въпрос за консумативите на голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот pepo_1986 » Съб 08 окт 2011 21:26


искам да попитам колко ми струват смяната на редовните консумативи като масло филтри ремаци,сменя ли се и водна помпа като ауди а3 или не 1,9tdi

Последна промяна от pepo_1986 на Съб 08 окт 2011 22:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот Съмнителният » Съб 08 окт 2011 21:41


Уточни за какъв двигател става въпрос?


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот toni82 » Съб 08 окт 2011 21:43


и на какво това бе човек :roll: :roll: различни коли, различни части, различни цени.по принцип на всяка кола и се сменя водната помпа като и дайде времето. :lol:


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот Haralampi » Съб 08 окт 2011 21:49


Без да уточниш за кой двигател питаш няма как да получиш отговор.

Но да - водната помпа принципно е желателно да се смени заедно с останалите консумативи. Моята не я смениха обаче (не знам по какви съображения). За радост за сега поне нямам проблеми.

Но щом имаш представа от Ауди - моторите са едни и същи, така че разходите са аналогични!


Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот pepo_1986 » Съб 08 окт 2011 22:26


съжалявам забравих 1,9 тди 110 коня


Потребителски аватар
svetlio3911
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот svetlio3911 » Съб 08 окт 2011 22:33


ако сменяш ангренаж- препоръчително е да смениш и водната помпа


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос за консумативите на голф 4

Мнениеот zfa159 » Съб 08 окт 2011 22:38


Не е зле за напред да конкретизираш и година на колата,за да се знае за какво иде реч,иначе 1.9 ТДИ 110 коня се слагат два двигателя - AHF и ASV .И при двата се сменят както следва - ангренажен ремък,3 броя ролки (една обтяжна и две паразитни) и водна помпа.Цената на частите е според марката им,като не те съветвам да слагаш евтини - най-добре ремък Conti (производител е Континентал съответно) или Gates .Като ролки ти препоръчвам Ina или SKF (истинската Ина е с лагери SKF така или иначе).За водна помпа съм доволен от Ruvile,Hepu,Kolbenschmidt (оригиналната за вграждане от завода).Правих една Бора преди време,по спомени ролките бяха скъпи - обтяжната към 80-90лв,паразитните едната 30-тина,другита 50-тина по съвсем груби спомени.Водната помпа беше 70-80лв и тя (това съм запомнил,може да не е съвсем вярно).От там нататък имаш предния ремък,който е 30-40лв (пистовия) и евентуално неговата обтяжна ролка,като там цена не помня.
За маслото и ф-рите зависи марката.Масовите филтри (Филтрон,Хенгст) не са скъпи - 15-20лв въздушен,10-15-20 маслен,15-20лв филтър купе ,нещо от сорта.
Имай в предвид,че ангренаж не се сменя всеки ден и общо взето цифрата е голяма,но не е толкова голяма,колкото ако почупиш клапаните и после смениш хем ангренажа,хем си ремонтираш и двигателя,за това прежали някоя стотинка и го направи като хората,с хубави части.Също така тази водна помпа е с пластмасови витла и е предвидено да има живот,колкото и ремъците и ако не я смениш,рискуваш да даваш скоро пари за смяна само на помпата (труда ще е един и същ,защото разглобяването за смяна на помпата е точно толкова,колкото и за смяна на ремъка).
:beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss и 31 госта