не ходих колко ли пари не давах и все ми слагат от турските дето струват 10лв и ми взима по 50лв.
и съответно на няколко месеца сменяй...
накрая след съвет отидох в магазина и казах искам от испанските дето са горе-долу 40лв и тия и тия размери и заспа работата....
лошото е че трябва да знаеш размерите (на отворите и дължината)
2. на арабин не си давай колата за катализатора!
отиди ето тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16907
човека прави от неръждавейка - ВЕЧНО Е!
всичко друго рано или късно заминава...
та той ще ти направи резонаторно гърне за да няма един метален звук от кухия катализатор
също така ще го направи много цивилизовано и няма да си личи че е бил махан...
това от мен
по сложно от колкото да отидеш в първият сервиз
но си заслужава и знаеш че с години няма да се прави пак
-
Ivo_
- Мнения: 739
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
В неделя ходих в сервиза на Ем Комплект на околовръстното, да ми прегледат катализатора. Там преди е имало газ-аналзизатор, но вече нямат и нямаха как да разберат дали е задръстен вече катализатора.
Иначе приемчика се оказа доста свестен, и разбран човек. Даде съвет, вдигна колата, огледа всичко, а не хвана направо флекса както биха направили повечето майстори. Цените са 55 лв. с монтажа ако няма ламбда-сонда на катализатора, ако е на него и трябва да се мести цената е 65 лв.
Така за момента първо търся да направя някъде газ-анализ и чак след резултата ще тръгвам да го сменям.
Иначе приемчика се оказа доста свестен, и разбран човек. Даде съвет, вдигна колата, огледа всичко, а не хвана направо флекса както биха направили повечето майстори. Цените са 55 лв. с монтажа ако няма ламбда-сонда на катализатора, ако е на него и трябва да се мести цената е 65 лв.
Така за момента първо търся да направя някъде газ-анализ и чак след резултата ще тръгвам да го сменям.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Катализатора има живот около 100 000 км(той е консуматив).При наще горива в БГ можем да гадаем колко му е живота но според мен се скасява 2-3 пъти.Та за наще бракми няма как да не си е отишал.Моята е 96 като го свалих беше целия черен и запушен-абе гадна гледка-освен че нищо не улавя адски ти тормози мотора.Мисалта ми е ако сте природолюбители сменяите го снов ако не го махаите.И аз не се кефя че тоя ремонт е при араби ама няма кой друг в масовия случеи,а да ходя до другия краи на СФ та българин да ми реже с флекса няма смисал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта
