Сякаш двигателя ще ми изкочи от капака...
- passatGL
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сякаш двигателя ще ми изкочи от капака...
Като пускам по рязко съеденителя двигателя сякаш ще ми избяга...явно някакъв тампон ли кво е за смяна...ако аздържам повече съеденителя няма проблеми но така се износва по-бързо...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
wili98 написа:spam
турни му нещо тежко отгоре... да нема къде да оди...
съжалявам ама не се стърпях....
Моля някой мод да ме изпердаши.

Мммахъъъммм... И мен, че явно преждеговорящия не може!


А иначе, определено препоръчвам да си сложиш какъвто си трябва, т.е. маслен, защото иначе много скоро ще повтаряш упражнението!
Едно, че резултата няма да те задоволи, друго, че ще се скъса за отрицателно време!
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Не искам да се бъркам, ама доколкото знам само един от тампоните, те са три (два отзад и един на гредата отпред, 'дето е като две метални купички една в друга) е хиравличен и то този, който е от страната на жилата на скоротната кутия. То и няма смисъл два от тампоните да бъдат демпфери, да гасят вибрации подобно на амортесьорите. Това е функцията на т.нар. 'маслен' тампон (той е амортесьор). Та 'масления' на никого не препоръчвам да сменя с гумен, защото гумения не гаси вибрации, които ще се разпространяват свободно към купето, въпреки, че някой пък може да се кефи от вибрации с определена честота откъм седалката (т'ва последното може да се редактира, за по-нежните души).
Та това е, като смениш тампона драсни един ред за т'ва как са вибрациите и каква е марката и цената на сменените тампони.
Успех.
Та това е, като смениш тампона драсни един ред за т'ва как са вибрациите и каква е марката и цената на сменените тампони.
Успех.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
NovobranecGT написа:vesellin написа:колега и аз бях такамоя двигател се лашкаше яко (от там имах проблеми и с моноинжекцията дето се е удряла в задната част на двигателния отсег) сменяй калпавите тампони и ще си 6 точки . Успех
А случайно да помниш цената на тампоните
доколкото си спомням предния беше около 30лв задния 40 или обратно....
Смених скоро ВСИЧКИ тампони на двигатела,
и трябва да ви кажа че все едно се качих на друг автомобил....
Препоръчвам го на всеки който има ресурс да го направи....
Особенно задният откъм двг....
Преден - около 35 лв.
Скор. кутия - около - 25лв.
Заден за двг. - около 56лв. (според двигателя,моят се оказа най-скъпия)
Всички маслени.....
и трябва да ви кажа че все едно се качих на друг автомобил....

Препоръчвам го на всеки който има ресурс да го направи....
Особенно задният откъм двг....

Преден - около 35 лв.
Скор. кутия - около - 25лв.
Заден за двг. - около 56лв. (според двигателя,моят се оказа най-скъпия)
Всички маслени.....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], markoni0770, rosenstoilov78 и 71 госта