Здравейте, колеги.
Наскоро си закупих Polo 1.4 1998 с ABS, климатик. Реших да си сменя комсумативите сам(без ролки и ремъци), но искам първо да намеря скица с точното разпределение на филтрите, за да го направя както трябва. Също ме интересува как точно се сменя маслото-има ли някаква разлика, защото няма нищо общо с предишната ми кола, защото на нея дори ремъците си бях сменил сам. Моля за съдействие и предварително се извинявам, ако има вече подобно тема, но просто не успях да я открия.
Смяна на масло и филтри- решено
Смяна на масло и филтри- решено
Последна промяна от k.iliev на Нед 09 окт 2011 22:02, променено общо 2 пъти.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Смяна на масло и филтри
Двигателя трябва да е топъл. Отвиваш пробката точиш, отиваш филтъра(с ключ за филтри, или тръбен).Мажеш уплътнението на новия с масло навиваш на ръка и си пълниш, като гледаш щеката какво е нивото. Както на всяка кола.
- gogo8012
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на масло и филтри-izplunena
Колега като по вещ я кажи на пробката слага ли се някакво уплътнение като я завиваш? Става въпрос за мотор 1.6 АЕЕ
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Смяна на масло и филтри-izplunena
Има там меден дихтунг, който се сменя по принцип. Аз мойта и мазвам тънко силикон по средата на резбата и стягам много леко. Никви грижи.
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Желателно е и проверка на маслото в скоростната кутия,ниво,доливане или смяна
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
kak se proverqva
Последна промяна от Bobi_S13 на Пон 03 окт 2011 22:19, променено общо 1 път.
Причина: кирилицата е задължителна!
Причина: кирилицата е задължителна!
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Има си пробки,на улицата не е много удобно.Навсякъде където сменят масло.ЗИМА ИДЕ нека ти проверят и антифриза.Пиши на кирилица че тука са много


Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Няма какво да го проверявам
знам, че е с вода,защото преди 3 месеца докато карах колата към КАТ термостата не искаше да отвори и съм му доливал вода...
При радиатора ли е пробката, защото видях откъде се обезвъздушава, но не съм се завирал много много отдолу, а тези дни докато е по-топло мисля да я кача на един канал да видя какво става отдоло.
При радиатора ли е пробката, защото видях откъде се обезвъздушава, но не съм се завирал много много отдолу, а тези дни докато е по-топло мисля да я кача на един канал да видя какво става отдоло.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Мисля, че тези коли нямат обезвъздушителна пробка. Не знам кое точно си гледал. Ако е карана доволно дълго време с вода има шанс като й сипеш антифриз да потече оттук-оттам (особено ако иде реч за чешмяна вода).
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Бях на път на бул.Царица Йоана в 7 сутринта и нямах за съжаление много голям избор, така че купих един галон от 10литра от първия магазин и съм доливал, колкото е необходимо. А под "оттук оттам" имаш предивид, че може водата да е прецакала нещо или ме предупреждаваш, че леко може да потече отнякъде и да не се притеснявам?
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Казвам ти, че може да текне. Не е задължително това да се случи. Обикновено след каране с чешмяна вода се получават тези ефекти. Понеже тя прави котлен камък и позапушва малко или много...за съжаление позапушва и отворите, не само дупките по радиатора и фланците...
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Още на следваща заплата си взимам антифриз, за да няма проблеми... още един разход, но предпочитам да знам, че всичко ми е наред. А някой може ли да ми препоръча майстор, за да я закарам, защото имам лек теч на масло, а искам и второ мнение. Познат ми каза, че местото откъдето тече маслото не е голям проблема и няма да ми създава главоболия, но ми препоръча да го оправя, за да не изкочи нещо друго и да ми се натрупат нещата, защото колата си е запазена и искам да остане такава, защото както е тръгнало нямам да имам тази възможност да си купя скоро нова кола.
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Много не се вживявай че ще и станещ финансов роб.Едно по едно и когато имаш възможност.Спокойно,не е варовита водата в София.Имаш време.За по сигорно сипи нещо преди да заредиш с антифриз.Има разни препарати за промиване на охл. уредби.Покорай с тях малко и после антифриз. Чат пат проверявай стелките отпреди дали са мокри.Някой път и радиаторчето за парното прави бели.Ще е жалко да заредиш с антифриз и да имаш там проблем.
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
някой може ли да препоръча такъв препарат,защото ми е трудно да ровичкам,защото компютъра ми се развали и ми е тегаво от телефона.Извинявам се предварително,ако има вече отворени теми по тази тема
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Смяна на масло и филтри- изпълнено
Fuschs , Aral , Shell-ските не са лоши.
Гледай какво пише на черната пластмаса до разширителния съд, най вероятно G11 , той е син. Системата е проста. Разкачваш долния маркуч на радиатора , колкото изтече и надуваш през разширителния с уста , сле това прокарваш и 10-тина литра вода през системата по същия начин. Сипваш каквото пише и не питаш повече. Термостатчето евентуално и то само с Wahler или Behr .
Гледай какво пише на черната пластмаса до разширителния съд, най вероятно G11 , той е син. Системата е проста. Разкачваш долния маркуч на радиатора , колкото изтече и надуваш през разширителния с уста , сле това прокарваш и 10-тина литра вода през системата по същия начин. Сипваш каквото пише и не питаш повече. Термостатчето евентуално и то само с Wahler или Behr .
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта