Колеги, при смяна на скоростите ( от 1-ва на 2-ра, от 2-ра на 3-та, нататък не се усеща), има едно гадно приритване, което ме вбесява. Моля само да ме насочите какъв може да е той, защото не разбирам много от коли и майсторите си ми говорят, говорят… Става дума за Голф 5, 2.0 TDI, BKD, 140 к.с., ръчни скорости.
Мерси предварително.



"Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Ма на кое приритване?
На съединителя ли?
Мотора ли приритва?
На съединителя ли?
Мотора ли приритва?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Приритване в смисъл на лашкане на колата или нещо друго /тропване,чукване/ ? На първо четене всеки ще каже съединител но само по това ти описание е трудно да се направи точна диагностика. Напиши и километрите на колата ако си първи собственик или от колко я караш ако не си я купувал ти нова ! Някакви други неща свързани с тресене или нещо подобно има ли или само като превключваш !
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
залагам на тампона по средата, отдоло на скоростната кутия.
- Trus7m3
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
- Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Stivi написа:Приритване в смисъл на лашкане на колата или нещо друго /тропване,чукване/ ? На първо четене всеки ще каже съединител но само по това ти описание е трудно да се направи точна диагностика. Напиши и километрите на колата ако си първи собственик или от колко я караш ако не си я купувал ти нова ! Някакви други неща свързани с тресене или нещо подобно има ли или само като превключваш !
Голфа е на 186 000 км, карам я от 2 месеца, като преди си мислех че нещо аз не сменям като хората, защото 10 години карам само автоматик и е нормално първите пъти като седнеш на ръчки малко да ти е странно, но сега вече съм сигурен че не е в мен проблема, а за самото "приритване" имам предвид по скоро лащкане на колата, както казаш.
ifidik написа:залагам на тампона по средата, отдоло на скоростната кутия.
Доста безобидно звучи, дано да си прав.
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
абе то че безобидно, безобидно е, сменя се лесно за 10мин. (ако е същото захващане като при МК4), но оригинален тампон за МК4 е (беше) 180лв.
- Trus7m3
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 10:59
- Автомобил: Golf 7 Alltrack 18 TSI 4motion
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Еми колега колкото толкова, във вторник ще я карам и ще Ви пиша какъв е резултата. Мерси за компетентните мнения!
- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Trus7m3 написа:Еми колега колкото толкова, във вторник ще я карам и ще Ви пиша какъв е резултата. Мерси за компетентните мнения!
Само да не забравиш да драснеш

Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
Дали колегата не изчаква изравняването на оборотите спрямо скоростта на колата в момента на отпускането на съединителя?
На помпата има едно газово амортисьорче, което задържа и бавно отпуска газта при отпускане на педала, именно да не се получи забиване
(приритване) при смяната на скорости във възходящ ред от неопитни или несвикнали шофьори? Ако то е изпуснало и не функционира, трябва усет и опит, за да има плавно превключване.
На помпата има едно газово амортисьорче, което задържа и бавно отпуска газта при отпускане на педала, именно да не се получи забиване
(приритване) при смяната на скорости във възходящ ред от неопитни или несвикнали шофьори? Ако то е изпуснало и не функционира, трябва усет и опит, за да има плавно превключване.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: "Приритване" при смяна на скоростите на МК5
boybey написа:На помпата има едно газово амортисьорче, което задържа и бавно отпуска газта при отпускане на педала, именно да не се получи забиване
На коя точно от четирите помпи е това амортисьорче понеже тук говорим за помпа-дюза а не за Г2 TD

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта