



Външно или вътрешно каре???
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Външно или вътрешно каре???
Здравейте, колеги! Интересува ме по какво се различават симптомите на "тръгнало" външно и вътрешно каре. При мен има щракане като от каре, което се чува на десен завой при тръгване с пълна газ и щракането е отдясно. Казаха ми, че външното каре би трябвало да щрака ако е дясното на ляв завой, а ако е лявото на десен завой, но при мен щрака дясното на десен завой. Дали не е вътрешното каре. Чакам мнения!!! 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Външно или вътрешно каре???
Дясно каре!!! щом щрака при пълен десен завой с газ!!!
И аз гомислех и чувах обратното,но http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=241673&start=15
И аз гомислех и чувах обратното,но http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=241673&start=15
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Външно или вътрешно каре???
Благодаря, колега. Надявам се е така, защото вътрешното каре върви с полуоската и цифрата си е 

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Външно или вътрешно каре???
Вътрешното каре си е отделно от полуоската(виж на някои франсета не е) аз имах случй на каре външно купувано от магазина да трака и на пълен ляв и на пълен десен.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Външно или вътрешно каре???
При почти всички разновидности на Пасат В5 и В5.5 вътрешното каре се сваля от полуоската,но за съжаление не се продава отделно като резервна част,така че колегата не е съвсем прав.Положението е като при някои френкси полуоски,както каза колегата - изглежда отделно,ама по сервизните програми не го дават отделно и няма отделен номер и не се продава отделно и не се предалага никъде на никоя марка
. За В3 и В4 си се продава отделно вътрешно каре,като са 2-3 вида и цените са им даже доста достъпни,ама за В5 и В5.5 - тцъ (добре,че не са започнали като при някои Меган-и,където дори външното не се продава отделно,а се купува цяла полуоска за 200-300лв заради прецакано външно).
По повод това как се различават :
-ако трака при завой,то това е въшно каре,вече при какъв завой кое трака,е малко относително,ама се усеща кое е (отвън се чува ясно).Като се разбие повечко,всяко трака и на двата завоя.
-ако е вътрешно,се усеща вибрация на волана при дадена скорост.Понякога е и като тракане,но по-различно от външното каре,като пукане едно такова по-скоро.Познава се,като се вдигне колата на крик и гумата се върти много бавно и полека.Ако е вътрешно,има един момент,в който гумата съвсем леко или по-сериозно (зависи колко е заминало) просто все едно задържа.Понякога е една доловимо.За да се различи от крив диск,е хубаво да се пробва без накладки или да се раздалечат,за да не опират в диска,ако евентуално е крив и да ви заблудят.Също така се гледа за луфт на полуоската към самото каре (лягате отдолу,хващате полуоската и клатите нагоре-надолу,не навън-навътре по посока на карето).Има ли луфт между полуоската и външния корпус на вътешното каре - изпяло си е песента.


По повод това как се различават :
-ако трака при завой,то това е въшно каре,вече при какъв завой кое трака,е малко относително,ама се усеща кое е (отвън се чува ясно).Като се разбие повечко,всяко трака и на двата завоя.
-ако е вътрешно,се усеща вибрация на волана при дадена скорост.Понякога е и като тракане,но по-различно от външното каре,като пукане едно такова по-скоро.Познава се,като се вдигне колата на крик и гумата се върти много бавно и полека.Ако е вътрешно,има един момент,в който гумата съвсем леко или по-сериозно (зависи колко е заминало) просто все едно задържа.Понякога е една доловимо.За да се различи от крив диск,е хубаво да се пробва без накладки или да се раздалечат,за да не опират в диска,ако евентуално е крив и да ви заблудят.Също така се гледа за луфт на полуоската към самото каре (лягате отдолу,хващате полуоската и клатите нагоре-надолу,не навън-навътре по посока на карето).Има ли луфт между полуоската и външния корпус на вътешното каре - изпяло си е песента.

-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Външно или вътрешно каре???
Благодаря, колега доста изчерпателен отговор. Според е външното каре, защото трака доста отчетливо при тръгване с навит десен волан. Иначе от сервиза ми казаха за вътрешното, че върви с полуоската и отделно не се продава.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта