hoax написа:Ето това беше приказка ! няма да се оправи съгласен съм

мигането най-вероятно ще спре с един кондензатор да обира "луфта" и един малко по як нали акумулатор , а по въпроса коя книга? , книгата на усилвателя и някоя друга покрай нея, тези таблици са много общо казани които гледате! 16 квадрата кабел знаеш ли колко е дебел да не говорим за откачени идеи от 35

ако усилвателя е 1800W изходяща може би и да е нормално , но в моя случай .... и пак споменавам за колегата dimov, че става на реч за 1800W консумираща мощност
Да бе пич,не са глупости това,остави ги тея книги брат ми....12 волтовия ток има много високо напречно съпротивление,което на прост език ще рече че и на малки мощности става лесно реотан,демек от проводник в консуматор

и малкото греене на кабела ще ти гълта ток не по предназначението-ЗАГУБА на ток...друго важно нещо са и връзките на кабелите ако питаш мен към усилвателя директно го цепиш на две и стягаш яко,към аку вземаш си медни накрайници от първия магазин за ел материали поне 25 квадрата,накововаш ги внимателно до сплескване и дъниш,не ти трябва кондензатор-пари на вятъра земи си втори аку над 70 ампера,земи си от моргата кабели от мерцедес 124 те са дълги,и второто аку в багажника до усилвателя с възможно най къс кабел поне 16 квадрата и ми звани да се похвалиш,всичко друго братле е гъзарии и пари на вятъра.....и друг изпитан съвет-вземи си пак от моргата,плочка от плюсовата клема но форд ескорт(има и други де)тя е с наредени бушони по 120 до 60 ампера,закачаш на клемата кабела си а другата клема ти е точна за аку и ГАЗЗЗЗ...евтино и здраво и най-важното изпробвано десетки пъти и РАБОТИИИ
