Здр колеги карам Голф 3 1.6 101 коня АФТ мотор имам въпрос към вас:
Искам да ви попитам от няколко дена забелязах че в охладителната система нямам налягане маркучите са меки, охладителната течност на студен мотор е на мах, карам го с антифриз близо -60 градуса, да кажа също че ми държи 95 100 градуса в града смених си датчика на перката да се включва първа степен на 95 и да охлажда до 84 градуса, но това на таблото не се вижда и нз дали е така. Днес си купих и друга капачка за разширителен съд от автоморга но ефекта е същия...
ако някой има идеи моля да сподели.
Изчетох много теми но те по принцип са все за надути маркучи но като моя проблем не видях.
Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
Аз не разбрах много, от какво точно се оплакваш, но си мисля, че колата ти е ОК, ако съм схванал правилно описанието ти. Ако това ще те успокои - и моите маркучи са меки, проблем е като станат твърди 

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
Температурата не е нормална.
Този двигател заковава 90 градуса и стрелката не мърда от там.
Провери си датчика който подава информация към таблото.
Този двигател заковава 90 градуса и стрелката не мърда от там.
Провери си датчика който подава информация към таблото.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
мисля че показва правилно понеже перката се включва на 95 градуса и така и показва, изглежда съм за термостат... но пак на 87 градуса долния маркуч на радиатора се стопля значи отваря ?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
При мен стрелката мърда съвсем малко (милиметър) когато включва перката на първа степен и никога не е стигала до 95 градуса.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
добре да ви попитам какъв термостат да си взема на колко градуса да отваря за АФТ двигател.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
Моя термостат е на 87 градуса.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с налягането на охладителната течност Голф 3 АФТ.
най-добре си вземи оригинален термостат,който си е с марка VW и на него си пше и номер и т.н. Цената му е 70-тина лв в официалните представителства.Ако ще взимаш от евтините (15-30лв) няма значение какъв точно,всички са ментета и е въпрос на шанс дали ще проработи изобщо и как ще работи след това...заради което ти казвам,ако имаш възможност да си вземеш оригинален.
Иначе да,за датчиците си прав,за показанието на таблото е силно относително,понеже аз не съм видял нито едно табло на VW до 98-ма,което да мери абсолютно вярно с реалната температура на главата на двигателя и всичките мерят +/- 5 до 10 градуса и за това се получава така,че при едни стрелката седи на 90 точно,на други на 80,на трети на 100 ,пък перката си тръгва на всичките и колите им не прегряват
За да си сигурен дали таблото те лъже или наистина колата работи на 100 градуса (те вече са и множко наистина) ,премери с по-точен уред температурата на самата глава и виж как се мени при загряването на колата,тръгването на перката,спирането на перката и т.н.,за да се ориентираш какво се случва,като е най-добре да зпочнеш с това,преди да сменяш каквото и да е.

Иначе да,за датчиците си прав,за показанието на таблото е силно относително,понеже аз не съм видял нито едно табло на VW до 98-ма,което да мери абсолютно вярно с реалната температура на главата на двигателя и всичките мерят +/- 5 до 10 градуса и за това се получава така,че при едни стрелката седи на 90 точно,на други на 80,на трети на 100 ,пък перката си тръгва на всичките и колите им не прегряват


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Пешо123 и 27 госта