Здравейте, бихте ли споделили колко ви е излезнало като сума последното пълно обслужване - ангренажен ремък, ролки, филтри, масло на двиг. + масло на ск. кутия.
Трябва ми да се ориентирам в цените на частите и труда горе долу.



Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Ремък+ролки излизат 250лв и работа 120лв. Масло "що годе хубаво"+филтри и работа е стотина лева. Това е от приятел майстор. Иначе може да ти вземат и повече. 500лв излиза горе долу. Ако е нов внос и в КАТ имаш още доста разходи :S
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
На мен ми излезе 550 лв. януари месец. Смених ролки, ремъци, масло, филтри, антифриз, термостат. Единствено не съм сменял някакъв обтегач на ремъка понеже според майстора бил в отлично състояние.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Здравейте, интересувах се защото при мен въпросното пълно обслужване плюс подмяна на сринат лагер на оста на съеденителя (блокирал) + смяна на лагер на предно дясно колело (този който е на шенкела) ми стъпи към 1000 лв. Знам че двете допълнителни интервенции като части не са скъпи но труда е доста.
Но въпреки това ми се струва че пак е доста.
Какво е вашето мнение?
Но въпреки това ми се струва че пак е доста.
Какво е вашето мнение?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Зависи какво ти включва пълното обслужване. И с какви части е направено то. Предполагам, че цената ти включва труд. Щото тоя лагер на съединителя ти го хващат вероятно като при смяна на съединител - монтаж и демонтаж на ск.кутия - което само то ти е едни 100+ лева.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Аз пък все още не разбирам точният смисъл на темата. Ако ти кажат че е скъпо ще ходиш да ти върнат пари ли?
И да-скъпо е, на мен ми излезе с работата около 500 лева (масло, филтри, ангренаж, ролки, водна помпа, антифриз)
И да-скъпо е, на мен ми излезе с работата около 500 лева (масло, филтри, ангренаж, ролки, водна помпа, антифриз)
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Точният смисъл е заложен на всеки от нас генетично. Имаме и поговорка:
Българинът най-много го е страх да не настине и да не се мине
Българинът най-много го е страх да не настине и да не се мине

-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Идеята е, че ако е драстично по-скъпо, следващия път ще се замисля дали да бъде сервизирана колата на същото място. Въпроса не е изобщо кой се е минал и т.н. важното за мен е при използване на качествени части и нормална ставка на труда каква е цената на въпросния сервиз.
Благодаря на всички, които споделиха опита си!!!
Благодаря на всички, които споделиха опита си!!!
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
И ние ти благодарим, ама сподели подробности. Щото нали се сещаш, че ако аз сложа на колата си оригинални части от официалния вносител, а ти си ги пазариш от магазини, дето предлагат по-евтини заместители, тоталът накрая ще е много различен. Аз затова те питах какво са ти сложили като части. Ако и ти не знаеш, това вече е друг въпрос.
Ако все пак решиш да се впуснеш в подробности - предполагам са ти дали някаква разписка с това, което е сменено и съответно цената на вложената част.
Ако все пак решиш да се впуснеш в подробности - предполагам са ти дали някаква разписка с това, което е сменено и съответно цената на вложената част.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
stefan4o написа:... Щото нали се сещаш, че ако аз сложа на колата си оригинални части от официалния вносител, а ти си ги пазариш от магазини, дето предлагат по-евтини заместители, тоталът накрая ще е много различен. ...
Да, колегата е много прав, пропуснах този момент.
Ето ви и по-подробна разпечатка на моите разходи, за зравнение (с уточнение че имам ползвам някакви отстъпки тук-там)
Ремък Дайко с ролки Ина-около 200 лева
Масло Special Plus (оригиналното)- 116 лева
Водна помпа-от порше, с връщане на старата-110 лева
Антифриз 3л. концентрат-30 лева
маслен, въздушен и купе филтри-не помня точно, но около 30 лева
работа 80 лева
Така като гледам съм излъгал малко горе в сумата

- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Аз карам такъв пасат... всички ремъци, ролки, филтри(въздушен, на купето, горивен, маслен), плюс смяна масло(Арал 10 W 40), плюс труда ми излезна точно 550 лв.
след няколко месеца смених предни накладки и дискове- Феродо 250 лв. с майсторлъка.
след няколко месеца смених предни накладки и дискове- Феродо 250 лв. с майсторлъка.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пълно обслужване на Passat 1,9 TDI AHU - 1998
Без колегата да каже какво точно са сменили по двигателя,няма как да знаем дали е много или не.Ако са сменили освен ангренаж и предния обтегач за пистовия ремък,той само е още 200лв (даже май е 300,ама не си спомням с кой точно от двата е и дали има амортисьорчето или не).Тогава цената става по-различна драстично само от една единствена част,дето е 30% от 1000-те лв
.Ако са сменили и ролката за обтягане на ремъка за компресора на климатика - още 70лв ако е Ина-та,иначе са около 50-тина и цената пак се изменя.При свалянето на скоростите ако са сменили някой и друг маншон на каре и т.н.,цената отново се корегира и така до безкрай....дефакто темата няма смисъл без да се каже кое точно е сменено т.е. ролка такава и такава,ремък такъв и такъв,масло и филтър,сложени такова и такова и т.н.,за да стане ясно като разбивка кое колко струва.За скоростите едни 100лв работа,за предните неща по двигателя порядък 100-150,за лагера,ако е правен заедно със скоростите и без да се сваля шенкела (има джаджи за работа на място),около 20-тина 30,ако се сваля шенкела,се откачат 4-те носача от шенкела и като знам как спичат и какво блъскане и хамалуване е, дори 40-50лв биха били малко за смяната на този лагер...всичко зависи и за да се каже с точност и правилно дали са много парите или не,трябва да се напише отделно всичко,което е сменено и каква марка е монтирано.



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], pe6o__ и 25 госта