Passat B5 1.9 TDI 116 - Проблем със студен старт?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Passat B5 1.9 TDI 116 - Проблем със студен старт?
Здравейте колеги допоследно пасата рано сутрин палеше от първия път от както застудя взе да ми върти преди да запали. Дали може проблема да е в свещите? Ако може някой да помогне :)
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: димитровград
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Една диагностика няма да ти е излишна!
Иначе голямо гадаене може да падне!
Иначе голямо гадаене може да падне!
- Stivi
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
При температурите в момента били те и най-ниските на цялата карта няма как паленето да се повлияе от свещите,някаква друга причина има ! Акумулатора как е ?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
акумолаторът е нов. но свещите не са барани от как е кола.
затова имам съмнения в тях.
затова имам съмнения в тях.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Passat 9 Elegance
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Аз съм със пасат б5 atj 85кв.Предната зима си смених свещите 4бр-нито една не работеше.На следващия ден ако искаш вярвай запалих една идея по-бавно при t малко под 0..Акумулатора ми беше слабичък и след като свещите започнаха да черпят ток хептен издаде багажа.Купих си нов и всичко се оправи.Ако ти е редовен двигателя свещите нямат никаква роля в тези температури.Пробвай да си заредиш акумулатора - НИЩО ЧЕ Е НОВ да видиш има ли разлика с по силен стартов ток.От там на татък УСПЕХ.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Здрасти,
Според мен не е чак толкова студено, за да не пали поради тази причина.
Имам едно конкретно предложение, защото и аз съм със същия пасат, 2000, помпа-дюза и имах същия проблем.
Сега, или утре паркирай някъде, като предницата е надолу.
На другия ден пробвай да запалиш. Ако пали без проблем - тандем помпа се сменя, не е евтина, но това е положението.
Според мен не е чак толкова студено, за да не пали поради тази причина.
Имам едно конкретно предложение, защото и аз съм със същия пасат, 2000, помпа-дюза и имах същия проблем.
Сега, или утре паркирай някъде, като предницата е надолу.
На другия ден пробвай да запалиш. Ако пали без проблем - тандем помпа се сменя, не е евтина, но това е положението.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Да колега разбирам. Ще погледна и помпата, но също си мисля да не би някое клапанче да прави мизерията.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Погледнах тандем помпата напълно суха е.От какво ли е проблема 

- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
ако ти пали след 3-4 или 5 оборота , не се занимавай с ремонти слагаш си големи таралежи в гащите...
моята си пали или от четвърт или от 3-4 както си иска, но пали.. зимата дори върти малко повече хем съм сменял свещи. Да знаеш, че новите свещи няма да са по-добри от тея в колата ти, които най-верятно са NJK и са доста скъпи около 130 лева - 4 бр. - тандем помпата ти втора употреба е около 260 лева поне , за нова няма да ти говоря... над 500. Моята е лепена с много здраво лепило за метал и си работи така.
ако са ти твърди спирачките - значи има вероятност да ти е прецакана тандем помпата това се получава от нея, при мен беше така. залепиха ми изводчето , защото се беше размърдало много яко и сега спирачките са оки...
моята си пали или от четвърт или от 3-4 както си иска, но пали.. зимата дори върти малко повече хем съм сменял свещи. Да знаеш, че новите свещи няма да са по-добри от тея в колата ти, които най-верятно са NJK и са доста скъпи около 130 лева - 4 бр. - тандем помпата ти втора употреба е около 260 лева поне , за нова няма да ти говоря... над 500. Моята е лепена с много здраво лепило за метал и си работи така.
ако са ти твърди спирачките - значи има вероятност да ти е прецакана тандем помпата това се получава от нея, при мен беше така. залепиха ми изводчето , защото се беше размърдало много яко и сега спирачките са оки...
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Помпата според мен е добре, защото е суха а и педала на спирачките не е твърд. Засега нямам и време на майстор да ходя.Дано проблема да не е голям 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Защо го хвърляте човека веднага в някакви филми с тандем помпата, направо да му бяхте казали, че двигателят му е за основен ремонт, защото няма компресия?! Като имаш проблем с паленето тръгваш първо от акумулатора. Това, че е нов нищо не означава, кой знае от кога седи в магазина и може да е паднал. Може да е бил добре, но алтернаторът ти да не зарежда добре. Вземи си едно мултицетче за 6-7лв - за всеки шофьор е задължително да го има. Сутрин преди да запалиш измери напрежението - над 12,65V е напълно зареден, 12,24V до 12,45V - зареден 75%, 12,06V до 12,24V - зареден 50%, 11,89V до 12,06V - зареден 25%, под 11,89V - разреден. Ако напрежението е добре отиди някъде да му замерят стартовия ток по време на палене - може амперажът му да не е наред. Като запалиш измери как зарежда алтернаторът. При включени всички възможни потребители на ток трябва да е 13,8V - 14,5V. Ако всичко това е наред си прегледай горивопроводите за напукани места, от където може да взима въздух. Смени си оригиналните скоби с нови, които се стягат с отверка. Ако скоро си сменял горивен филтър провери дали о-пръстените на клапанчето за обратната нафта са на местата си и дали пробката е стегната добре. Виж възвратният клапан на изходящия маркуч след филтъра дали задържа нафтата (при духане в обратна посока трябва да запушва). Направи си профилактика на стартера, никога не е излишна особено преди зимата. Свалянето на стартер е елементарно и можеш да го направиш пред блока (поне на Голф е така, не знам как е на Пасата). Смени четките дори и да изглеждат нови. Четкодържател с четки е 25-26лв. Добре е като отидеш в магазина да знаеш номера на стартера, защото на този двигател се слагат два модела - единият е с метален, а другия с пластмасов четкодържател. Прегледай втулките и го изчисти перфектно с контактен спрей. Сложи подходяща за целта смазка само там, където трябва да има, не го оплесквай целия. Ако след това още имаш проблем с паленето при температура над 5 градуса вероятно няма да се разминеш със смяната на тандем помпа.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
jollycatman написа:Защо го хвърляте човека веднага в някакви филми с тандем помпата, направо да му бяхте казали, че двигателят му е за основен ремонт, защото няма компресия?!
Понеже аз писах за тандем помпата:
Аз имах такъв проблем и един ме прилъга да чистил дюзите и да сменял нещо по тях, което ми струваше 300 лева, а вече в Юнитрейд ми казаха, че вероятно (80%) е тандем помпата; Та освен 300 лева после дадох още 600 за тандем помпата. Та както му писах на човека по-рано, ако пали при наклонена напред кола (задницата да е по-нависоко) проблемът е в тандем помпата 100%. Тази диагностика всеки сам може да си я направи

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
orlean написа:...Та както му писах на човека по-рано, ако пали при наклонена напред кола (задницата да е по-нависоко) проблемът е в тандем помпата 100%. Тази диагностика всеки сам може да си я направи
По същият начин ще бъде и ако не му задържа възвратния клапан.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
@iliq:
Хайде колега,
Пиши какво е положението и дали се оправи колата, че стана много интересно.
Между другото, моя двигател е ATJ, ако има значение.
А иначе видях, че в нета има много теми свързани с не палене при определена позиция на колата и много колеги се насочват и към възвратните клапани...
Хайде колега,
Пиши какво е положението и дали се оправи колата, че стана много интересно.
Между другото, моя двигател е ATJ, ако има значение.
А иначе видях, че в нета има много теми свързани с не палене при определена позиция на колата и много колеги се насочват и към възвратните клапани...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта